Roddels, lachwekkend!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dee_Es

Re: Roddels, lachwekkend!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 22:23

Ik ben gelukkig nog nooit zwanger geweest, kon ook niet want mijn klasgenoten waren er heilig van overtuigd dat ik iets had met mijn beste vriendin.

Leukste roddel: Ik was met mijn vriendin (jaja diezelfde) gaan shoppen en toen kwamen we twee meisjes tegen die haar op de basisschool heel erg gepest hadden. Naja er werd een beetje heen en weer gekeken, verder was er niks aan de hand. Volgende dag ging er een roddel in het rond dat ik mijn beste vriendin samen met die andere meiden in elkaar had geslagen Clown ja tuurlijk. Was echt heel vreemd, hebben er hard om moeten lachen.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 22:26

Chiqa schreef:
Red_Savage schreef:
@Chiqa: Mijn excuses als het zo overkomt. Is mijn manier van er mee om te gaan.

O excuses is ook weer niet nodig hoor, maar ben wel blij dat je naar jezelf kan kijken,
mss is het ook wel een leeftijdsverschil hoor dat ik het allemaal niet zo belangrijk vindt, weet niet hoe oud jij bent?

Want ik zou hier niet eens een topic aan uitwijden zo onbelangrijk.
kjoetie schreef:
haha Chiqa, tis duidelijk dat je haar niet kent ik krijg dat idee helemaal niet, tis gewoon vrij frustrerend als mensen onzin over je rondbazuinen.

Nou dan denk ik niet dat jij haar reactie heb gelezen, kwam eerder lachwekkend over.

Waar ben jij eigenlijk op uit?

Mijn vader had altijd een eigen bedrijf, op een dag had hij alles verkocht -hij was het zat-.
Toen gingen er geruchten rond dat we failiet waren gegaan, de directeur van de school had mij zelfs uit de klas gehaald om te vragen of we echt failiet waren gegaan Verward
Mijn moeder had toen een belletje gedaan en gezegd wat ze ervan vond.... Bloos
Had hij een vergadering ingelast met mijn leraren dat ze niks aan mij moesten vragen over het bedrijf...
Waar ze zich wel niet druk over konden maken Dromen

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 22:26

Op de middelbare school was zo'n meisje wat het echt op mij gemunt had. Geen idee waarom, maar ze verdraaide al mijn woorden, altijd leugens over mij aan het vertellen. Ik was het op een gegeven moment zo zat, dat ik haar compleet ging negeren. Mijn vrienden wisten dan ook dat ik niks tegen haar gezegd zou hebben. Uiteindelijk belde haar moeder een vriend van mij op om te vertellen dat ik haar psychisch kapot aan het maken was en dat ik niet spoorde enz. Gestoord
Hebben er wel een middag veel lol om gehad.

En sindsdien heb ik dus een complete negeerfase ontwikkeld voor mensen die kwaad over mij spreken.
Kunnen ze lekker roddelen, dan heb ik er zelf geen last van.
En arogant vonden ze mij toch al wel Clown

Liiesjjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 22:33

Haha, geweldig topic.
Er word zoveel over me geroddeld dat wil je niet weten.
Ik zeg altijd wat ik denk en dat word niet zo gewaardeerd :}

De beste roddel zou toch wel zijn dat ik iets met een leraar zou hebben.
Hij gaf me bijles.
Ik had in tijden niet zo gelachen Clown

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 22:33

mijn beste roddel, dat ik met een (ex)collega/ tevens heel goede vriendin ( waar ik nog steeds mee omga) een relatie zou hebben.

het is heel grappig, want ik zat toen nog in mijn relatie Haha!

maar die geruchten kwamen op gang, omdat we buiten werktijd ( en ook in werktijd) veel met elkaar om gingen.

en ik toen een keer bij haar bleef slapen.

nou later heb ik gezegd tegen haar, eigenlijk hadden we elkaar gewoon op de mond moeten pakken, waren ze gelijk stil geweest Vork Cool

Feelsoproud

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 22:36

Ik heb jaren weiland gehuurd van een bejaard koppel,die dus niets anders te doen hadden dan in het oog te houden wie wat deed.Kom goed overeen met de man die het weitje naast me had(getrouwd,2 kinderen en 12 jaar ouder dan ik).We stonden nogal vaak tot de late uurtjes te tetteren,dus algauw ging de roddel bij de andere weidehuurders dat wij 'iets' hadden!De bejaarde vrouw is zelfs in de supermarkt een keer naar zijn vrouw gegaan om te zeggen dat ze haar man in het oog moest houden...!!
We hebben natuurlijk ook wel een paar keer uitgedaagd:stonden we een babbeltje te doen,zag je 'madam' geniepig achter het gordijn staan gapen...dus wij tweeen in de auto gekropen,10 minuutjes zitten wiegelen en dan terug uitgestapt en doen alsof we onze kleren terug op hun plaats moesten trekken...hahaha,haar kop was geld waard!

Ben trouwens ook al 2 keer dood geweest,1ste keer na een stamp van een paard(was ook wel serieus,heel mijn voorgevel verbouwd en moeten renoveren,maar dood?),en een 2de keer na een auto-ongeval.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 22:52

casperrr schreef:
Waar ben jij eigenlijk op uit?

Dat jullie uit hetzelfde vat gesneden zijn Lachen
Geen haar beter dus.

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 22:55

Niemand van ons beweerdt ook een haar beter te zijn Lachen

Sigrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 23:01

Mijne was niet zo heel subtiel.

Een aantal jaar geleden zat ik nog op dansles en toen hadden we het over vriendjes en uitgaan enz. Ik weet niet meer precies hoe we erbij kwamen, maar een jongen was nogal verbaasd over het feit dat ik nog maagd was. Hij zei: ,,Joh, dat geloof ik niet. Ik dacht dat jij echt al onwijs veel jongens had afgewerkt. Ik was toen dus 14. Nors opkijken

Bleek dus dat een jongen dat verteld had die ik een keer had afgewezen. Ik was 14, hij 19. Hij was verliefd op mij, ik niet op hem. Blijkbaar vond hij het nodig om toen iedereen maar te vertellen dat ik het niet zo nauw nam (omdat het hem niet gelukt was?)

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 23:05

hahaha, blijkbaar was die kerel dan zo jaloers dat hij jouw niet kon krijgen Haha!

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 23:24

ROFL Geweldig dit!
Let op he dames, alles wat je (ook hier) zegt kan tegen je gebruikt worden!
Het is maar dat je het weet... Clown

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 23:26

Chiqa schreef:
maar klinkt hier niet het welbekende spreekwoord, de pot verwijt de ketel tot ie zwart ziet Haha!

Het welbekende spreekwoord luidt; de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet Lachen

Snap niet helemaal dat iedereen hier hetzelfde doet? De meeste mensen hebben het over roddels die over zichzelf gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 23:53

M'n vader was uit de auto gevallen, door een black out oid.
Zei een vriendin; '' HAHA je moeder heeft hem zeker gedrukt''.
Voor de grap dus, en een dag later vroeg iedereen aan me waarom m'n moeder zomaar m'n vader uit de auto drukt. Huilen van het lachen

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 00:05

MarvanTom schreef:
ROFL Geweldig dit!
Let op he dames, alles wat je (ook hier) zegt kan tegen je gebruikt worden!
Het is maar dat je het weet... Clown

Niet luisteren is voelen he?
Je kan beter niks vertellen! Ook hier niet!

Mja, leuk geprobeerd.
Vertel? Haha!

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 00:22

de ergste (en ZOOOO onwaar):
dat ik mijn vriend al kende voor ik trouwde met mijn ex!

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 06:42

Ohhh roddels!
Mijn ergste roddels waren toch wel toen ik verhuisde naar Turkije.
Zowel hier op bokt, als in real life. Zélfs onder oude klasgenootjes of collegas die ik jaren/maanden niet gezien/gesproken had!
Echt de raarste mensen belden/mailden me of ik echt zwanger was, of ik een hoofddoek droeg, of ik geslagen werd, binnengehouden werd.. Van alles ging de wereld rond. Clown
Helaas voor die mensen was er lekker helemaal niets van waar.

Novalues

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 07:03

De bizzarste roddel over mij moet zijn geweest, dat het vriendje van mijn zusje een dubbel relatie had met mij (en haar).
Je vraagt je soms toch af hoe mensen aan bepaalde dingen komen!

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 07:44

Chiqa schreef:
Red_Savage schreef:
@Chiqa: Mijn excuses als het zo overkomt. Is mijn manier van er mee om te gaan.

O excuses is ook weer niet nodig hoor, maar ben wel blij dat je naar jezelf kan kijken,
mss is het ook wel een leeftijdsverschil hoor dat ik het allemaal niet zo belangrijk vindt, weet niet hoe oud jij bent?

Want ik zou hier niet eens een topic aan uitwijden zo onbelangrijk.
kjoetie schreef:
haha Chiqa, tis duidelijk dat je haar niet kent ik krijg dat idee helemaal niet, tis gewoon vrij frustrerend als mensen onzin over je rondbazuinen.

Nou dan denk ik niet dat jij haar reactie heb gelezen, kwam eerder lachwekkend over.

Dat denk je dan verkeerd Knipoog

ik zie het anders, als een manier om maar gewoon te lachen om iets dat eigenlijk helemaal niet leuk is. Maar zoals de waard is... Tong uitsteken (geintje he, voor ik het zometeen weer gedaan heb hiero)

xPassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 07:54

Als ik mn klas moet geloven had ik een soa en was ik zwanger tegelijk.
Wat er al niet kan komen van een bloedonderzoek. Clown

pitbullgup

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 09:16

ik zeg altijd maar zo laat ze maar kletsen zolang de dokter het maar niet doet Knipoog

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 09:38

Ik zou mijn burberry shirtje gestolen hebben bij de H&M. Huilen van het lachen
Ik heb nog nooit zo hard gelachen.

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 09:43

ik werd laatst gebeld door mijn vorige baas, met de vraag hoe het nu toch met me ging, en dat ze het zo sneu voor mij vonden (??)
Ik had echt geen flauw idee waar het over ging, bleek dat ik samen met mijn zoontje bij mijn man weg was gegaan en weer bij mijn moeder woonde.
Toch fijn dat ik daar zelf ook nog even van op de hoogte werd gebracht. Haha!

Niki_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 09:46

Ik zou in mijn eentje 4 mensen tegelijk kunnen tackelen zo agressief als ik ben/was, en daar ook medicijnen voor krijgen Huilen van het lachen

Chessiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 11:42

Hahaha, staan leuke tussen!

Ik woon in een roddeldorp. Hier ging rond dat mijn broer aan allemaal foute zaakjes was, terwijl hij gewoon pakjes rond reed voor het bedrijf waar die werkte.

Hier is ingebroken en toen ging er rond dat de dief mijn moeder knock-out had geslagen haha ook leuk.

Maar verder moet ik hard nadenken wat er over mij is gezegd maar dat weet ik even niet haha.

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 12:01

Mensen die over mij roddelen doen dat schijnbaar heel geheim want ik kan me echt geen enkele roddel herinneren! Zelfs van de middelbare school niet (of ik vond ze toen ook al erg onbelangrijk). Haha!