Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
superpony schreef:Ik kijk waarom je het vraagt, maar het is nog geeneens een hk, hahahahaha Dacht ik eerst ook eigenlijk.
avaluna schreef:@Smartie: wat spannnend allemaal, de hele verhuizing.
Alvast succes met het verhuizen van de pony.
Ik hoop ook nog eens die kant op te mogen komen.
Smartie2004 schreef:Vorige week de auto kunnen inruilen voor eentje met een wit kenteken. Hoop gedoe met export kenteken platen aanvragen en ophalen in A'dam.Maar als het goed is staat hij vanavond nog voor de deur en kunnen we normaal in de bergen rijden en de paarden strak naar Duitsland brengen ( onze vorige had de ander een beetje moeite mee).
Nog twee weken en dan is het zover.
Dinopino schreef:leuke keuken smartie. Komt er in dat gat de oven. Heb ik ook op ooghoogte en dat is echt ideaal.
Ik kan niet bukken en daarom gebruikte ik ook vroeger nooit de oven. Maar nu dus wel
Mijn vriendin gaat binnenkort weer in de eifel rijden. Heb er ook weer zin in. Wij gaan minimaal eenmaal per jaar met paardje naar de eifel. Maar dat gebied is best groot.
Smartie2004 schreef:Als je in Duitsland een trekhaak hebt dan moet je in de auto een verklikker hebben die je vertelt of de lampen van de aanhanger het allemaal wel doen. Onze auto had dit niet dus hij kwam ook niet door de TUV.