Hopelijk krijgen we een witte kerst!!

En inderdaad, waar blijft het forumdeel, haha. Ik denk pas per november ongeveer...
Ik heb ook wel trek in kruidnoten, maar dat is niet goed voor me, haha!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Nymphadora schreef:Dus ja, hoelang laat het 'prettige feestdagen' subforum nog op zich wachten

Blinnii schreef:casperrr schreef:Met jou kan ik praten
Gelukkig nog iemand die echt dol is op de feestdagen en de herfst & winter.
droomt lekker verder weg
Nouks schreef:Wat mij betreft komt dat subforum er níet voor 15 oktober...

Nouks schreef:Ja hoor A_lette, later is alleen maar beter
Maar ja, wilde de feestdagenfreaks toch niet iets tegemoet komen

Cayenne schreef:Pfff, alsjeblieft niet zeg. Het is nog zomer (of dat zou het moeten zijn) Ik word al misselijk van het pepernoten-idee. Het begint steeds vroeger.
Feestdagen zijn prima, maar over 2 maanden graag
!!
.
) en b) als ik nu al wat in huis haal, is het zo toegeven aan het feit dat de zomer nu écht voorbij is
. (Ik steek nog even m´n hoofd in het zand
.) Ymke schreef:In de etalage van een tuincentrum heb ik ook al een kerstboom + kerststal gezien, echt belachelijk
Eline schreef:Nymphadora schreef:Dus ja, hoelang laat het 'prettige feestdagen' subforum nog op zich wachten
Mááááánden als het aan mij ligt, volgens mij moet de zomer nog beginnen
Eline schreef:Mááááánden als het aan mij ligt, volgens mij moet de zomer nog beginnen
De zomer (wat is dat ook alweer?
) is namelijk gewoon weer voorbij in dit kikkerlandje...
Gelukkig is er ook goed nieuws; in Australie nadert de zomer weer, je kan altijd overwegen om daar te 'overwinteren' ...
LiNdA1986 schreef:In de Kruidvat folder stond alweer een set om kerstkaarten te maken

x_Rebecca schreef:LiNdA1986 schreef:In de Kruidvat folder stond alweer een set om kerstkaarten te maken
Dat is logisch,
als je een familie en kennisenkring hebt van 200 mensen..
Kun je nu maar beter alvast beginnen
LiNdA1986 schreef:Haha, geloof me, dan ben je gek als je zelf kerstkaarten gaat maken of heb je echt een heel saai leven
.