Romantisch?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Miracle_

Re: Romantisch?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-08 14:37

Hints werkt meestal ook niet hoor

Zo was er pas wat bij een vriendin van me.. DIe heeft dus een vriend die alles letterlijk neemt..
Hij vroeg vind je dat niet leuk? (geloof een kettinkje) Vriendin: "ja!"
Vriend: "Wil je dat hebben"
Vriendin bescheiden: " nee hoor!"
Vriend: "oke, kom"

Hahaha Nagelbijten / Gniffelen

Espoir_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 14:50

Rienn schreef:
Mijn vriendje is heel romantisch. Ik ben dat totaal niet, ben een held als het om verpesten gaat.. Clown

2 weken geleden op een zondag avond, zou ik naar hem toe gaan, hij belde nog even om te vragen hoe laat ik er zou zijn en dat hij een verrassing voor me had 'iets kleins' Kom ik bij hem thuis, moest ik gelijk naar beneden, links af de badkamer in.. Had hij het bad vol laten lopen, kaarsjes op rand van het bad en een fles champagne.. Na samen heerlijk in bad te hebben gezeten, ging hij snel naar de slaapkamer, ik mocht nog niet komen.. Kom ik de slaapkamer binnen, weer kaarsjes en heel lief een rode roos op het bed.. Lovers

Aah heerlijk! Ik heb ook zo'n lief vriendje Haha!.

Hij is ook zoooo romantisch!

Hij heeft ook keer toen ik beneden zat een film te kijken het bad vol laten lopen, van die speciale rozeblaadjes in het bad gedaan, allemaal kaarsjes in de badkamer en om het bad en dan had hij een dienblad met ons drankje erop gezet.
Beneden kreeg ik een blinddoek om, (totaal onverwachts) en hij nam me mee naar boven. Toen ik boven kwam op zijn kamer kreeg ik een brief in mn hand geduwd en mocht die blinddoek af. Had hij heel zijn kamer vol gezet met kaarsjes en ik kreeg dus een lieve brief en een mooie grote roos!
Nou toen had hij mij de badkamer ingeleid en toen waren daar dus ook kaarsjes. (Wat ik hierboven had getypt.)

Maar hij heeft best vaak van die dingen.

Hij had ook een keer per ongeluk iets naar mij gestuurd ipv naar zijn moeder en dat kwam voor mij best hard aan terwijl het niet zo was bedoeld. Dus ik zou smiddags naar hem toe gaan met de trein van half 5. Kom ik op het station ligt er een grote envelop op die kaartjesautomaat dus ik maak die open, komt hij aangelopen! Omdat hij zich rot voelde over het smsje! (klein stationnetje waar eens in het uur de trein komt, het regende keihard maar dat had hij allemaal voor mij over Bloos )

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-08 15:09

@DebbieY: ahhh das lief van 'm Haha! Helemaal doorweekt op jou wachten hihi Nagelbijten / Gniffelen
Ik zou mezelf dan weer schuldig voelen Clown

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 15:14

Ik heb ook een heerlijk romantisch vriendje Lovers Badderen met kaarsjes & rose ken ik ook, net als dat ie afgelopen woensdag ineens voor de deur stond (vanuit Den Bosch) als verrassing, hij neemt af en toe bloemen mee... Lovers

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 15:50

Nathalie schreef:
Nou gelukkig heb ik een héél romantisch vriendje, daar houd ik wel van. Haha! Ik hoef geen jongen die zich stoer probeert voor te doen. Cool
We wandelen regelmatig 's avonds, we kijken zelfs mijn favo serie onder het genot van een kopje thee en een hele hoop kaarsjes. Haha!
Ja dat maakt hem niet alleen mijn vriendje, maar ook mijn beste maatje. Lovers

Ik en mijn vriend lopen 's nachts/ 's avonds ook wel vaak een rondje, of we zitten op een bankje. Lekker warm tegen elkaar aan. Lovers
Maar verder niet echt romantisch in de zin van cadeau's,verassingen ofzo. Lachen Hij geeft wel gewoon complimentjes, en laat ook duidelijk zien dat hij van mij houdt. Ja

En inderdaad, niet alleen je vriendje maar ook een maatje, vind ik ook heel belangrijk.
Bij mijn vriend van nu wisten we na 1 week al ontzettend veel van elkaar, terwijl ik normaal nóóit veel over mezelf vertel..

wiifke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 16:36

Woorden zijn voor mij al genoeg!

Zo zaten we een keer een reclamekrantje te bekijken en zomaar plots uit het niks vroeg hij of hij mij ook voor het leven kon kopen! Lovers nee, hij kan mij niet voor het leven kopen, wel krijgen Haha!

Of dat ik naar huis moest en dat hij mij dan maar zou ontvoeren omdat hij niet wou dat ik weg ging Lovers

Espoir_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 17:27

@Miracle_ ik was ook behoorlijk verbaasd! Ik hield het ook niet droog haha, ik vond het ook zó zonde maar hij deed het zelf. Daarna zijn we overigens nog even wezen opwarmen in bad hoor want hij had het wel behoorlijk koud Tong uitsteken

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-08 17:39

DebbieY schreef:
@Miracle_ ik was ook behoorlijk verbaasd! Ik hield het ook niet droog haha, ik vond het ook zó zonde maar hij deed het zelf. Daarna zijn we overigens nog even wezen opwarmen in bad hoor want hij had het wel behoorlijk koud Tong uitsteken

Das dan wel weer een goede oplossing! Haha! en ook best romantisch.

Sassieja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 17:56

Miracle_ schreef:
DebbieY schreef:

Das dan wel weer een goede oplossing! Haha! en ook best romantisch.

Kijk, zulke dingen zijn niet alleen romantisch, maar ook ontzettend heerlijk om lekker om te lachen, nu en later ook!

God, ik wil een van jullie lenen. *voelt zich zielig*

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-08 18:10

Sassieja schreef:
Kijk, zulke dingen zijn niet alleen romantisch, maar ook ontzettend heerlijk om lekker om te lachen, nu en later ook!

Ach gut
Inderdaad, je kan er ook heerlijk om lachen Haha! Das ook altijd wel fijn, en zeker om er later op terug te kijken! Geweldig Lachen

Sassieja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 18:22

Miracle_ schreef:
Sassieja schreef:

Ach gut
Inderdaad, je kan er ook heerlijk om lachen Haha! Das ook altijd wel fijn, en zeker om er later op terug te kijken! Geweldig Lachen

Haha, dat is een leuke voor later.
'Weet je nog die keer dat je bijna bevroren was, omdat je drijfnat was?' Haha!

Espoir_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 18:24

Haha ja! We hebben het er nog wel eens over, want het was echt een grote kaart en die staat op mn nachtkastje en dan soms ga je wel eens gewoon op bed liggen en dan heb je het er over wat je allemaal al mee heb gemaakt en wat je het leukste vond en echt élke keer komt dat ter sprake en dan kijk ik naar die kaart en dan lezen we die nog eens en dan moeten we ook echt lachen want het was achteraf gewoon echt grappig Haha!!

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-08 18:31

Haha dat doen ik en mijn vriend ook altijd.. Herinneringen ophalen.. Bijv. de eerste keer dat we elkaar zagen ofzo.. Echt leuk is dat! Haha! En dan lekker op bed met een kaarsje aan.. haha Haha!

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 19:01

Wat een heerlijke verhalen, moest om een paar ook ontzettend lachen.

De vriend die nooit romantisch was maar wel een witte roos had meegenomen, een witte roos die voor de dood staat hahaaha

de vriend die romantisch een limo huurde maar zijn meisje wel een half uur met kort rokje op de scooter liet zitten

etc etc, heb me echt rotgelachen! Ze doen echt hun best, maar ze snappen het gewoon niet! zo te lezen zijn er ook oprecht romantische types, mar zo eentje heb ik er nog nooit eentje gehad. Wat maar goed is ook, aangezien ik van de meeste echt romantische dingen een beetje melig wordt Knipoog

Mijn ex waar ik 3 jaar samen mee was had ook wel eens zijn acties hoor, een fotocollage maken van mooie foto's van ons en dan een romantische tekst erboven, lieve smsjes, of ineens een mok bestellen met een bewerkte foto van mij en mijn verzorgpaard.... Dit was het eigenlijk verder wel, en dan verspreid over 3 jaar dan he hahahaha

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 21:18

Sassieja schreef:
Had laatst al gezegd dat ik wel weer aan een dagje Zwaluwhoeve toe was, maar de enigste reactie die ik kreeg was:'Ja lekker, weer een dagje in ons blote kont rondhobbelen". Terwijl ik had gehoopt dat hij het dan een keer zou regelen, maar nee.

Een tijd terug gingen we met een vriend van hem (en zijn vriendin), die wél romantisch is, naar het strand om een kampvuurtje te bouwen.
En wat doet die van mij: Die loopt de hele avond hout te sprokkelen. Clown

Huilen van het lachen
sorry hoor.

Ik vind het echt leuk om al die romantische en iets minder romantische Haha! acties te lezen.
ik heb mijn verhaaltje hier wel al ergens gedaan denk ik

Espoir_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 21:24

Hahaha die is inderdaad ook best lachwekkend Haha!!
Echt zo én wat doet die van mij??? die loopt de hele avond hout te sprokkelen hahaha!

Die van mij had trouwens toen we een jaar samen waren een verkeersbord op mijn garage gehangen met Hoera, 1 jaar samen! IK HOU VAN JOU!
(Die kon je gewoon kopen hoor geen echte haha!)

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 21:28

Als ik sommige dingen hier lees begin ik straks nog te huilen om het feit dat ik geen vriendje heb. Nagelbijten / Gniffelen
Zo lief soms. Lovers
En om anderen hun droge commentaar kan ik dan weer hartelijk lachen (misschien niet zo mooi want ik begrijp dat het hééél frustrerend kan zijn!! Mannen zijn soms toch zo... Hamer -> Zo dus Haha! ).

Sassieja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 18:27

fiekhe schreef:
Als ik sommige dingen hier lees begin ik straks nog te huilen om het feit dat ik geen vriendje heb. Nagelbijten / Gniffelen
Zo lief soms. Lovers
En om anderen hun droge commentaar kan ik dan weer hartelijk lachen (misschien niet zo mooi want ik begrijp dat het hééél frustrerend kan zijn!! Mannen zijn soms toch zo... Hamer -> Zo dus Haha! ).

Wil je die van mij lenen? Clown

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 18:38

Sassieja schreef:
fiekhe schreef:
Zo lief soms. Lovers

Wil je die van mij lenen? Clown

Of die van mij Knipoog Maar dan wil ik hem wel weer terug want ik ben veel te hard aan het genieten van een vent die wél romantisch is en ook echt dat soort dingen doet die je altijd hoort in mooie liefdesverhalen Haha! Knipoog

Sassieja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 16:09

Tamara schreef:
Of die van mij Knipoog Maar dan wil ik hem wel weer terug want ik ben veel te hard aan het genieten van een vent die wél romantisch is en ook echt dat soort dingen doet die je altijd hoort in mooie liefdesverhalen Haha! Knipoog

Ik weet het!
Ik leen die van jou, en dan mag een willekeurig iemand die van mij hebben! Haha!

Yoshimi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 16:26

Die van mij is verschrikkelijk lief, maar romantisch? Dat kan 'ie alleen met hele duidelijke hints een aanwijzingen.. Niks romantisch meer aan dus.

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 18:18

Yoshimi schreef:
Die van mij is verschrikkelijk lief, maar romantisch? Dat kan 'ie alleen met hele duidelijke hints een aanwijzingen.. Niks romantisch meer aan dus.

zelfs dat werkt bij mijn vriend nog niet eens..
tijdje terug had ik even behoefte om te horen hoe lief en geweldig ik wel niet was (ja soms moet je dat gewoon even horen ^^), maar we waren niet bij elkaar..
dus ik was aan t bedelen om een heel lief smsje voor t slapen gaan.. (ja, ik heb er letterlijk om gevraagd:P)..
waarop meneer volgens zegt 'als jij eerst een smsje stuurt!' ... zucht...
nou...vooruit...ik al mn creatieve uitspattingen uit de kast gehaald en hem gesmst dat ik hem nog steeds helemaal geweldig en leuk vind en blablabla ...
ik dacht...nou...die MOET wel genoeg zijn voor een heel lief smsje terug...kan niet anders!!
krijg ik een kwartier later (ik sliep al bijna, dacht dat t smsje niet meer zou komen) iets terug in de trant van 'ik jou ook, trusten x'...
zucht Tong uitsteken

ach, ik heb me er al bij neer gelegd dat ik geen romantische vriend aan de haak heb geslagen.
(ik moet ook niet aankomen met verwen dagjes in bijv een zwaluwhoeve oid, want dan krijg ik hem dus ECHT niet mee ^^)
soms ben ik even jaloers als ik hoor dat bijv t vriendje van mn beste vriendin een bad vol rozenblaadjes, kaarsjes en witte wijn klaar had staan voor der..
maar ach, ik ben verder veel te blij met mijn vriendje!

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 14:19

Zwitsal schreef:
Yoshimi schreef:

tijdje terug had ik even behoefte om te horen hoe lief en geweldig ik wel niet was (ja soms moet je dat gewoon even horen ^^), maar we waren niet bij elkaar..
dus ik was aan t bedelen om een heel lief smsje voor t slapen gaan.. (ja, ik heb er letterlijk om gevraagd:P)..
nou...vooruit...ik al mn creatieve uitspattingen uit de kast gehaald en hem gesmst dat ik hem nog steeds helemaal geweldig en leuk vind en blablabla ...
ik dacht...nou...die MOET wel genoeg zijn voor een heel lief smsje terug...kan niet anders!!
krijg ik een kwartier later (ik sliep al bijna, dacht dat t smsje niet meer zou komen) iets terug in de trant van 'ik jou ook, trusten x'...
zucht Tong uitsteken

ach, ik heb me er al bij neer gelegd dat ik geen romantische vriend aan de haak heb geslagen.
(ik moet ook niet aankomen met verwen dagjes in bijv een zwaluwhoeve oid, want dan krijg ik hem dus ECHT niet mee ^^)
soms ben ik even jaloers als ik hoor dat bijv t vriendje van mn beste vriendin een bad vol rozenblaadjes, kaarsjes en witte wijn klaar had staan voor der..

die van mij is hetzelfde als die van jou Lachen, maar wat je zegt ik ben ook heel blij dat ik mijn lief heb ontmoet en dat we samen zijn, zou hem voor geen ander willen inruilen, ik weet hoeveel hij van me houdt.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-08 15:03

Zwitsal schreef:
Yoshimi schreef:

zucht Tong uitsteken

Dat is wel echt een afgang Clown "ik jou ook, trusten x.."
aah, ik heb medelijden met je hoor, want zo erg is mijn vriend nou ook weer niet Bloos
Als ik dit zo lees, is die van mij toch nog best romantisch! Schijnheilig

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 08:16

Arme vriend, deed ie laatst wat romantisch, lag ik binnen een halfuur te slapen Huilen van het lachen Moest ik extra lang onder de douche blijven, had ie kaarsjes aangestoken en lekkere hapjes gemaakt en filmpje klaargezet en toen de film aanging vielen mijn ogen na een halfuur steeds dicht. Toen zijn we maar gaan slapen Clown Maar heb hem wel duidelijk gemaakt dat het lief was en dat ie het weleens vaker mag doen Knipoog