Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Knoffer schreef:Nee, dat is failliet.
Ik weet ook niet helemaal zeker hoeveel ik erop had staan. Ik weet niet of de rente van het kwartaal al was uitgekeerd. (Zat pas sinds juli bij hun.) Weet iemand welke data de rentes werden uitgekeerd? Ik vraag me ook af of je de opgebouwde rente uberhaupt kan verhalen, als deze nog niet was uitgekeerd.
Talida schreef:Dan mag ik wel gaan investeren in wat lappen grond om al de merries te herberen. Oh nee heb geen geld meer om uit te geven...
Citaat:Website voor Icesave gedupeerden
Op de website staat een forum waarop gedupeerden informatie kunnen uitwisselen, nieuws kunnen lezen, links kunnen bezoeken en toevoegen en uiteraard hun mening kunnen geven over de bank en de vraag waar hun zuurverdiende geld is gebleven.
De website www.icelost.net is vanaf vandaag in de lucht.
Olle schreef:Als je onder de 100.000 euro op je rekening bij icesave hebt staan hoef je je geen zorgen te maken! Het duurt misschien wel even, maar je krijgt gewoon je geld terug..
Talida schreef:misschien hebben juliie hier iets aan:Citaat:Website voor Icesave gedupeerden
Op de website staat een forum waarop gedupeerden informatie kunnen uitwisselen, nieuws kunnen lezen, links kunnen bezoeken en toevoegen en uiteraard hun mening kunnen geven over de bank en de vraag waar hun zuurverdiende geld is gebleven.
De website http://www.icelost.net is vanaf vandaag in de lucht.