Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nativa schreef:Ik ben een extreem geval volgensmijTegen de 60 bij de eerste keer afrijden.
Volgens mijn instructeur ligt het gemiddelde ongeveer rond de 40
SteffiiY schreef:hoeveel lessen neemt een gemiddelde bokker voordat hij een poging gaat doen om af te rijden?
First_Unique schreef:Nativa schreef:Ik ben een extreem geval volgensmijTegen de 60 bij de eerste keer afrijden.
Volgens mijn instructeur ligt het gemiddelde ongeveer rond de 40
je valt nog zat mee denk ik.. vriendinnetje van mij heeft in 2 jaar met over de 100 rijlessen dr rijbewijs gehaald
e nog durf ik niet bij dr in de auto te stappen....
Unwritten schreef:Mijn rijschool ligt gemiddeld op 35, dus nog een les of 7![]()
First_Unique, ik kan het met een hatchback (golf model), een Swift (sportmodel), een Sedan (volkswagen Bora) en met een bestelwagen
Liex schreef:Zenuwen, ik ben ook bang dat ik daar last van ga krijgen 3 juni.
Al heb ik met mezelf afgesproken dat ik gewoon een rondjer rijd, met een instructeur/examinator naast me. Het is ook maar een mens, als ik er niet was, had hij er niet gezeten
First_Unique schreef:Liex schreef:Zenuwen, ik ben ook bang dat ik daar last van ga krijgen 3 juni.
Al heb ik met mezelf afgesproken dat ik gewoon een rondjer rijd, met een instructeur/examinator naast me. Het is ook maar een mens, als ik er niet was, had hij er niet gezeten
ik was ook heeeeeeeeel zenuwachtig, en mijn toenmalige vriend die zei alleen van ils.. je hoeft je maar een half uur/uurtje volledig te concntreren, en dan ben je ervanaf... en wat is nou een uur op een hele dag van 24 uur? gewoon voledig concentreren end an gaat t vanzlf goed... en t werkte nog egt ooken ja, vantevoren ben je poepie zenuwachtig, maar op t moment dat je je eerste metertjes hebt gereden ben je die zenuwen al lang vergeten...
First_Unique schreef:Unwritten schreef:Mijn rijschool ligt gemiddeld op 35, dus nog een les of 7![]()
First_Unique, ik kan het met een hatchback (golf model), een Swift (sportmodel), een Sedan (volkswagen Bora) en met een bestelwagen
haha heb je daar al allemaal een bietje in lopen karre ??
ik moet zeggen, ik heb mn moeders auto niet aangeraakt voordat ik mn rijbewijs had, was veel te bang dat er dan iets zou gebeuren...
maar ik bedoelde eigelijk dat je met 1 auto dat makkelijk doet, maar met een trailer van een paar meter lang achter je aan valt dat af en toe nog eens vies tegen
oh en ik zat volgens mij ongeveer op de 45 rijlessen ofzo ...