Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
marleen_usar schreef:Ik begrijp wat je bedoeld, laten ze de echte criminelen gaan vangen.Maar als je 60 uur werkt kan je toch wel die 50 euro betalen?
.
__Possie__ schreef:Kijk TS nu word je verhaal wat duidelijker compleet in mijn ogen. Het is natuurlijk niet zo leuk om met 2-man iemand van zijn/haar thuisfront op te halen.
Vandaar dat ze niet meer controleren met surveillance wagens en flitsapparaten (daarom mag/kan ik zo hard als ik wil)![]()
.
Ach ja, laat ze maar mooi weg blijven met hen flitsers hoor ik vind het wel best zo![]()
zydeco schreef:maar met zulk zwaar geschut aan de deur komen , iemand meenemen naar de cel enz
dat is in mijn ogen toch behoorlijk wat duurder dan die 50 euro
xDramaQueen schreef:ja maar je hebt 3 jaar die 50 euro niet betaald, wat hadden ze dan moeten doen in jou ogen?

zydeco schreef:en ook ik ben een hardwerkend persoon met een baan van rond de 60 uur per week
en vriendlief ook
wij hebben alletwee geen vakantie gehad en wouden samen zijn eens een keertje
zie daar niet echt het slechte van in , maar goed da's mijn mening
en dat kost de goede burger niks want de eerste 2 ziekdagen zijn voor eigen rekening
. Het is erg genoeg dat zulke maatregelen nodig zijn, maar als zulke maatregelen niet genomen worden... waarom zouden we dan boetes nog betalen als er toch geen concequenties aan verbonden zijn. 2misty2 schreef:Wat maakt iedereen hier een probleem van zeg!!!
Door verhuizingen is de TS het vergeten en nooit meer aan die boete gedacht!
Het gaat erom dat ze zoveel moeite doen voor die € 50,00 daar gaat het verhaal over.
Dat het de TS verbaasd.
Het verbaasd mij ook maar ze moeten indd toch wat maar ik zou er dus ook zeker om lachen:D
omdat alle acties indd meer kost dan die € 50,00!
. katiavl schreef:xDramaQueen schreef:ja maar je hebt 3 jaar die 50 euro niet betaald, wat hadden ze dan moeten doen in jou ogen?
Meestal is het naar het bureau en dan betalen ze, probleem snel opgelost
Dus zo een belachelijke actie is het niet.
2misty2 schreef:Wat maakt iedereen hier een probleem van zeg!!!
Door verhuizingen is de TS het vergeten en nooit meer aan die boete gedacht!
Het gaat erom dat ze zoveel moeite doen voor die € 50,00 daar gaat het verhaal over.
Dat het de TS verbaasd.
Het verbaasd mij ook maar ze moeten indd toch wat maar ik zou er dus ook zeker om lachen:D
omdat alle acties indd meer kost dan die € 50,00!

xDramaQueen schreef:katiavl schreef:
Meestal is het naar het bureau en dan betalen ze, probleem snel opgelost
Dus zo een belachelijke actie is het niet.
ja maar dat deed ze niet, maar ze vind een overnachting in een cel ook overdreven dus vraag me af wat wel goed was geweest, ik weet wel dat mn oma mocht pinnen.. toen ze dat had gedaan was het klaar.
.