Ik ben helemaal voor de country life look, pas mooi bij de herfst vind ik en ik voel me helemaal ok in wollen jurkjes met gave laarzen. Kom maar op met de herfst!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xDramaQueen schreef:ik walg echt van rood en paarsecht serieus walgen, je hoeft ook echt niet aan te komen met die kleur
ik hou het lekker bij me normale jeans, en gewoon lekker een ordinair simpel coltruitje en me laarzen met hak
ma_rie_tje schreef:Milly_ schreef:
OMG!!! dat is TE erg![]()
Die heb ik voor bij mn paard!
Rukaro schreef:Wollen jurkjesShabbies! Helaas zijn ze voor mij te lang (t ziet er echt niet uit) maar ze zijn zooo gaaf!
Ik ben helemaal voor de country life look, pas mooi bij de herfst vind ik en ik voel me helemaal ok in wollen jurkjes met gave laarzen. Kom maar op met de herfst!
Rukaro schreef:Shabbies! Helaas zijn ze voor mij te lang (t ziet er echt niet uit) maar ze zijn zooo gaaf!
Anoniem schreef:Ik begrijp mijn hele leven al niet waarom mensen zich druk maken of kleding van een ander seizoen het komende seizoen nog wel "kan".
Als jij het leuk vindt,draag je het toch fijn?![]()
maar back ontopic. Ik zie veel grijstinten en coltruitjes(van zachte stof),en daar word ik blij van. Draag gerust ook nog kleren die soms al wel een jaar of 2 oud zijn,gecombineerd met leuke nieuwe dingetjes. Zo kan je toch je garderobe leuk bijwerken zonder dat je alles hoeft te vervangen.
Voor leuke shirtjes koop ik een leuk vest,voor dunne sweatertjes heb ik een leuk soort spencertje van wol gekocht,zo kun je leuk mixen.
L_iek schreef:Rukaro schreef:Shabbies! Helaas zijn ze voor mij te lang (t ziet er echt niet uit) maar ze zijn zooo gaaf!
Ik heb net maar een paar Shabbies gekocht. Inderdaad die lange zijn gruwelijk lang, dus ik heb het kortere model. Vindt ze echt supervetKosten opzich veel maar heb het er wel voor over.
Rukaro schreef:L_iek schreef:
Ik heb net maar een paar Shabbies gekocht. Inderdaad die lange zijn gruwelijk lang, dus ik heb het kortere model. Vindt ze echt supervetKosten opzich veel maar heb het er wel voor over.
Dat korte model is de Minerva, of niet? Jaaa, die zijn mooi! Heb je ze in cognac? Ik twijfel heel erg, heb ook een paar leuke look-a-likes gezien, net een tikje stoerder. Die zijn wat goedkoper en aangezien ik niet heel veel te besteden heb deze maand...
benneton schreef:Mijn broer vraagt zich af wanneer die zwangerschapskleding (wijduitlopende
tuniekjes) nu eens uit de mode zijn??
Vind dat zelf ook echt vervelend eigenlijk, ben je slank, krijg je zo'n mode
waarin niemand het ziet!