Wat word de mode in de winter 2008/2009

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Rukaro

Re: Wat word de mode in de winter 2008/2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 11:36

Shabbies! Helaas zijn ze voor mij te lang (t ziet er echt niet uit Haha! ) maar ze zijn zooo gaaf!

Ik ben helemaal voor de country life look, pas mooi bij de herfst vind ik en ik voel me helemaal ok in wollen jurkjes met gave laarzen. Kom maar op met de herfst!

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 11:56

xDramaQueen schreef:
ik walg echt van rood en paars Misselijk echt serieus walgen, je hoeft ook echt niet aan te komen met die kleur Nagelbijten / Gniffelen ik hou het lekker bij me normale jeans, en gewoon lekker een ordinair simpel coltruitje en me laarzen met hak Haha!

Ik walg niet van de kleur, maar - het was dacht ik - de M&S hadden ze zo allemaal broeken en truien in geel/paars. Jeetje, dat zag er echt niet uit Misselijk

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 11:58

Hier is het veel zwart/grijs en bruin Haha!
Ik heb al weer heel wat leuke dingen gezien.
Ik hou wel van het wat Chique.
Verder heb ik een erg leuk leer jasje gezien.

Ik ben blij met mijn Levi's straight fit.
Dus broeken met wijde pijpen begin ik niet aan Knipoog

Tam_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 12:27

ma_rie_tje schreef:
Milly_ schreef:

OMG!!! dat is TE erg Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen

Die heb ik voor bij mn paard!

Die van het plaatje zijn wel wat anders... Huilen van het lachen Ik heb ze zelf ook, in een opwelling gekocht met mn vriendin. ROFL

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 12:28

Rukaro schreef:
Shabbies! Helaas zijn ze voor mij te lang (t ziet er echt niet uit Haha! ) maar ze zijn zooo gaaf!

Ik ben helemaal voor de country life look, pas mooi bij de herfst vind ik en ik voel me helemaal ok in wollen jurkjes met gave laarzen. Kom maar op met de herfst!
Wollen jurkjes Lovers Waar koop jij ze?

Rukaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 12:46

Overal en nergens Clown
Didi, Bijenkorf, H&M Noa Noa, Vanilia, Sissy Boy maar ook Wehkamp heeft leuke wollen jurkjes (of look-a-likes). V&D heeft ook steeds meer merken met leuke jurkjes, verder kleine winkeltjes en soms wat alternatievere.
Zo'n jurkje is echt iets waar je tegen aan moet lopen.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 14:03

voor ieder die in de buurt van leiden-den haag woont, en tot begin november wil wachten met een nieuwe garderobe aanschaffen EN maat 38/M heeft...

Bedrijf waar ik werk heeft rond begin november weer een monster verkoop.
Precieze datum weet ik niet. Wordt waarschijnlijk een vrijdag middag en zaterdag ochtend.
Groothandels prijzen (winterjassen rond de 20 euro, broeken/rokken/jurken rond de 8 euro precieze prijzen weet ik niet)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 14:35

Ik begrijp mijn hele leven al niet waarom mensen zich druk maken of kleding van een ander seizoen het komende seizoen nog wel "kan".
Als jij het leuk vindt,draag je het toch fijn? Sigaar

maar back ontopic. Ik zie veel grijstinten en coltruitjes(van zachte stof),en daar word ik blij van. Draag gerust ook nog kleren die soms al wel een jaar of 2 oud zijn,gecombineerd met leuke nieuwe dingetjes. Zo kan je toch je garderobe leuk bijwerken zonder dat je alles hoeft te vervangen.
Voor leuke shirtjes koop ik een leuk vest,voor dunne sweatertjes heb ik een leuk soort spencertje van wol gekocht,zo kun je leuk mixen.

Rukaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 14:42

Helemaal mee eens hoor, ik draag ook alleen wat ik leuk vind. Heb genoeg 'oude' kleding (van soms wel 4 jaar geleden) dat ik nog wekelijks draag. Maar alles heeft wel een beetje de zelfde stijl, dus de nieuwe 'modieuse' dingen matchen meestal dan ook met het oude. Heel praktisch Haha!

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 14:58

Ondanks dat ik bij een kleding bedrijf werk kom ik ook niet veel verder dan mn basics.
Jeans van Only , een vestje er bij en een hempje er onder.
ZO nu en dan een modische uitspatting, maar weinig!

Amanda__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-08 16:32

volgens mij hebben jullie een verkeerd beeld, want ik ga ook niet mijn volledige garderobe vervangen!!
Ik winkel echt niet vaak en draag ook wat ik leuk en lekker vind zitten!!

heb veel simpele t-shirtjes, jeans, vestjes...

Maar ik heb nu toevallig nieuwe schoenen en broeken nodig en vandaar de vraag wat beetje in de mode komt, want ik vind wel leuk, mits ik t zelf leuk vind, n beetje bij te blijven. en niet dat ik nu een skinny jeans ga kopen terwijl als we 2maanden verder zijn , ongeveer niemand deze meer draagt...want daar voel ik ook niks voor....
dus ik maak mij niet druk om, maar vind wel leuk om te weten wat je kunt verwachten...

Weet iemand trouwens wat je leuk op enkelaarsjes kan dragen,vind de schoenen echt te gek..
maar geen idee wat ik erop kan dragen...

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 16:34

Rukaro schreef:

Ik heb net maar een paar Shabbies gekocht. Inderdaad die lange zijn gruwelijk lang, dus ik heb het kortere model. Vindt ze echt supervet Lovers Kosten opzich veel maar heb het er wel voor over.

Rukaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 16:35

Dat heb ik nou ook! Vind ze ook super leuk, maar wat trek je er boven aan? Een wat langere rok/jurk (net iets over de knie) met een legging of leuke mallot/dikke panty, ofzo?

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 16:38

Ja of gewoon over een spijkerbroek, ik heb ze gepast met mijn spijkerbroek erin. Nu nog maar opzoek naar leuke jurkjes, heb de grijze Shabbies dus een zwart jurkje is wel leuk denk ik.

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 16:42

Anoniem schreef:
Ik begrijp mijn hele leven al niet waarom mensen zich druk maken of kleding van een ander seizoen het komende seizoen nog wel "kan".
Als jij het leuk vindt,draag je het toch fijn? Sigaar

maar back ontopic. Ik zie veel grijstinten en coltruitjes(van zachte stof),en daar word ik blij van. Draag gerust ook nog kleren die soms al wel een jaar of 2 oud zijn,gecombineerd met leuke nieuwe dingetjes. Zo kan je toch je garderobe leuk bijwerken zonder dat je alles hoeft te vervangen.
Voor leuke shirtjes koop ik een leuk vest,voor dunne sweatertjes heb ik een leuk soort spencertje van wol gekocht,zo kun je leuk mixen.

Helemaal met je eens Ja
Ik ben ook absoluut geen modefanaat en trek ook aan wat ik zelf wil dragen, maar... het probleem is dat in de meeste winkels verreweg de meeste spullen volgens de nieuwe mode is. En dan winkelt het zo lastig als je er niet op voorbereid bent Haha!
Ik ben wel heel blij dat het weer wat chiquer 'mag' (en dus in de winkels ligt), dat is toch meer mijn stijl.
Heb zelf inmiddels hele leuke grijze laarzen met hak van Dr. Adams, al één grof gebreid vest, mooi paars basic shirt, een little black dress én een mantelachtige winterjas, dus ik ben al erg tevreden met mijn garderobe Haha!

daantje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 17:01

De dingen die hier genoemd worden zijn vooral heel veel basic dingen. Niet alleen het paarse shirt is in. Daarover dan weer een leuk vestje met grove knoopjes, strikjes of een druk patroon.

Rukaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 17:59

L_iek schreef:
Rukaro schreef:

Ik heb net maar een paar Shabbies gekocht. Inderdaad die lange zijn gruwelijk lang, dus ik heb het kortere model. Vindt ze echt supervet Lovers Kosten opzich veel maar heb het er wel voor over.

Dat korte model is de Minerva, of niet? Jaaa, die zijn mooi! Heb je ze in cognac? Ik twijfel heel erg, heb ook een paar leuke look-a-likes gezien, net een tikje stoerder. Die zijn wat goedkoper en aangezien ik niet heel veel te besteden heb deze maand... Geld, geld!

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 19:43

cijsalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 20:55

Paars, grijs, leeuwengeel. Platte laarzen in het bruin of grijs, enkellaarsjes en dan vooral die met een veter. Lange vesten en dan als 'jurkje' dragen. T-shirts, ruitjes, cardigans en ga ze nog maar even door..

benneton

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 21:34

Mijn broer vraagt zich af wanneer die zwangerschapskleding (wijduitlopende
tuniekjes) nu eens uit de mode zijn??
Vind dat zelf ook echt vervelend eigenlijk, ben je slank, krijg je zo'n mode
waarin niemand het ziet!

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 21:36

Flair is in, skinny kan nog net.

Breisels zijn in, eveneens als de kleur paars, verder gaat dat hele felle er wel uit.

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 21:39

Rukaro schreef:
L_iek schreef:

Dat korte model is de Minerva, of niet? Jaaa, die zijn mooi! Heb je ze in cognac? Ik twijfel heel erg, heb ook een paar leuke look-a-likes gezien, net een tikje stoerder. Die zijn wat goedkoper en aangezien ik niet heel veel te besteden heb deze maand... Geld, geld!

Ja Minerva, ik heb die grijsachtige, waren €260.

Eejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 21:43

Die vreselijke Uggs komen ook weer terug (sorry voor de liefhebbers Bloos ) En inderdaad paars , en heel veel lakschoenen ...

Amanda__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-08 23:18

we krijgen zo een behoorlijk goed beeld!! super fijn!!
Ik krijg helemaal zin om te gaan shoppen Haha!

Bokt gaat goed gekleed het najaar en de winter in Knipoog

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 12:29

benneton schreef:
Mijn broer vraagt zich af wanneer die zwangerschapskleding (wijduitlopende
tuniekjes) nu eens uit de mode zijn??
Vind dat zelf ook echt vervelend eigenlijk, ben je slank, krijg je zo'n mode
waarin niemand het ziet!

Oh die dingen zijn verschrikkelijk.
Ik kwam de zus van een vriend van mij tegen tijdens het uitgaan en zij leek dus echt zwanger ROFL
Een oud klasgenootje had zo'n ding aan en die liep met haar vriend door de stad en toen deed ze dat kleedje zo prachtig bol en hij zo; 'Nou doe even normaal'
En zij doet toneel dus zij begon gelijk te schreeuwen van; oh en nu ga je me nog in de steek laten ook?
Haha, toen schaamd hij zich wel Huilen van het lachen
Maar ff ontopic.
Hier loopt iedereen nog in skinnys Clown
Ik heb gezegt dat ik in skinnys blijf lopen ookal is het geen mode meer, ik vind ze zo leuk..
Ik ben niet echt met de mode bezig, maar het is altijd wel leuk om te weten wat 'in' is, dan krijg je geen total schok als je door de winkelstraat loopt Clown