ben zo bang dat ik geen tentamens heb gehaald...vandaag heb ik hem nog niet gesproken, hij is druk aan het werk...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
ben zo bang dat ik geen tentamens heb gehaald...
Maar dan nog meer leren voor de volgende tentamen week blegh!
Natuurlijk zijn we ook niet op onze mond gevallen
_Skess_ schreef:Ik moet daarvoor naar een elektronicazaak wat in de stad zit en niet hier in het winkelcentrum helaas! Dat is geen optie en moet morgen het verslag in leveren..oliebol oliebol....
Noujaa....het is aan de andere kant van de winkelstraat dus denk niet dat ze daar komen. Maar ja zeg nooit nooit...
Tallie_Ho schreef:Skess, ik was echt direct verhaal gaan halen en had me al helemaal niet laten dumpen per telefoon..
Als je me wat te zeggen hebt, kom dat maar in mijn gezicht doen, is hij nou helemaal belazerd..
Ik vind dat je er erg kalm onder blijft, ik was direct aan gaan bellen..
Juul schreef:Skess... je stelt je heel kwetsbaar op, zie je dat zelf? Je hebt hem voor een keuze gesteld: Ga je met haar uit, dan ben je mij kwijt. Toch? Nu gaat hij met haar uit en je wacht als het ware toch op hem, en bent bang dat hij jullie relatie verbreekt. Het is heel moeilijk, maar iemand die zo met jou gevoelens speelt is je niet waard. En hij vind haar zien belangrijker. Waarom wachten op hem? Dit wordt volgens mij niet beter. Ik heb dit soort dingen bij verschillende vrienden van me gezien en dat is nooit beter geworden, alleen maar ruzie en het vertrouwen was weg. Denk er heeel goed overna wat je wil, en stel duidelijke grenzen voor jezelf waar je zelf ook niet overheen gaat. Dan kan je een hoop verdriet schelen. Sterkte!
Ninx schreef:Babje_84 schreef:even aanvulling: doel van de date die ik bedoelde was dus niet om hem terug te winnen maar om zijn avond te verpesten
Daar moet je geen energie in steken.
Het moment dat hij haar laat gaan, is het moment waarop de rest van haar nieuwe leven begint.
Daarin is voor hem geen plaats, ook niet in positieve zin.
Je moet eerst je eigen poten weer onder je gat krijgen.
Malibu schreef:[naam] schreef:Skess... je stelt je heel kwetsbaar op, zie je dat zelf? Je hebt hem voor een keuze gesteld: Ga je met haar uit, dan ben je mij kwijt. Toch? Nu gaat hij met haar uit en je wacht als het ware toch op hem, en bent bang dat hij jullie relatie verbreekt. Het is heel moeilijk, maar iemand die zo met jou gevoelens speelt is je niet waard. En hij vind haar zien belangrijker. Waarom wachten op hem? Dit wordt volgens mij niet beter. Ik heb dit soort dingen bij verschillende vrienden van me gezien en dat is nooit beter geworden, alleen maar ruzie en het vertrouwen was weg. Denk er heeel goed overna wat je wil, en stel duidelijke grenzen voor jezelf waar je zelf ook niet overheen gaat. Dan kan je een hoop verdriet schelen. Sterkte!
Hier ben ik het ook wel mee eens...
Het lijkt alsof je hem nog wel een kans wil geven na het etentje, en dat is natuurlijk jouw keus daar kan ik niets over zeggen, maar het verbaast me wel. Hoe hij jou nu behandeld... ik had hem allang al een schop gegeven en gezegd dat hij lekker met haar kon gaan eten en hoop dat ze beide erin stikken... (nou ja, figuurlijk dan).

pmarena schreef:Nou , die vriend / ex heeft dus blijkbaar al die jaren nog zitten smachten naar zijn ex , ondanks dat toch geprobeerd om zichzelf in een nieuwe relatie te plaatsen wat redelijk lukte , totdat de ex langskwam en nu kan hij eindelijk met haar samenzijn. Want zij was destijds immers nog maar een kersverse puber en is nu veel volwassener geworden , heeft ingezien hoe veel ze van hem houdt en hoe stom het was om hem aan de kant te zetten , en nu kunnen ze eindelijk lang en gelukkig samen verder leven
Ofwel : bedankt voor het spelen maar de "echte" vriendin is weer thuis !
Lekker dan. Zal mij ook benieuwen of ze echt met hem verder wil of hem alleen maar nog een keer gebruikt en dumpt als ze hem weer zat is![]()
Het rook er natuurlijk wel ontzettend naar , je had een kans dat het idd. wel okee was en hij wat naïef was enzo , maar dat is allemaal nog geen reden voor al die dingen samen die het in z'n geheel zo verdacht maken. In een goede relatie en een verwerkte oude relatie heb je helemaal geen behoefte om zo close af te spreken met iemand die je zo'n pijn heeft gedaan , van jaren geleden , en een situatie te creëren die erg onsympathiek is naar je huidige partner toe..... alleen al dat feit geeft al aan dat hij er niet helemaal "in" zat bij jou.
Erg balen en erg hard , maar idd. gelukkig dat je nu gezien hebt dat je niks aan hem hebt en blijkbaar maar 2e keus was !
Er is vast een veel leukere kerel bij wie je wel 1e keus bent , je bent nog hartstikke jong en dan al 4 jaar aan iemand vast zitten , kan ook geen kwaad om nog even vrijgezellig door het leven te gaan , probeer er maar van te genieten en dan kom je vanzelf een superleuk exemplaar tegen !!
Ninx schreef:Men verheerlijkt die korte periode van blijdschap en verliefdheid. De huidige/ echte relatie kost nu eenmaal energie, daar moet je aan werken en dat houdt dus in dat er ook wel eens minder fijne momenten zijn.
De wereld is zo ingesteld op het feit dat het leven maakbaar zou zijn, dat we het beste verdienen en alles draait om het individu, dat we niet meer de tijd nemen ergens aan te werken.
Een goede relatie hebben = durven bij jezelf naar binnen te kijken en dus ook te zien wat er beter kan bij jou. Veelal is het gedrag van de ander een reflectie van jouw gedrag.
Mensen kiezen er echter vaak voor om weg te rennen, dan hoeven ze niks aan zichzelf te doen.