Liefde op het eerste gezicht .

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sonja_

Re: Liefde op het eerste gezicht .

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 08:09

Storm76 schreef:
Juul, moet je niet bij hem zijn? Hij vind het vreselijk om afschijt te nemen en is doodsbang dat je hem dumt *proest*

Wat is dit werkelijk voor BELACHELIJKE reactie?!
Jaloers? dat iemand nooit zo z'n gevoelens voor jou heeft ge uit ofzo?
Vind dit verdomd kinderachtig van je zeg!

Vind het alleen maar hartstikke lief dat hij het hier neerzet Lachen

immanuel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-08 13:08

dankje wel hoor Sonja_ Haha!

lllaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 13:27

Sonja schreef:
Nee hoor zo'n type ben ik niet denk ik. Maar een achttienjarige die zó kinderachtig typt, en dan op een forum waar vriendinnetjelief ook zit... Dan heb ik echt het idee met een twaalfjarige huppelige door hormonen bevangen tiener te maken te hebben. Niet met een achttienjarige.

Overigens vind ík het weer typisch Bokt om meteen over de zeik te gaan als er een antwoord geplaatst wordt wat niet in het straatje van TS past... Scheve mond

Jezus waar maak jij je druk om? Stelletje aanstellers. Het is toch gewoon een lieve boodschap van iemand, die toevallig niet zo goed in Nederlands is. En als jullie het niet op prijs zouden stellen als je vriend dit zou doen, moet je maar gewoon blij zijn dat dit niet je vriend is en verder niet miepen.

xPassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 13:39

Als we juul&immanuel nu gewoon lekker samen laten.
en immanuel geen topics meer opent waar mensen hun mening in kunnen geven,
Zijn we allemaal blij , oke? Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 13:43

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-05-23 08:30, in het totaal 1 keer bewerkt

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 16:38

Moderatoropmerking:
Graag ontopic en met respect blijven reageren. Bedankt voor de medewerking.

TiaraBungy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 17:13

wat een vechtpartijen hier zeg.. Tong uitsteken
Nogmaals, vind het hartstikke lief en schattig van die jongen dat hij dit met iedereen deelt! Lachen Iedereen mag het weten dat ze van elkaar houden Haha! (niet zoals sommige mensen hier die het alleen voor zichzelf houden.. Bloos)

kehdra

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 23:29

*adem in, adem uit*

Oke ik begrijp het nut van dit topic ook niet helemaal, en vind dat deze jongen het gewoon face to face aan zijn vriendinnetje moet vertellen.

Niet om jullie nog meer te pesten hoor, maar ik lees dit in het profiel van vriendlief:
Citaat:
ben een Nederlander geboren in Amsterdam zuit oost ( bijlmer ) maar mijn ouders komen bijden uit Curacao ..

Sorry mijn vriend is geboren op Curacao, en woont sinds 3 jaar in Nederland, maar hij kan toch écht duidelijker, en beter Nederlands typen als TS, dus dat smoesje kan de prullenmand in.

Conclusie; Ts heel lief dat je zo denkt, maar vertel het je vriendinnetje zelf Knipoog
Voor de rest wens ik niks dan UN DUSHI BIDA PA BOSNAN! ANTO AWO STOP SKRIEBIE EKOI RIBA UN FORUM, ANTO BAI DUNA BO DUSHI UN BON BRASA!
(ik wens jullie een lekker leven met zijn tweeen, en hou nu op met dit soort dingen op een forum te schrijven, en ga je vriendin een knuffel geven)

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 01:42

awel si kehdra...

TS Tur kos bon pa bosnan...pa kontesta bo pregunta, ami no ta kere den amor mas hahah dus miho mi ta keda ketu numa Knipoog

(ik wens ze het beste en antwoord dat ik niet meer in de liefde geloof dus dat ik beter stil kan blijven Knipoog )

Avenance

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 09:28

immanuel schreef:
hallo iedereen Haha!
ja het klopt weer een topic over de liefde Lovers .Maar ik kon het niet laten ,het gaat dus over mijn vriendin, waar ik dus bijna 10 maanden geleden iets mee kreeg.
Maar mijn gevoelens speelde maanden daarvoor al op, dat ik iets voor haar voelde maar was heel erg lang bang dat ik een blauwtje zou lopen, dus hield ik me stil .
Heb gewoon zulke sterke gevoelens voor mijn vriendin, ja echt heel raar, ik voel me steeds erger verliefd op haar, dat het pijn doet om afscheid te nemen.
We hebben nu bijna 10 maanden en het gaat heel goed tussen ons en we doen zo veel mogelijk samen,
maar voor mij voelt het dat zij het is, wil gewoon van niemand meer houden dan van haar.
Ben ook als de dood dat ze me dumpt, ben niet echt iemand die echt heel ver door denkt maar ik wil graag dat we samen trouwen en kinderen zullen krijgen want hou zo veel van der.
Verder hebben we in die bijna 10 maanden nooit ruzie ofzo maar misschien komt dat nog wel, hoop het niet maar het kan altijd, wie weet .
Zelf voel ik heel snel als haar iets dwars zit, soms wil ze er dan niet over praten omdat ze het niet aan kan of omdat de bang is dat ze gaat huilen maar ben er atijd wel voor haar en zij voor mij.
Dit is wel mijn verhaal een beetje .

Nou heeft iedereen een ander verhaal maar nou is mijn vraag dus aan jullie hoe ging het met jullie en je liefde en wat denken jullie van mijn verhaal. Haha!

Ik vind het een schattig verhaal en ben blij dat jullie gelukkig zijn met elkaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 09:48

kehdra schreef:
*adem in, adem uit*

Oke ik begrijp het nut van dit topic ook niet helemaal, en vind dat deze jongen het gewoon face to face aan zijn vriendinnetje moet vertellen.

Niet om jullie nog meer te pesten hoor, maar ik lees dit in het profiel van vriendlief:
Citaat:
ben een Nederlander geboren in Amsterdam zuit oost ( bijlmer ) maar mijn ouders komen bijden uit Curacao ..

Sorry mijn vriend is geboren op Curacao, en woont sinds 3 jaar in Nederland, maar hij kan toch écht duidelijker, en beter Nederlands typen als TS, dus dat smoesje kan de prullenmand in.

Conclusie; Ts heel lief dat je zo denkt, maar vertel het je vriendinnetje zelf Knipoog
Voor de rest wens ik niks dan UN DUSHI BIDA PA BOSNAN! ANTO AWO STOP SKRIEBIE EKOI RIBA UN FORUM, ANTO BAI DUNA BO DUSHI UN BON BRASA!
(ik wens jullie een lekker leven met zijn tweeen, en hou nu op met dit soort dingen op een forum te schrijven, en ga je vriendin een knuffel geven)

So? En misschien is hij wel dyslectisch. Dat weet ik trouwens ook niet.. maar 't zou kunnen toch. Hij typt niet voor z'n plezier zo hoor..

Avenance

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 10:46

Hij typt dit anders wel voor zijn plezier, neem aan dat hij niet gedwongen wordt? Whoosh!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 11:28

Ik bedoel dat hij niet op die manier typt voor z'n plezier. Beter lezen. En by the way, hij is dyslectisch. Knipoog

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 11:48

Wat een gezeik hier zeg. Jeetje..

Vind het een hardstikke lief verhaaltje dus bij deze wil ik de ts en Juul veel geluk wensen samen Lovers

Avenance

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 11:51

Nou, nou, rustig maar hoor, was een grapje.

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 12:25

Jullie klagen wel dat de post van TS slecht te lezen is, maar die van Iefke begrijpen een aantal blijkbaar ook niet Lips are sealed ....

iefke schreef:
Graag ontopic en met respect blijven reageren. Bedankt voor de medewerking.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 12:55

Juul schreef:
Ik bedoel dat hij niet op die manier typt voor z'n plezier. Beter lezen. En by the way, hij is dyslectisch. Knipoog

sorry hoor dit heeft niets te maken met dyslectisch, daar kan ik zo knorrig van worden, omdat mensen gruwelijke spelfouten maken gooi je het maar op dyslexie. face it dat zijn nederlands niet zo zuiver is en dat geeft niets (had mijn in nederland geboren turkse ex ook! ) maar een spellingscontrole doet wonderen, je hoeft alleen het goede woord aan te klikken.

Al met al vind ik het wel ontzettend schattig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 13:01

Hij is wel écht dyslectisch, dat heb ik gisteren aan 'm gevraagd.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 13:02

och, iedereen kreunt hier dat hij/zij dyslectisch is. dit zijn grove spelfouten, geen dyslexie, ben wel benieuwd hoe hij dan aan zijn diagnose komt, waar is hij getest?

edit: typo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 13:05

Geen idee maar hij heeft zekerweten een test gedaan. Spellingsdyslectie kwam eruit ofzo. Spelfouten hebben alles te maken met dyslectie trouwens, grove spelfouten ook dus.. En hij maakt wel steeds dezelfde dus tja. Jij schrijft trouwens het woord dyslectie ook steeds anders, waar komt dat vandaan? *LOL*

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 13:09

ik heb geen dyslexie ik maak gewoon domme spelfouten omdat ik geen woordenschat heb, maar ik schaam me er niet voor, ik heb "vroegaah" jaren logopedie gehad.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Dyslexie
lees maar even bij diagnose Knipoog
ennuh:
gelden (geleden)
gevoeleds (gevoelens)
en zo kan ik er nog een miljoen uitpakken heeft NIETS met dyslexie te maken, dus nee gewoon bar slechte nederlandse taal, waar genoeg aan te doen is, logopedie bijvoorbeeld oid Lachen

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 13:17

en daar gaan we weer hoor iemand typt even niet goed nederlands en er is weer geziek ik vind het knap dat hij z`n gevoelens zo uit en zei heeft er ook geen problemen mee dus waarom weer gaan zeiken over kinderachtig dat bokkers zeggen dat het kinderachtig is vind ik zelf kinderachtig wees gewoon blij voor hun dat ze verliefd zijn. altijd dat gezeik hier op bokt maakt het er niet leuker op geef gewoon leuke reacties en niet over de spelling of iets beginnen
ik vind het iniedergeval heel leuk voor ze

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 13:22

Vind 't prima DramaQueen. Maar als het uit die test gekomen is, tja, dan is het gewoon zo.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 13:25

dan doe je lekker eigenwijs meid, jou vriendje zit ermee, en straks met zn toekomstige baan ook, denk je werkelijk dat de baas het uitmaakt dat hij dyslexie heeft als hij achter een kantoor oid werkt? nee de baas wil goed werk. even een beetje vooruit kijken, laat het eerst eens ECHT vastleggen, en volg lessen/logopedie/taalcurses oid Lachen

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 13:26

Of je installeert een spellingscontrole in je browser. Dan is een groot deel van het probleem opgelost. Ik ken meerdere mensen met dyslexie, maar zij proberen er tenminste iets aan te doen, halen hun teksten door de spellingscontrole alvorens ze overal neer te zetten.