Yoshimi schreef:Die van mij is verschrikkelijk lief, maar romantisch? Dat kan 'ie alleen met hele duidelijke hints een aanwijzingen.. Niks romantisch meer aan dus.
zelfs dat werkt bij mijn vriend nog niet eens..
tijdje terug had ik even behoefte om te horen hoe lief en geweldig ik wel niet was (ja soms moet je dat gewoon even horen ^^), maar we waren niet bij elkaar..
dus ik was aan t bedelen om een heel lief smsje voor t slapen gaan.. (ja, ik heb er letterlijk om gevraagd:P)..
waarop meneer volgens zegt 'als jij eerst een smsje stuurt!' ... zucht...
nou...vooruit...ik al mn creatieve uitspattingen uit de kast gehaald en hem gesmst dat ik hem nog steeds helemaal geweldig en leuk vind en blablabla ...
ik dacht...nou...die MOET wel genoeg zijn voor een heel lief smsje terug...kan niet anders!!
krijg ik een kwartier later (ik sliep al bijna, dacht dat t smsje niet meer zou komen) iets terug in de trant van 'ik jou ook, trusten x'...
zucht

ach, ik heb me er al bij neer gelegd dat ik geen romantische vriend aan de haak heb geslagen.
(ik moet ook niet aankomen met verwen dagjes in bijv een zwaluwhoeve oid, want dan krijg ik hem dus ECHT niet mee ^^)
soms ben ik even jaloers als ik hoor dat bijv t vriendje van mn beste vriendin een bad vol rozenblaadjes, kaarsjes en witte wijn klaar had staan voor der..
maar ach, ik ben verder veel te blij met mijn vriendje!