Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Nijn schreef:Net zoals de verwarming op de slaapkamers ook nooit aangaan, dan maar een extra dekbed er over heen

Lekker fris en de boel even luchten! Van de winter komen er weer periodes genoeg dat het daar te koud voor is.
Cayenne schreef:Een koud bed vind ik nieteens zo'n probleem. Door je eigen lichaamswarmte wordt dat snel genoeg warm
daffodil schreef:Ik moet er niet aan denken, maar goed ik ben opgevoed met het principe: Koud? Dan trek je een trui aan..... Dat scheelt wel een stuk denk ik!

Cyntje schreef:Ik zet de verwarming echt nog niet aan
Dan maar een trui aan ofzo!
Ook hier een oud huis met enkel glas, zonder verwarming en met kieren en gaten. Die warmte is dus net zo snel weer weg
Boven heb ik geen kachel of verwarming. Ijskoud dus.
s' nachts heb ik gelukkig een electrische deken 
Shadow0 schreef:(déjà vu)Cyntje schreef:Ik zet de verwarming echt nog niet aan
Dan maar een trui aan ofzo!
Ook aan jou de vraag: waarop baseer je de aanname dat mensen die het nu koud hebben nu geen trui (of warme kleding in het algemeen) aanhebben?
omdat ik nu een trui aan heb en het van de week net zo goed koud heb 
)
daffodil schreef:Of een andere tip, iets actiefs gaan doen....krijg je het ook sneller warm.

Karin schreef:daffodil schreef:Of een andere tip, iets actiefs gaan doen....krijg je het ook sneller warm.
Ik zou willen dat ik het kon, maar op de dagen dat ik thuis werk word ik toch echt geacht aan mijn bureau te zitten en mijn werk te doen.
Van alleen mijn vingers bewegen krijg ik het helaas niet warm. Sterker nog, met koude vingers is het verrekt lastig typen.

Cayenne schreef:Daar heb ik ook wel eens last van gehad, maar toen heb ik zo'n kneedballetje aangeschaft en daar krijg je het vanzelf warm van en het is nog goed tegen RSI ook
Of een kop lekkere warme thee