Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Princesje schreef:@ Lisaluna; waar wij sliepen was de slaapkamer van dat meisje geweest... Ik ben zelf vrij nuchter hoor en wie weet had het er niets mee te maken. Maar je krijgt toch wel de kriebels
(Niet vervelend bedoeld hoor overigens!)

) en ik voelde ineens een hand op mijn rechterschouder, en ineens valt mijn opa's foto naar beneden
volgens mij was hij er even.
.
.

. Op een boederij van mijn vaders peetoom. Die is overleden door iets onbekend op een leeftijd van Phoe..? ongeveer 50-60 jaar. Hij had ongeveer 70 koeien en 10 paarden. Als er weer iemand in de buurt ging paardrijden was hij helemaal blij. we hebben al 2 dingen wat we raar vonden.
. Toen we in de trekker zaten moesten we natuurlijk wel hooi mee nemen voor de paarden. Dus zijn we met z'n tweeen heel snel weer naar binnen gegaan. ( we hadden al 1 baal op de grond) die snel meegenomen en heel snel naar huis.
.
'petsboem schreef:Weet je wat je moet doen als je graag ook zelf wel eens zo'n geest zou willen 'voelen' om er nou eens achter te komen of het echt waar is dat ze er zijn?
Ga dan om 12 uur 's nachts naar een oud verlaten kerkhof. Zoiets engs had ik nog nooit in mijn leven gevoeld, dat gevoel is echt doooooodseng. Iedereen voelde het, je was gewoon ongewenst daar en bah, dat gevoel is echt onbeschrijvelijk. We zijn er ook niet echt opgeweest het gevoel was te erg..

)
!
crossmonster schreef:Verder : graag nog meer spookverhalen!
)