tsja ruzie om een stuk blik op wielen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: tsja ruzie om een stuk blik op wielen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 18:40

russel, de reden staat al vaker in dit topic.. iemand had een ongeluk gehad, daar wilde ze graag naar toe, maar de straat was geblokkeerd door zijn auto..

heel vervelend, en herkenbaar.. wij hebben een aantal parkeerplaatsen voor de deur, mij lijkt dan dat iedereen daar 1 auto neerzet, zodat iedereen de auto voor de deur heeft (nou ja bijna voor de deur) maar wat doen onze buren.. die zetten alle 2 de auto's voor de deur.. en zet jij je auto zo neer dat er nog een auto achter kan, en nog een auto voor, dan zetten ze je klem.. heel kinderachtig.. maar goed, wij lopen dan een paar meter verder, en zetten de auto aan de overkant.. onze buren gluren verschrikkelijk, wij hebben dus een schutting in de tuin gezet, en daar is het gedonder mee begonnen, woest waren ze, maar ze gluurden niet! waarom ze dan zo boos werden om de schutting? zij hebben ook hele kinderachtige dingen geroepen, we hebben het laten gaan, ze zijn mijn woorden niet waard.. onze auto staat voor de deur als het kan, ruim van de stoeprand erachter af, en anders gaat hij naar de overkant..
wel heel vervelend voor je buurvrouw!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 22:44

dees_daan schreef:
russel, de reden staat al vaker in dit topic.. iemand had een ongeluk gehad, daar wilde ze graag naar toe, maar de straat was geblokkeerd door zijn auto..

Dit kan ik ook niet rijmen, sorrie?
J emoet weg omdat er een spoedgeval is, buurman wil niet meewerken maar je heb wel tijd om een takelwagen eo. politie te bellen? Verward
Dan kan je in die tussentijd toch beter even snel in een taxi stappen?

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-08 23:44

Ze zijden al da het niet heel ernstig was maar ik wlide er wel graag naartoe. taxi is best duur en ik zit ni zo ruim. Heb hem gvraagt zein auto weg te halen maar dat deet ie niet. En dat heb ik vriendelijk gevraagd, als jhij het dan verdomd... Vind het eigen schukld dikke buld. en volledig terecht. Niemand kon eruit dus het was gewoon wachten tot iemand zoiets deed. Miss had ie hem voor eenander wel weg gehaald da weet ik niet.
Hij heeft nu de BMW in de straat gezet, hoe dom kun je zijn...

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 00:22

Een straat heeft toch minimaal 2 kanten waar je er uit kunt? Het spijt me, ik heb het hele topic doorgelezen, maar volgens mij is de TS minstens zo agressief en asociaal als haar buurman.
En als de buurvrouw echt zo slecht ter been is, had ze die vergunning al lang gehad en niet in de bijstand gezeten.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 02:51

wat word ts ineens aangevallen
ik kan me best indenken hoe vervelend het is, als je iets netjes aangeeft, om een ander te willen helpen en er word zo tegen je gedaan

@ endy, je weet niet hoe de straat is, mss wel doodlopend?? of stond ze met voorkant ergens anders waardoor ze er niet uitkan
om meteen foto`s te roepen, wat in begin gedaan werd is ook onzin

ik zou ook wijkagent inschakelen en kijken of er bemiddeld kan worden

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 09:22

Wendy, ik denk dat als jij een auto parkeert, je achteruit of vooruit in parkeert, er niet aan de andere kant uit kan??

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-08 13:10

Wendy schreef:
Een straat heeft toch minimaal 2 kanten waar je er uit kunt? Het spijt me, ik heb het hele topic doorgelezen, maar volgens mij is de TS minstens zo agressief en asociaal als haar buurman.
En als de buurvrouw echt zo slecht ter been is, had ze die vergunning al lang gehad en niet in de bijstand gezeten.

Het is een doodlopende straat, je kan er aan 1 kant in en aan de andere kant staat een muur. Succes met eruitkomen als iemand dan die ene kant waar je in en uitkan blokkeert.
Komt bij dat ik best geschrokken was en niet logisch nadacht denk ik.
Ik heb hem VRIENDELIJK uitgelegd wat er was en gevraagd of ie zijn auto weg wilde halen. Dar wou hij niet. Dus ik vind het volledig eigen schuld. En als hij nou eens normaal kan praten weet ik zeker dat alles opgelost kan worden. Blijkbaar kan hij dat niet, maar dat betekend nog niet dat ie dan maar ze zin moet hebben. Zou een lekkere wereld worden dan.

Maarre ga jij nog ff uitleggen waarom ik acosiaal ben?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 13:34

En heb je inmiddels al een wijagent gesproken?

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 18:12

Hoop voor je dat opgelost wordt. Vind alleen beetje raar dat topicstarter opeens wordt aangevallen vind behoorlijk gedoe reden dat je als iemand een ongeluk heeft gehad daar naar toe moet. Hij zet expres toch zelf zonder rede die auto daar om mensen dwars te zitten. Als je dan netjes uitlegt wat er is en dan gewoon nog niet doen kan je dit verwachten. En taxi kost behoorlijk wat centen had ik ook niet gedaan zeker niet omdat iemand zo tekeer gaat.

Maar goed hoop dat allemaal oplost Lachen

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 18:16

misschien ben ik raar hoor........... maar als er bij mij in de straat een auto zo geparkeerd zou staan dat deze de straat blokkeerd........... hoef ik niet eens naar een ongeluk om deze weg te laten slepen......... maargoed Lachen

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 04:43

KiWiKo schreef:
misschien ben ik raar hoor........... maar als er bij mij in de straat een auto zo geparkeerd zou staan dat deze de straat blokkeerd........... hoef ik niet eens naar een ongeluk om deze weg te laten slepen......... maargoed Lachen

Mijn idee, al is het alleen maar ff om dwars te liggen. Sommige mensen vrágen ook gewoon om zulke dingen Haha!

TS: prima geregeld om de sleepdienst te laten komen hoor! Zou me verder alleen buiten het buurvrouw-buurman verhaal houden.

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-08 20:53

Het wonder is geschied!!!
We zaten gisternacht (rond 3 uur) buiten op straat met wat vrienden en hij kwam ook langlopen, stomdronken Haha! en voor het eerst deed ie normaal, zonder schelden en schreeuwen. Hij zou ergens volgende week komen praten over het probleem, dus ik ben benieuwd. Ook of ie het nog weet want hij was echt dronken Haha! (en voor er commentaar komt, ja ik ook Schijnheilig )

Kiwiko, als ik niet weg zou moeten zou het niet in me opkomen om hem weg te laten slepen ben van mezelf niet zo. Zou alleen gedacht iets gedacht hebben in de trant van, ja hoor daar heb je die aso weer en me vervolgens de rest van de avond opwinden dat het een sukkel is, maar ik wilde echt graag daar naartoe.
Als ik het niet had gedaan had een ander het misschien gedaan.

Maar we gaan eerst afwachten of ie van de week komt, ben echt benieuwd, vooral of ie het nog weet, maar zo dronken zou ik bijna zeggen dat ie aardig is Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 21:09

Dus drank kan toch nog ergens goed voor zijn Tong uitsteken
Nou de tijd zal het leren, ik hoop dat ie van de week even bij je langskomt,
want dit is toch ook niets.

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-08 21:55

Chiqa ik hoop het van harte, vind het idd helemaal nix.

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 07:04

Hopelijk gaat het gesprek de lucht klaren.
Mocht hij het weer in zijn hoofd halen om te gaan schreeuwen kan je zelf heel rustig en duidelijk zeggen we gaan praten en niet schreeuwen, blijf je schreeuwen is dit gesprek afgelopen.
Zorg er wel voor dat er meerdere bij aanwezig zijn die ook het gedrag van jullie nieuwe buurman vervelend vinden. Wellicht helpt het.

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 11:40

Sientje schreef:
Ook ik denk dat je buurvrouw zou moeten proberen een invalidenplek te krijgen. En dat je verder de politie moet bellen als buurman in kwestie echt de hele straat blokkeert.
Volgens mij mag hij, als hij gewoon wegenbelasting voor het bouwbusje betaalt, deze best op een openbare parkeerplaats zetten, zo lang als hij wil, zolang hij er de verkeersdoorstroom maar niet mee hindert. Meetje22, heb jij hier andere ervaringen mee?

Nou mijn ervaring is dat mijn schoonvader niet langer als drie dagen aan een stuk door zn bus voor de deur van de buren mag parkeren en hetzelfde geld voor zn aanhangwagen.
Vind ik opzich erg logisch want wie wil er nou tegen zo'n hoge witte bus aankijken,ik bedoel je hele uitzicht word belemmerd.
Als hij de mogelijkheid heeft zet ie em aan het einde van de straat waar niemand er last van ondervind maar soms kan je niet anders.
Er kwam ooit een agent aan de deur en die deelde mijn schoonvader mee dat hij iedere drie dagen zn bus moet verkassen anders krijgt ie een bekeuring.
Staat de bus er een aantal dagen later nog zonder verplaatst te zijn word hij weggesleept.

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-08 12:33

meggiemeg schreef:
Hopelijk gaat het gesprek de lucht klaren.
Mocht hij het weer in zijn hoofd halen om te gaan schreeuwen kan je zelf heel rustig en duidelijk zeggen we gaan praten en niet schreeuwen, blijf je schreeuwen is dit gesprek afgelopen.
Zorg er wel voor dat er meerdere bij aanwezig zijn die ook het gedrag van jullie nieuwe buurman vervelend vinden. Wellicht helpt het.

Allemaal al gebeurt.
Zowel ik als anderen uit de straat hebben hem geprobeert vriendelijk te benaderen, en als hij weer eens ging schreeuwen gezegt dat we op normale manier met elkaar kunnen praten en anders niet. Boeit hem niet, hij vind alleen zichzelf belangrijk.
Aan het einde van de week weten we meer, ik hoop zo dat we er normaal uit kunnen komen, vind het echt helemaal niks zo