Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Maar nu zijn we beste vrienden.. 

Stardust0 schreef:Ach meissie toch.. Ik wordt ook al vanaf het begin afaan gepest, en nu is het zelfs zo erg dat de linialen strepen op mijn reet staan.. Bij mij komt het ook door lelijkheid, en ik begin nu pas mijn mond open te trekken.. Ik snap je volkomen. Vertel het aan je ouders en aan je mentor, desnoods aan een vertrouwenspersoon;)
(hoor mij nou..
Zo onzeker als het maar zijn kan..)Stardust0 schreef:Ach meissie toch.. Ik wordt ook al vanaf het begin afaan gepest, en nu is het zelfs zo erg dat de linialen strepen op mijn reet staan.. Bij mij komt het ook door lelijkheid, en ik begin nu pas mijn mond open te trekken.. Ik snap je volkomen. Vertel het aan je ouders en aan je mentor, desnoods aan een vertrouwenspersoon;)
. Heel veel sterkte gewenst en ik hoop dat dit opgelost geraakt. KiWiKo schreef:Meisje, meisje, meisje......... wat ongelovelijk K U T!!!
Ik weet dat ik het niet mag zeggen en je zeker niet mag aanraden, maar echt he........... sloop ze, ga op de vuist, maak ze af!........ ze doen je nu zo een pijn, zoveel verdriet..... dat jij niet weet hoe je een houding moet geven want je doet het toch niet goed. Je vrienden zijn het niet, aardig vinden ze je toch al niet......... dan maar helemaal vijanden toch?
Dat jij onzeker wordt is voor hun al genoeg genoegdoening......... van een ding mogen ze heel blij zijn, en dat is dat jij mijn dochter niet bent......... want ik had die draken echt met de koppen zo tegen elkaar aan geprutteld dat het enige wat ze nog konden was hinniken.......
KiWiKo schreef:het enige wat helpt bij bullys is groter en sterker zijn dan hun........... het liefst psygisch.......... fysiek kan moeilijk zijn.......

lindake schreef:KiWiKo schreef:het enige wat helpt bij bullys is groter en sterker zijn dan hun........... het liefst psygisch.......... fysiek kan moeilijk zijn.......
Maar dat is juist het probleem... Pestkoppen kiezen meestal de 'zwakkere' schakel uit de groep. Voor die zwakkere schakel is het heel moeilijk om sterk over te komen.

.

AngelsDitch schreef:Ohhhh wat is het toch altijd makkelijk om met z'n allen 1 iemand uit te kiezen om te pesten. Alleen maar omdat ze zelf onzeker zijn. Want pesters zijn eigenlijk de genen met een probleem. En om dat te verbloemen gaan ze een ander pesten.
Ik zou wel proberen er met iemand over te praten, al is het alleen maar om het even kwijt te kunnen.
Heel veel sterkte meis!
Redrumfox schreef:Precies kiwiko: van zulke dingen leer je alleen maar, je kunt er hele goede dingen uithalen. Ik heb zachtgezegd een rotjeugd gehad (en ben nog niet eens volwassen, moet je nagaan..) en ben nu ontzéttend sterk. Ik ben niet te kwetsen, op geen enkel punt te grazen te nemen, gewoonweg omdat ik er heel sterk uit ben gekomen en het me geen moer interesseerd wat een ander doet of zegt, verbitterd dat wel maar absoluut sterker en een mooier mens. Op dit moment is het heel knudde en supervervelend dat je gepest wordt, absoluut, maar als het voorbij is dan zal je er als een sterker persoon uitkomen míts je ervan wilt leren. Slechte ervaringen leer je ontzettend veel van.
En bedenk maar: jij wordt nu een tijdje gepest, dat gaat weer voorbij, maar dat rotkarakter zullen zij voor altijd houden. Wie is er dan het verst van huis, jij of die etterbakken? Probeer er een mooie les uit te leren, er is 100% zeker wel iets te vinden. Sowieso zal je er mentaal sterker van worden.
KiWiKo schreef:Redrumfox schreef:Precies kiwiko: van zulke dingen leer je alleen maar, je kunt er hele goede dingen uithalen. Ik heb zachtgezegd een rotjeugd gehad (en ben nog niet eens volwassen, moet je nagaan..) en ben nu ontzéttend sterk. Ik ben niet te kwetsen, op geen enkel punt te grazen te nemen, gewoonweg omdat ik er heel sterk uit ben gekomen en het me geen moer interesseerd wat een ander doet of zegt, verbitterd dat wel maar absoluut sterker en een mooier mens. Op dit moment is het heel knudde en supervervelend dat je gepest wordt, absoluut, maar als het voorbij is dan zal je er als een sterker persoon uitkomen míts je ervan wilt leren. Slechte ervaringen leer je ontzettend veel van.
En bedenk maar: jij wordt nu een tijdje gepest, dat gaat weer voorbij, maar dat rotkarakter zullen zij voor altijd houden. Wie is er dan het verst van huis, jij of die etterbakken? Probeer er een mooie les uit te leren, er is 100% zeker wel iets te vinden. Sowieso zal je er mentaal sterker van worden.
mentaal heel veel sterker van worden........... absoluut....... helemaal waar.........
maar ik loop nu wel bij een therapeut om weer enigsinds te kunnen voelen........... om mensen lief te hebben...........
houden van kan ik moeilijk.......... omdat ik niet weet wat het is............ en dat is een veel langer verhaal dan ik hier neer wil en kan pennen......... ik hou van mensen, maar ik scherm me ook af van mensen.......... mijn kind is de enige die me kan raken..........
nog een schrijver in de zaal........ zou een mooi boek worden
) maar ben er nog lang niet. Ik wissel hierdoor ook nogal gauw van mening, doordat ik een gevoel niet goed heb ''aangevoeld'' en daarna mijn mening bijstel. Krijg er vaak commentaar op, maar goed: doe m'n best en daar hebben ze het maar mee te doen.