Spinneweb slopen om te zonnen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pluizebolpum

Re: Spinneweb slopen om te zonnen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 21:28

MarvanTom schreef:
Tja, wat is er mis met namen geven? Wat door Sjors z'n web binnenshuis komt, krijgt van ons ook een correctietik! Haha!

Spinnen heten standaard Joost, huisvliegen dus Charlie, die kleine libelletjes heten steevast Stokkie, hommels heten Bommel, atalantavlinders heten Flits en de egel bij mijn moeder heet Egol. Oja, de, naar alle waarschijnlijkheid, visarend in het bos heet BigBird.
Tja...

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 21:31

Ehm...rij je wel eens auto? Dan moet je niet denken aan de hoeveelhied insecten die je onderweg doodt... Knipoog

Dus een spinnetje weghalen, daar zou ik dan al helemaal niet meer over in zitten Tong uitsteken Knipoog

Mitxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 21:34

Ik denk dat ik ook een andere stoel opgezocht zou hebben. Vandaag zat er een kruispin bij ons tussen de muus en de vuilnisbak. Je zag zijn webje helemaal trilen als je de deksel weer dicht deed.. En ik had al helemaal melijden met het beestje en zo min mogelijk de vuilnisbak gebruikt. Dinsdag moet hij er helaas wel aan geloven want dan wordt de vuilnisbak leeggemaakt... Denk dat ik hem dan wat dieper in de tuin ga zetten Knipoog
Ja ik ben ook een beetje te erg eigenlijk Haha!

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 21:57

heb net nog heeeeel geinteresseerd naar een spin zitten kijken die een web aan het maken was.. heel grappig Haha!

ik ben ook bang van spinnen hoor.. durf ze echt niet met de hand te pakken.. hoe groot of klein dan ook, ik pak altijd een glas en een stuk papier, glas over de spin, papier onder het glas schuiven en dan naar buiten gooien Tong uitsteken

maar ik maak hem niet dood.. dat vind ik dan weer zielig Tong uitsteken

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 11:02

frankiej schreef:
ts, heb jij ze wel allemaal op een rijtje? wat een belachelijk iets, ik kan goed begrijpen dat je vriend zich helemaal dubbel lacht.

Want???? Omdat ze zo'n beest niet meteen plet ?
Zo zouden meer mensen moeten zijn, een beetje respect voor de natuur is niet verkeerd hoor.

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 13:01

frankiej schreef:
ts, heb jij ze wel allemaal op een rijtje? wat een belachelijk iets, ik kan goed begrijpen dat je vriend zich helemaal dubbel lacht.

Ik vind dit wel echt een briljante opmerking als je kijkt welke avatar jij zelf hebt... It takes one to know one Knipoog.

Ik moest trouwens wel hard lachen om wat iemand laatst tegen mij zei. Ik liep heel voorzichtig zodat ik op zo min mogelijk mieren zou trappen die op het pad liepen. Zegt dat meisje: "Mja, ik denk altijd maar zo: 'Als die beesten zo groot waren als ik en ik zo klein als zij, zouden ze waarschijnlijk ook gewoon op mij trappen.'" Haha!

Binckydenice

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 13:04

Ik zou mijn maatje erbij halen Nagelbijten / Gniffelen de STOFZUIGER

Hope2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 13:13

nou ik ben vanmorgen met mijn gezicht in de web gelopen van een kruisspin die al een week in de stal zat met een mooi web .
Van zijn eerste web had ik geen last dus laat het ook zitten scheeld weer vliegjes .( durft waarschijnlijk gewoon niet weg te halen Bloos Nagelbijten / Gniffelen )
maar dat web van vanmorgen heb ik in zijn geheel verwijdert met mijn gezicht incl spin die dus op mijn t shirt zat .
hier ben ik dus niet van gedient en tijdens mijn hysterisch gegil en getrappel is beest naar de grond gegaan en stond plots maat 36 boven op hem . Bloos

hwww gruwel nog steeds van vanmorgen .
zijn nuttige beestjes maar mijn haren gaan er recht van op mijn hoofd staan .

Dus tja waarschijnlijk had ik ook die web met spin van de stoel afgehaald alleen niet met mijn gezicht .

Binckydenice

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 13:26

karina1977 schreef:
nou ik ben vanmorgen met mijn gezicht in de web gelopen van een kruisspin die al een week in de stal zat met een mooi web .
Van zijn eerste web had ik geen last dus laat het ook zitten scheeld weer vliegjes .( durft waarschijnlijk gewoon niet weg te halen Bloos Nagelbijten / Gniffelen )
maar dat web van vanmorgen heb ik in zijn geheel verwijdert met mijn gezicht incl spin die dus op mijn t shirt zat .
hier ben ik dus niet van gedient en tijdens mijn hysterisch gegil en getrappel is beest naar de grond gegaan en stond plots maat 36 boven op hem . Bloos

hwww gruwel nog steeds van vanmorgen .
zijn nuttige beestjes maar mijn haren gaan er recht van op mijn hoofd staan .

Dus tja waarschijnlijk had ik ook die web met spin van de stoel afgehaald alleen niet met mijn gezicht .

Agghhh, dat zou voor mij een nachtmerrie wezen Ziek Ik kan soms wel huilen als ik er 1 zie haha...

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 13:32

ROFL het is maar goed voor die spin dat hij niet bij ons op het terras zit Schijnheilig

Ik hou echt niet van dikke spinnen, maar mijn man vind het doden ervan een hobby geloof ik Nagelbijten / Gniffelen

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 14:25

LiNdA1986 schreef:
AaronYve schreef:
Ik heb wel een huisspin bij me auto Lachen
Die woont in me buitenspiegel en als ik vertrek dan waarschuw ik hem Tong uitsteken en kruipt ie weer terug achter de spiegel, hij gaat dus overal mee naar toe Lachen
Maar ik haal wel de spinnen weg die in me weg zitten, maak ze niet dood want idd beter spinnen dan muggen. Dus dan mag hij ergens anders een web maken. Zijn ze zo mee klaar.
Dus zelf was ik waarschijnlijk niet ergens anders gaan zitten maar had de spin verplaatst.

Nee toch? Bij je auto? Mijn God, ik wist niet dat die dingen daar ook waren :S
Bahbah, hopelijk komt dr nooit 1 in me auto.

Haha ja bij me auto, zit niet in me auto maar in de buitenspiegel Lachen

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 14:27

Zou hem niet eens weg durven halen.. De ervaring leert dat de draden dan aan je hand blijven zitten en dat hij dan als een gek naar boven klimt. En ja ook bij een stokje is dat eng. Nee ik zoek wel een andere stoel.. Clown

MyrtheJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 18:15

ik zou m vriendelijk uit zn web pakken en op de kleine stoeltjes zetten, kan ie daar lekker zelf een nieuw web maken. Ga geen voorrang geven aan een spin.

Maar ik maak ze absoluut niet dood, muggen etc eigenlijk ook niet. Scheelt dat ik er amper last van heb, laat gewoon mn deur openstaan en dan gaan ze wel naar een andere kamer Haha!

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 18:57

Ik zou kei hard zijn gaan gillen en naar binnen gestormd om ons pap te halen om m weg te halen, dus doodmaken!

En dan zou ik er nóg niet gaan zitten, heb niet voor niks een spinnen fobie Clown
Als je dan gaat zitten, voel je de spinnen overal lijkt net.. echt eng man!