Vooroordelen over de mc donalds

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Vooroordelen over de mc donalds

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 00:07

De friet ligt idd onder warmhoudlampen, maar de friet die ik elke keer kreeg was erg koud.
Niet alleen van mij maar ook van vrienden.
Ik vind het niet erg om te wachten op een broodje, maar als je die broodje op de rek ziet liggen en je hoort collega's tegen elkaar zeggen dat het broodje voor jou is maar ze doen er niks mee en lopen weg naar achteren. En je vraagt er meerdere keren om, ja dan kan ik wel pissig worden en zelf het broodje willen pakken.
Komt er later een collega en die duwt je het broodje in de handen en loopt dan meteen weg....
Service vind ik dus niet altijd goed, net als het eten.
Ligt idd aan de filialen. Denk dat er ook wel goede macs zullen zijn, maar ze zijn absoluut niet allemaal goed!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 00:38

breezy302 schreef:
hier in vlaardingen is het personeel ook niet om aan te zien, uitgelopen make-up, vies en heel vet haar, geen vriendelijke benadering etc...

wat mij trouwens ook opvalt en nee ik ben geen rascist maar geen enkele nederlander werkt hier bij de mac, op zich niet erg als mensen goed en duidelijk nl zouden kunnen praten!

Na ik heb dat nog niet gezien hoor , overdrijven kan ook haha .

Klopt dat er veel buitenlanders werken , maar ook wel een aantal Nederlanders . En denk je nou echt dat ze daar mogen werken als ze niet duidelijk NL kunnen praten ? Je verstaat ze gewoon hoor , praten echt wel duidelijk . [ Die in vlaardigen heb ik het over he ]

Zelf vind ik alles wel goed , Burger King of de Mac het maakt me niet uit . Als je op alles gaat letten en alle verhalen hoort over al het eten dan wil je niks meer eten .
We eten eigelijk allemaal troep , ach wat maakt het uit .
Als je je daar druk om gaat maken Clown

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 10:07

@ Ahtnamas; Als ik dat van jou zo lees zijn er veel over eenkomsten maar toch ook een aantal verschillen.
Ik heb namelijk nog even na gelezen in de voorwaarden, dat wij om het uur de handen moesten wassen. Ook mochten wij geen oorbellen, ringen, armbanden, kettingen oid dragen. En alleen in de keuken is short en pet verplicht. Achter de counter en in de lobby alleen een sloof verplicht.

Maar zoals ik al zei zo gaat het in onze vestiging.

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 09:42

Dat is natuurlijk verschillend per McDonalds. Hier in Barneveld / Terschuur zit een heel fijne McDonalds en toch heb ik wel eens een burger waar van ik denk: "baaah!"
Shít happens.

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 15:12

hier in zoetermeer zijn de macs keurig in orde !! halve vrienden groep werken allemaal bij de mac maar altijd heel snel en lekker heb bijna niet te klagen

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 15:17

de macdonald in Turkije sloeg alles. Eten was koud en taai, en die mensen ontzettend onvriendelijk kreeg er echt wurgneigingen van Haha!

x_Charlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 15:22

Hmm. Het scheelt wel per vestiging natuurlijk, denk ik. Ben nu in een aantal verschillende Mac Donalds geweest (ik kom er hooguit 2 keer in het jaar). Bij élke Mac was het personeel enorm chagrijnig en dus niet klantvriendelijk. Ook zijn de tafels & vloer vies. Bij 1 van de Mac's liepen er zelfs muizen rond! Gewoon terwijl je zit te eten. Nee; ik heb dus niet zo'n goede ervaringen met de Mac. Ik eet veel liever gewoon thuis friet Vingers aflikken

valine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 15:32

het zou ook prettig zijn als je bij de mac wil gaan werken dat ze gelijk uitleggen dat het niet de bedoeling is om de klanten te laten wachten bij de kassa als ze wat willen bestellen.
In HOORN is het echt verschrikkelijk,zulke trage mensen die daar werken...... Gaaaap (echt klantvriendelijk zijn ze daar ook niet)

Elja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 15:49

roxiie schreef:
@ Ahtnamas; Als ik dat van jou zo lees zijn er veel over eenkomsten maar toch ook een aantal verschillen.
Ik heb namelijk nog even na gelezen in de voorwaarden, dat wij om het uur de handen moesten wassen. Ook mochten wij geen oorbellen, ringen, armbanden, kettingen oid dragen. En alleen in de keuken is short en pet verplicht. Achter de counter en in de lobby alleen een sloof verplicht.

Hmm..
Handen wassen moet inderdaad elk uur. Sam heeft zicht vergist. Wc's moeten elke 30 minuten worden schoongemaakt.
In het reglement staat dat oorbellen niet groter dan een twee euromunt mogen zijn, dus daar heeft ze wel gelijk in. Kettingen mag je dragen, mits ze niet zichtbaar zijn. Lang haar moet opgestoken en je moet een petje dragen. In de keuken zijn er ook haarnetjes.

Ikzelf ben lobbymeisje en hoef geen sloof of petje te dragen. Mijn outfit is een rokje met een witte blouse met korte mouwen. Ons restaurant ziet er altijd wel netjes uit en over het algemeen hebben we weinig klachten.

Maargoed, ik vind dat de TS wel overal een antwoord op klaar heeft. Ik vind het sowieso raar dat je hierover een topic maakt, maar dat is mijn probleem Lachen

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 15:58

Haarnetjes heb ik bij ons in de keuken nooit gezien,
maargoed ik vind inderdaad ook dat de Mc Donalds hier bijna heilig word verklaard,
misschien is het niet in elk restaurant even slecht,
maar dat betekend niet dat het overal geweldig is..

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 16:04

Nou hup met zun allen naar Groningen, daar is elke mac goed^^ (ik ga er vaak heen^^)

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 16:14

Bij ons is het eten vaak -niet altijd- koud. De medewerkers zijn ontzettend (klant)onvriendelijk en chagrijnig, bepaalde medewerkers vind ik nog redelijk arrogant ook Nors opkijken, maar dat staat voor mij gelijk aan klantonvriendelijk. Als ik door de Macdrive rijd, is de bestelling áltijd verkeerd, dus daar ga ik sowieso niet meer doorheen. Het is er niet schoon, niemand draagt er handschoenen of een haarnetje. Wel hebben ze allemaal een petje op.

Ze kunnen je ook gerust 5 minuten laten staan wachten terwijl ze met elkaar aan het babbelen zijn. En dan bedoel is dus gewoon kletsen over privézaken en niet werkgerelateerd. Dat vind ik ook niet zo netjes.

Ik heb ook vaak vooroordelen gehoord dat ze in je eten spugen en dat soort dingen. Dat heb ik zelf nooit gezien, maar goed, ik werk daar niet, dus eigenlijk weet ik niet of dat wel of geen vooroordelen zijn.

Maar goed, ondanks alles ; ik eet er wel & ik vind het meestal ook wel lekker. Dus moet ik eigenlijk ook niet klagen. Bloos

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 16:27

Ik geloof dat ik ook niet zo goed tussen die Maccerds paste Huilen van het lachen
Ik ben te vriendelijk.
Moest ik een bestelling eventjes brengen naar mensen,
beginnen die mensen heel verhaal.
Ik netjes luisteren, terug praten..

krijg ik gezeur omdat ik te lang wegbleef..

Ja hallo Huilen van het lachen
wat had ik dan moeten zeggen
"Kiek es, je eten. Nou tjuus dag,
wát? wil je praten?
Grapjas, wat denk je wel niet.. "

Nee, zo zit ik niet in elkaar..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 17:10

x_Rebecca schreef:
Ik geloof dat ik ook niet zo goed tussen die Maccerds paste Huilen van het lachen
Ik ben te vriendelijk.

wát? wil je praten?

Ja maar ik snap wel dat je moet door werken , ik zou het persoonlijk echt niet op prijs stellen als jij gewoon rustig met iemand gaat staan praten .

Kimonoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-08 17:14

Elja schreef:
roxiie schreef:

Hmm..
Handen wassen moet inderdaad elk uur. Sam heeft zicht vergist. Wc's moeten elke 30 minuten worden schoongemaakt.
In het reglement staat dat oorbellen niet groter dan een twee euromunt mogen zijn, dus daar heeft ze wel gelijk in. Kettingen mag je dragen, mits ze niet zichtbaar zijn. Lang haar moet opgestoken en je moet een petje dragen. In de keuken zijn er ook haarnetjes.

Ikzelf ben lobbymeisje en hoef geen sloof of petje te dragen. Mijn outfit is een rokje met een witte blouse met korte mouwen. Ons restaurant ziet er altijd wel netjes uit en over het algemeen hebben we weinig klachten.

Maargoed, ik vind dat de TS wel overal een antwoord op klaar heeft. Ik vind het sowieso raar dat je hierover een topic maakt, maar dat is mijn probleem Lachen

oja, als het zo raar is waarom reageer je dan? Ik kom ook weleens een topic tegen waar van ik zoiets heb van oké waarom plaats je dit? Maar dan reageer ik ook gewoon niet Knipoog. Je geeft eerst uitgebreid je mening en gaat dan zeggen dat je het raar vind.

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 17:15

Willen jullie dit topic niet oprakelen rond etenstijd?? Clown

Krijg meteen trek, wij halen van 't werk uit elke vrijdag mac. maar was vandaag vrij dus zit al af te kicken en nu ook nog dit.. Sigaar

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 17:44

ztugwell schreef:
x_Rebecca schreef:
Ik ben te vriendelijk.

wát? wil je praten?

Ja maar ik snap wel dat je moet door werken , ik zou het persoonlijk echt niet op prijs stellen als jij gewoon rustig met iemand gaat staan praten .

Wat gaat er voor..
Klantvriendelijkheid of werken terwijl het zo rustig is dat zelfs de mensen achter de kassa uit hun neus lopen te eten Huilen van het lachen?

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 17:51

Ik heb ook een tijd bij een Mc gewerkt eentje ergens in Overijssel. Het lag er echt aan met wie je die dag werkte hoe netjes het ging. Maar hoe er met het eten om werdt gegaan was prima. Als ging snel uit die warmhoudkast waar jullie de burgers altijd in zien liggen, keuken werdt iedereen verplicht om om het kwartier handen te wassen; ZEKER IN DE SPITS.
Dus tjsa, ligt er echt aan wáár je komt..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 18:47

x_Rebecca schreef:
Wat gaat er voor..
Klantvriendelijkheid of werken terwijl het zo rustig is dat zelfs de mensen achter de kassa uit hun neus lopen te eten Huilen van het lachen?

Ja oke dan is het meteen een ander verhaal . Maar als der andere mensen aan het wachten zijn zou ik wel door werken . En waarom zouden die mensen met je willen praten ? Als ze wat te vragen hebben gaan ze maar naar de baas .

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 18:49

Ach ja,
het was ook meer zo'n babbel gesprek.
"Goh, werk je hier al lang? Nog niet eerder gezien"
"Ja, maar meestal niet op deze dag"
"Ooh, leuk, nou in elk geval ben je wel wat vrolijker als de rest"
"Haha, bedankt, nou eetsmakelijk hé.. "
"Ja dat gaat wel lukken, eet je gezellig mee"

En toen dacht ik al ohgod.. Clown
Maargoed, het waren gezellige mensen Huilen van het lachen
En het was het enige leuke gesprek van like heel dat weekend Huilen van het lachen

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 00:52

Ik kom als ik al bij de mac kom bij de mac in arnhem centrum en tijdens carnaval heb ik geloof ik zowat alle macs in Maastricht centrum gezien, maar ben over het algemeen wel tevreden!
Al mogen zae van mij best hier ook de franse mac-flurry smaken introduceren, hehe Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 14:53

Ik ben ook tevreden, vind het altijd wel lekker. *LOL* Heb nog nooit echt problemen ermee gehad (kom er ook niet zo vaak), in tegenstelling tot burger king, my god wat een vies eten hebben ze daar en *** personeel. Nagelbijten / Gniffelen

En als ik iets besteld heb en het duurt me te lang ga ik gewoon vragen waar het blijft, heb al meerdere keren dan iets gratis mogen uitzoeken omdat ik vond dat het te lang duurde. Haha! Vork