Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
breezy302 schreef:hier in vlaardingen is het personeel ook niet om aan te zien, uitgelopen make-up, vies en heel vet haar, geen vriendelijke benadering etc...
wat mij trouwens ook opvalt en nee ik ben geen rascist maar geen enkele nederlander werkt hier bij de mac, op zich niet erg als mensen goed en duidelijk nl zouden kunnen praten!
roxiie schreef:@ Ahtnamas; Als ik dat van jou zo lees zijn er veel over eenkomsten maar toch ook een aantal verschillen.
Ik heb namelijk nog even na gelezen in de voorwaarden, dat wij om het uur de handen moesten wassen. Ook mochten wij geen oorbellen, ringen, armbanden, kettingen oid dragen. En alleen in de keuken is short en pet verplicht. Achter de counter en in de lobby alleen een sloof verplicht.
Maar zoals ik al zei zo gaat het in onze vestiging.
x_Rebecca schreef:Ik geloof dat ik ook niet zo goed tussen die Maccerds paste
Ik ben te vriendelijk.
Moest ik een bestelling eventjes brengen naar mensen,
beginnen die mensen heel verhaal.
Ik netjes luisteren, terug praten..
krijg ik gezeur omdat ik te lang wegbleef..
Ja hallo
wat had ik dan moeten zeggen
"Kiek es, je eten. Nou tjuus dag,
wát? wil je praten?
Grapjas, wat denk je wel niet.. "
Nee, zo zit ik niet in elkaar..
Elja schreef:roxiie schreef:@ Ahtnamas; Als ik dat van jou zo lees zijn er veel over eenkomsten maar toch ook een aantal verschillen.
Ik heb namelijk nog even na gelezen in de voorwaarden, dat wij om het uur de handen moesten wassen. Ook mochten wij geen oorbellen, ringen, armbanden, kettingen oid dragen. En alleen in de keuken is short en pet verplicht. Achter de counter en in de lobby alleen een sloof verplicht.
Maar zoals ik al zei zo gaat het in onze vestiging.
Hmm..
Handen wassen moet inderdaad elk uur. Sam heeft zicht vergist. Wc's moeten elke 30 minuten worden schoongemaakt.
In het reglement staat dat oorbellen niet groter dan een twee euromunt mogen zijn, dus daar heeft ze wel gelijk in. Kettingen mag je dragen, mits ze niet zichtbaar zijn. Lang haar moet opgestoken en je moet een petje dragen. In de keuken zijn er ook haarnetjes.
Ikzelf ben lobbymeisje en hoef geen sloof of petje te dragen. Mijn outfit is een rokje met een witte blouse met korte mouwen. Ons restaurant ziet er altijd wel netjes uit en over het algemeen hebben we weinig klachten.
Maargoed, ik vind dat de TS wel overal een antwoord op klaar heeft. Ik vind het sowieso raar dat je hierover een topic maakt, maar dat is mijn probleem
ztugwell schreef:x_Rebecca schreef:Ik geloof dat ik ook niet zo goed tussen die Maccerds paste
Ik ben te vriendelijk.
Moest ik een bestelling eventjes brengen naar mensen,
beginnen die mensen heel verhaal.
Ik netjes luisteren, terug praten..
krijg ik gezeur omdat ik te lang wegbleef..
Ja hallo
wat had ik dan moeten zeggen
"Kiek es, je eten. Nou tjuus dag,
wát? wil je praten?
Grapjas, wat denk je wel niet.. "
Nee, zo zit ik niet in elkaar..
Ja maar ik snap wel dat je moet door werken , ik zou het persoonlijk echt niet op prijs stellen als jij gewoon rustig met iemand gaat staan praten .
x_Rebecca schreef:Wat gaat er voor..
Klantvriendelijkheid of werken terwijl het zo rustig is dat zelfs de mensen achter de kassa uit hun neus lopen te eten?