Buschauffeurs en mp3 spelers?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Buschauffeurs en mp3 spelers?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 14:43

Ik ben het ook helemaal eens met de buschauffeur hoor. Bloedirritant vind ik het als je in de bus/trein/tram zit met iemand die een mp3 inheeft die te hard staat. En dan zit jij voorin en diegene achterin Scheve mond Ik heb zelf mijn iPod altijd aan in het OV maar wel zo dat niemand last van mij heeft. Ik kies er tenslotte voor om muziek te luisteren, anderen hebben daar niet om gevraagd dus is het niet meer dan normaal dat ík mij aanpas Lachen

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 14:48

buschaffeur heeft idd groot gelijk.. door die (harde) muziek kan hij afgeleid worden.
Ik ben echt super blij met mijn in-ear oordopjes, waardoor ik me muziek zo hard kan zetten dan ik wil, terwijl niemand kan meeluisteren. Maar nog heb ik hem nooit hard staan, heb echt een hekel aan om allerlei verschillende soorten muziek te horen in het openbaar vervoer..

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 17:11

Jah inderdaad, het is zo ontzettend irritant als je naast iemand zit dat je die muziek gewoon bijna mee kan zingen. Pff echt ontzettend irritant.

Als ik mijn Ipod luister, doe ik altijd eerst mijn oortjes even bij mijn buik houden en dan kijk ik of ik de muziek hoor, zodra ik dan muziek hoor zet ik hem zachter en dan pas zet ik hem op.

Vind het gewoonweg irritant voor andere mensen en het is een kleine moeite om hem wat zachter te zetten.