Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
WinSel schreef:wemkelover
in mijn ogen gaat het goed ja, en in de ogen van de mensen van wie WIJ houden ook,
En van buitenstaanders als jullie... tja die hebben hun mening er maar overmening hebben mag he
WinSel schreef:Radisha55 Als je nou es wist hoe alles is gegaan ?? maar dat weet je niet, dus je kan daar niet over oordelen.
En als jij dat vind prima, maar ik weet wel beter
WinSel schreef:Ehm nou niet dat ik weet hoor, hij heeft hier nog nooit bij in gewoont
Citaat:Nee we wonen niet samen,
Naja ook wel.
Mijn slaapkamer is om getoferd tot woon/slaapkamer.
We slapen elke nacht samen.
Dus we wonen wel samen, maar niet in eigen huis,
snap ej et nog
KiWiKo schreef:Ik heb altijd gezegd dat als Sanne sex gaat hebben dat dit dan gewoon gebeurd onder mijn dak...............
maar het idee dat zij als 15 jarige sex zou hebben met een 35 jarige................ Ik ga nog liever de gevangenis in voor een jaar of 15
WinSel schreef:Radisha55 Als je nou es wist hoe alles is gegaan ?? maar dat weet je niet, dus je kan daar niet over oordelen.
En als jij dat vind prima, maar ik weet wel beter
katiavl schreef:WinSel schreef:Ehm nou niet dat ik weet hoor, hij heeft hier nog nooit bij in gewoont
Dit bedoelde ik dusCitaat:Nee we wonen niet samen,
Naja ook wel.
Mijn slaapkamer is om getoferd tot woon/slaapkamer.
We slapen elke nacht samen.
Dus we wonen wel samen, maar niet in eigen huis,
snap ej et nog
Begon me al zorgen te maken over mijn geheugen
kavama schreef:Ik sta ook in zo'n topic,
Ik ben 31 en mijn man 25 jaar ouder, 12 jaar samen en 2 kids van 9 en 6 jaar.
Euh ja heel gelukkig, me nog nooit geschaamd en geen problemen met familie, vrienden of wie dan ook.
...
Nou barst maar los !!![]()
faye schreef:Dus als jouw 12/13/14/15/16 jarige dochter met een man van eind dertig thuis komt later vind jij dat oke?