Ik trek aan wat ik mooi vind of lekker vind zitten.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ik trek aan wat ik mooi vind of lekker vind zitten.
Femke16 schreef:Ik ga denk ik wel redelijk mee met de mode. Niet omdat ik denk; 'Oh, als ik dit en dat niet draag dan ben ik dus zou out!' Maar eerder om het feit dat ik het zelf vaak wel leuk vind.
Soms zijn er ook wel eens dingen in de mode waarvan ik denk; hoe durf je ermee over straat.. Maar meestel vind ik de mode wel leuk (zoals de skinny jeans, en lange shirts/truien), dus dan draag ik het ook

Mystica schreef:Skinny? Leuk
Fel roze/blauwe/rode/gele skinny? Nee dank u
eens! 
. Maar nu zijn die overdreven brde broeken terug in. Hier ga ik dus niet in mee.. Die vind ik zoo afschuwelijk..
Valentinow schreef:Ik kan zelfs niet tegen die die enkel een heel klein beetje wijder worden naar onderen toe. Ik, weet niet hoe het komt maar bij mij moeten ze echt sinny zijn of ze zittn niet goed, en staan ook niet mooi bij me anders..
Warschijnlijk komt dat ook doordat ik bijna altijdin een rijbroek rondloop want dat is ook een soort skinny jeans
Suzanne F. schreef:Valentinow schreef:Ik kan zelfs niet tegen die die enkel een heel klein beetje wijder worden naar onderen toe. Ik, weet niet hoe het komt maar bij mij moeten ze echt sinny zijn of ze zittn niet goed, en staan ook niet mooi bij me anders..
Warschijnlijk komt dat ook doordat ik bijna altijdin een rijbroek rondloop want dat is ook een soort skinny jeans
Hahaha dat zit dus tussen je oren!
.
De skinny's heb ik ook nooit mooi gevonden en dus nooit gedragen, ook omdat het niet bij mijn figuur past. Maargoed ik sneup wel graag even tussen de nieuwe collecties. Ik heb in een kledingwinkel gewerkt en ja.. Dat is gewoon erg verleidelijk
Maar verder heb ik ook genoeg kleding die absoluut niet 'in' is op dit moment hoor.
Suzanne F. schreef:Mystica schreef:Skinny? Leuk
Fel roze/blauwe/rode/gele skinny? Nee dank ueens!
Dan lopen er ineens roze, rode, gele en blauwe peren rond...
Alleen ik koop ze maar niet omdat ik niet echt weet of ik ze veel zal dragen.
Maar dat interesseert me niet zo heel erg eigenlijk