Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
dees_daan schreef:russel, de reden staat al vaker in dit topic.. iemand had een ongeluk gehad, daar wilde ze graag naar toe, maar de straat was geblokkeerd door zijn auto..

Wendy schreef:Een straat heeft toch minimaal 2 kanten waar je er uit kunt? Het spijt me, ik heb het hele topic doorgelezen, maar volgens mij is de TS minstens zo agressief en asociaal als haar buurman.
En als de buurvrouw echt zo slecht ter been is, had ze die vergunning al lang gehad en niet in de bijstand gezeten.
KiWiKo schreef:misschien ben ik raar hoor........... maar als er bij mij in de straat een auto zo geparkeerd zou staan dat deze de straat blokkeerd........... hoef ik niet eens naar een ongeluk om deze weg te laten slepen......... maargoed

en voor het eerst deed ie normaal, zonder schelden en schreeuwen. Hij zou ergens volgende week komen praten over het probleem, dus ik ben benieuwd. Ook of ie het nog weet want hij was echt dronken
(en voor er commentaar komt, ja ik ook
)

Sientje schreef:Ook ik denk dat je buurvrouw zou moeten proberen een invalidenplek te krijgen. En dat je verder de politie moet bellen als buurman in kwestie echt de hele straat blokkeert.
Volgens mij mag hij, als hij gewoon wegenbelasting voor het bouwbusje betaalt, deze best op een openbare parkeerplaats zetten, zo lang als hij wil, zolang hij er de verkeersdoorstroom maar niet mee hindert. Meetje22, heb jij hier andere ervaringen mee?

meggiemeg schreef:Hopelijk gaat het gesprek de lucht klaren.
Mocht hij het weer in zijn hoofd halen om te gaan schreeuwen kan je zelf heel rustig en duidelijk zeggen we gaan praten en niet schreeuwen, blijf je schreeuwen is dit gesprek afgelopen.
Zorg er wel voor dat er meerdere bij aanwezig zijn die ook het gedrag van jullie nieuwe buurman vervelend vinden. Wellicht helpt het.