Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
raketje_ schreef:Je word niet voor niks beoordeelt.
En als je iemand vermoord/beroofd oid dan is het je goed recht
dat je vast zit.Die mensen horen niet op straat,ze mogen ook van mij wel ter dood veroordeeld worden
pharagirlke schreef:Mensen die voor de doodstraf zijn, zouden eens naar the life of David Gale moeten kijken.
SpikkelFire schreef:@ NicoleKelos: bedankt voor je waarschuwing, ik heb jouw verhaal op mijzelf geprojecteerd en ben er nu nog zekerder van dat ik het wilHeb namelijk gisteren heel de avond/nacht mezelf ingelezen hierover(ook in de regels en tips en ervaringen van anderen etc.), afwegingen gemaakt met voor- en nadelen, ook vandaag zat het heel de dag in mn hoofd dat ik het wilde doen.
anneliesdj schreef:pharagirlke schreef:Mensen die voor de doodstraf zijn, zouden eens naar the life of David Gale moeten kijken.
Waar gaat dat over dan?
Amethyst_ schreef:Ik heb zojuist ook een email geschreven.
De jongen in kwestie is 19 jaar, komt in 2012 weer vrij en zit vast vanaf 2007. Hij heeft een gewapende overval gepleegd en vandalisme. Zijn profiel sprak me dusdanig aan dat ik MOEST schrijven. Geen idee wat ik moest schrijven dus heb maar over mezelf verteld, en hoop echt dat we contact kunnen houden, dat er ook bij gezegd. Met een ter dood veroordeelde zou ik het nie tkunnen. Dan bouw je onbewust toch een band op, en ineens is diegene er neit meer. Dat zou ik niet kunnen.
Amethyst_ schreef:Ik heb zojuist ook een email geschreven.
De jongen in kwestie is 19 jaar, komt in 2012 weer vrij en zit vast vanaf 2007. Hij heeft een gewapende overval gepleegd en vandalisme. Zijn profiel sprak me dusdanig aan dat ik MOEST schrijven. Geen idee wat ik moest schrijven dus heb maar over mezelf verteld, en hoop echt dat we contact kunnen houden, dat er ook bij gezegd. Met een ter dood veroordeelde zou ik het nie tkunnen. Dan bouw je onbewust toch een band op, en ineens is diegene er neit meer. Dat zou ik niet kunnen.
SpikkelFire schreef:Amethyst_ schreef:Ik heb zojuist ook een email geschreven.
David Fier/Fiar?