wat te doen, kind van 13, vriend 20...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

moonprayer

Re: wat te doen, kind van 13, vriend 20...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-08 12:50

nee, dat is haar vader.. niet haar vriend

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 13:04

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-05-23 08:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 13:15

Een kind van net 13 jaar.. Die hoort -bewijs van spreken- nog met Barbie's te spelen en lekker met leefdtijdsgenootjes buiten te spelen.
Dan moet het meisje wel heel erg volwassen zijn..

Ook van die jonge kerel, 20 jaar.. Wat trekt een net 13 jarig meisje bij hem los? Of hij doet het alleen maar om de '' eer '', een meisje ontmaagden.

Ook de opmerking naar schoonvader toe 'Ze zou het wel willen', en dat pikt de familie allemaal maar? Ik had dat niet hoeven te flikken hoor, op 13 jarige leeftijd ontmaagd te worden door een 20 jarige.
Die moeder moet maar eens een hartig woordje gaan spreken met dochterlief en eens heel goed duidelijk maken hoe zuinig je moet zijn op je lichaam en dat niet zomaar geven!! Want ik geloof nooit dat als je 13 bent (net 13) er voor klaar bent..

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 17:20

13 en 20 is wel een vrij groot verschil, maar ik denk dat mijn ouders liever hebben dat ik met iemand van 23 een relatie heb die normaal is,een goede opleiding, een normaal leven. Dan dat ik een relatie heb met iemand van 16 die alleen maar op straat hangt en iedere zaterdag in de kroeg te vinden is.

Als die jongen echt alleen maar op seks uit was, dan had hij dat allang gedaan. Dus misschien is deze jongen wel echt verliefd op haar.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 17:20

tamaramt schreef:
20 en 4 auto's en een boot en caravan; dit is alleen te verklaren als hij hele rijke ouders heeft

of anders een loverboy (dit was sowieso mijn 1e gedachte na het lezen van je bericht) of anders drugs of iets dergelijks

Ik snap je punt heel goed hoor, maar ga hier toch even op in omdat het ook anders kan.

Mijn vriend (21) heeft ook meerdere auto's en geen goedkope, een boot, een caravan, en nog wat dingen die de meeste 21 jarigen niet hebben. Nou werkt hij er heel hard voor, maar hij is ook zelfstandige met een eigen bedrijf. Hij verdient het allemaal zelf, en niet als loverboy, drugsdealer, weet ik veel Haha! Heeft ook geen rijke ouders die bijspringen. Het kan dus echt wel, om dit zelf op eerlijke wijze te verdienen.

Nou heeft de buurjongen in kwestie dus geen werk (toch?) en zal dit zeker geen zuivere koffie zijn, dat kan gewoon niet..

moonprayer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-08 17:49

hij heeft wel werk. als meubelmaker. niet het best betaalde beroep. en wat Cleovg zegt, zit opzich wel iets in. als hij alleen uit is op sex was het waarschijnlijk allang gebeurd.

ik vind gewoon niet dat ze op 13-jarige leeftijd al aan sex moet/mag beginnen.

ookal zou die jongen wel goed zijn, en fris in zijn boven kamer, en écht verliefd zijn.

gelijkwaardig is het niet.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 17:53

Nee dat is zeker niet het best betaalde beroep, wat dat betreft blijf ik twijfelen of het wel zuivere koffie is..

Misschien hebben ze al seks gehad? Hoe zouden jullie dat ook moeten weten eigelijk he, dat kan opzich gemakkelijk stiekem gebeuren. Zou wel verklaren waarom hij achter haar aan blijft lopen.

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 11:27

Het klinkt dus wel als loverboy, vergeet niet dat die zich heel goed van de domme kunnen houden en net doen alsof ze lief en zelfs een beetje dom zijn.

Dan die auto's en bla bla, daar zit toch iets achter. Ik kan jullie echt het boek "Echte mannen eten geen kaas" aanraden. Dan lees je hoe die mensen te werk gaan. Die passen zich per kind en ouders aan. Dus als je strengen ouders hebt, gedraagd hij zich braaf en zogenaamd eerlijk. Bij wat lossere ouders word hij dat ook..
Die stellen zich gewoon in.

Waarom ga je niet een keer met die jonge praten? Vragen hoe hij over sex denkt met een 13 jarige? Aangezien hij het wel van plan is. En hoe hij dat dan aan zou pakken.

Lekker straight to the point. maar dikke kans dat hij wel iets terug zegt.