Carnaval!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Nancy

Re: Carnaval!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 17:53

hmm ik ga toch maar wel _O-
Ik zou met 2 gaan, maar die gaan naar market place,, en ik wil naar ons caffeej xD

Dus nu ga ik met 3 andere.. :=

Gelukkig heb je nog iemand kunnen vinden!
Ik ga vanavond het zelfde als gister :P
Nu wel roepen he,, als je mij ziet :P
Behalve als ik weer zo snel voorbij kom gerent,, xD

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 17:54

Ja ik zal je zeker roepen :P Ik denk dat ik ook nog wel even naar oc ga, behalve als het echt heel druk is... :P

Straks met de optocht was het sowiezo al heel erg druk overal, maarja dat is vaak met optochten ;)

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 17:56

ja klopt..
en dan begint iedereen ook heel vroeg.. en gaat dan ook eerder naar huis :P
Dus wie-weet is het vandaag iets rustiger dan gister.

Gister was ook wel een zaterdag dus dan is het altijd wel druk :o
Maar goedd,, dan zie ik je misschien vanavond wel 8-)

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 17:57

Ja klopt zaterdag is meestal wel druk :).

Ga het vanavond niet al te laat maken, morgen om 9 uur weer naar de Metworstenraces in Stevensbeek. Erg leuk. Gaan er meer bokkers?

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 17:58

wat is dat dan? :+
hahhaha :=

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 17:58

Paardenraces, van Stevensbeek naar een ander dorpje vlak bij :) En daarom heen allemaal kroegen, feesttenten en heel veel gezelligheid :)

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 18:01

paardenraces?? :D klinkt vettt :P ik zal eens kijken

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 18:02

Ja is altijd heel erg gezellig en leuk. Wel vroeg (begint om 9 uur), wij gaan meestal ook weer rond een uur of 12 of 1 weg, omdat we 's middags weer naar de optocht gaan kijken in Handel, dus weet niet hoe lang het daar door gaat in de kroegen enzo :)

Wel grappig, er is ook een race met trekpaarden :P

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 18:24

oh.. dus dat begint zo vroeg??
Dan gaat dat niet lukken :+
Ik kom voor 12 uur mijn bed niet uit namelijk xD

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 19:09

Haha nee bij mij is het ook altijd moeilijk...

Mm balen, vriend met wie ik uiteindelijk toch mee kon gaan, heeft net een ongelukje gehad en kan amper lopen. Even kijken of ik nog met iemand anders mee kan....

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 19:18

2 dagen erop zitten gewoon hier in de buurt, vandaag een dagje rusten en morgen naar Tilburg. Nu 2 dagen als kat verkleed geweest en morgen moet ik nog maar wat verzinnen.. m'n outfit heeft het niet overleefd. :(

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 19:19

Waar ga je heen in tilburg? :D Of gewoon even kijken waar het gezellig is ? ;)

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 19:21

Ga met een vriend en een studiegenoot van hem op pad, ik kom nooit in Tilburg dus ik heb geen idee waar ze me heen gaan slepen. :P

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 19:24

Op die manier ;) Hoop voor je dat het niet zo druk is als gister! := We hebben nét geen uur staan wachten in de rij voor ons stamcafé >;) Dan duurt een uurtje lang, en dat is kóúd ;)

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 22:40

Net terug uit breda, daar voor het eerst gecarnavald :)

Jeeeeeetje, eerst een cultuurshock met de optocht :wow: Wat een geweldige wagens worden er gemaakt, dat had ik echt nog nooit gezien. En daarna feesten op het plein. Supergezellig, iedereen verkleed over straat van kroeg naar kroeg. Echt, ik was helemaal in mn nopjes :D

irisssssje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 01:47

Halloooo!
Ik ben ook ontgroend en vind het helemaal geweldig! Net terug uit Breda, waren om half 8 al in de kroegen (daarvoor nog even mc donalds) en het was echt zooo leuk.
We waren in een kroeg en die heette (als ik het me goed herinner) Dante. Was echt super leuk.
Heerlijk gastvrije en gezellige mensen en we hebben veel contacten gelegd haha! :P

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 08:57

Bij ons was carnaval gister wat minder geslaagd... Gezellige avond gehad, maar wij kregen onze jassen niet meer terug.

Rond een uur of half 11 hadden we verzameld... Nou ik stond daar 10 minuten in mn eentje omdat de rest veel te laat was. Achja, maakte niet veel uit. Snel naar een café waar je je jas kon ophangen, dat was gratis en ja iedere cent is meegenomen laat maar zeggen... Helemaal niet op de tijden gelet dat het café open was, maar we hadden er alleen maar onze jas hangen en hebben we er onze munten gekocht.

Hele avond lekker gefeest, ook Nancy tegengekomen heel leuk :D. Was echt gezellig, veel bekenden gezien en lekker wat gepraat. Op het begin waren er nog veel kleine 'kinderen' (oeps ben zelf ook 15 :P) maar rond een uur of 12 waren die bijna allemaal weg. Nog even buiten wat gestaan met vrienden en op het eind van de avond weer naar binnen geweest om even op te warmen. Toen besloten we toch maar om te gaan, omdat we allemaal weer heel vroeg op moesten.

Dus wij weer onze jassen gaan halen... Doen de deur open, wordt meteen weer dichtgedaan. Huh dachten wij? Waar slaat dat nou weer op... :P Dus die bewaker kijkt een beetje lacherig door een klein 'raampje'. Nou wij weer vragen waarom we niet naar binnen mochten, het café was gewoon nog open maar officieel was het al dicht (we hadden dus nog geluk dat het nog open was!). Wij ons verhaal uitgelegd, hij begon weer te lachen en deed de deur dicht. Andere, onbekende jongens kwamen ons nog helpen door te smeken bij de bewaker. Toen sloeg die bewaker op een gegeven moment iemand (zacht) in z'n gezicht. Nou lekker dachten wij, hoe gaan wij ooit onze jassen terug krijgen? We waren allemaal op de fiets en moesten nog minstens een kwartier fietsen, veel te koud dus! Daarnaast heb ik maar één echt goede jas en dat was dus deze. Inmiddels stonden meer mensen te wachten op hun jas en toen deed de bewaker de deur open. Er mochten 2 mensen naar binnen om al onze jassen te gaan halen, maar je moest meteen weer terug komen anders had je een probleem...

We hebben dus wel een kwartier in de kou gestaan maar uiteindelijk onze jassen weer terug. Dat café ziet ons nooit meer terug in ieder geval ;)

(het ging om de stamkroeg van een vriendin van mij. Zaterdag waren we met haar en de andere vrienden en was er dus nog niks aan de hand. We besloten dus om zondag ook onze jassen hier op te hangen, omdat het er wel goed uit zag en zaterdag was alles heel goed verlopen... )

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 13:14

Jaaaa gister was zo leukk!! *D

Ik heb SSDesign gemeet :D :P
hahaa,, ik kwam zoo veel bekende tegen van lang geleden :j

T was zeker de leukste avond tot nu toe! :)

Vanavond even thuis blijven,, morgen voor de laatste keer er tegen aan!! :D

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 13:24

Vanavond de laatste keer, ben kapot, maar we gana drvoor :D

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 13:42

Zo hier draaien ze echt zo veel dat liedje van, die handjes omhoog, handjes omlaag, schudden met die billen en draai is in het rond. Iemand een idee welke dat is? Ik zit er weer klaar voor in mijn kuikenpakje :+

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 14:07

hahahaha ik ken het niet :P

Hier wordt de hele tijd gedraaid van; schatje mag ik je foto? heb je een foto voor mij en van hij kan nie prate nie en ook nie zinge nie _O-

Zo leuk :D

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 14:13

jah schatje mag ik je foto is een leuk nr, heb ik alleen maar 1 keer gehoord :P

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 14:16

Etten-leur was ook érg goed te doen gisteren, optocht gezien & geweldige avond gehad *D
Ik vind dat vliegerlied zo leuk!! :)ddd

Vanmiddag wellicht nog ff naar Breda, morgen mss Hoeven en dan zit het er weer op |(

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 14:17

Aaahhhh,, ik zit zo te twijfelen..
ik wil echt wel uit vandaag..
Maar ik moet morgen van 9 tot 1 uur werken :(

Prff.. help :')
Wat zouden jullie doen?
Gaan en het niet zo laat maken?
Of gewoon ga én laat maken
of niet gaan :')

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 14:18

Kytha schreef:
Etten-leur was ook érg goed te doen gisteren, optocht gezien & geweldige avond gehad *D
Ik vind dat vliegerlied zo leuk!! :)ddd

Vanmiddag wellicht nog ff naar Breda, morgen mss Hoeven en dan zit het er weer op |(

Ja vliegerlied is ook leuk!