Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Miska schreef:Mooi verhaal!

vaak heb ik een eerste indruk en die blijkt altijd te kloppen. Of met liedjes, dingen die gebeuren, mensen die online komen, mensen die sms'en..

kant van het leven vallen...

Miska schreef:- Dieren verstaan, Penelope Smith.
- Communiceren met dieren, Carol Gurney.
- Leren luisteren naar dieren, Marta Williams.
- En uiteraard Ruiter tussen 2 werelden en Tao of Equus, Linda Kohanov.
Pluizebolpum schreef:Miska schreef:- Dieren verstaan, Penelope Smith.
- Communiceren met dieren, Carol Gurney.
- Leren luisteren naar dieren, Marta Williams.
- En uiteraard Ruiter tussen 2 werelden en Tao of Equus, Linda Kohanov.
Tja, wat dat betreft is het hier net een bibliotheek, maar die boeken heb ik ook allemaal! Maar aangezien het over toeval gaat...
In Ruiter tussen twee werelden was ik net bezig toen ons jongste paard een ernstige schouderwond kreeg. In dat boek wordt op een gegeven moment een tweeling geboren waarvan er eentje overleeft, Spirit.
Bij ons veulen was het nog maar de vraag of ie het zou halen, als het bot geraakt zou zijn zou het einde oefening zijn. Op weg naar de kliniek heb ik wel vijf auto's met 'Spirit' erop gezien, en bij de kliniek hadden ze net een tweeling geboren, waarvan er eentje erg leek op de beschrijving van veulentje Spirit.
Ik heb het destijds maar gezien als teken (al wist ik verder niet wat ik er mee aan moest) dat het wel goed zou komen met ons veulen, en dat is iid zo gegaan. Meneer, nu dik 2 jaar, heeft trouwens ook net al een koliekoperatie goed overleefd, staat weer gezellig met de meiden buiten én het is een hele aparte qua karakter.
C_arola schreef:Ik neem aan dat je dat aan mij vraagt over Clever (geval in kwestie - voor foto zie profiel)? Tja...hij is gewoon anders.Ik ga gelijk even vragen wat voor aparte karakter hij heeft.
Citaat:Linda Kohanov (schrijfster van ruiter tussen 2 werelden en tao van equus) geeft eind dit jaar of januari 2009 een nieuwe boek uit; De weg van het paard. Er worden in Ned ook cursussen van haar gegeven.