Arghh auto kapot.....stomme hornbach

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jacimatho

Re: Arghh auto kapot.....stomme hornbach

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 15:05

Echt...als jij die brief schrijft met je klacht ben je de grap van het koffierondje..
Die mannen lachen zich helemaal blauw en maken zich geen enkele zorgen.

paardje2005

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-08 15:06

paardje2005 schreef:
Anoeska schreef:
Nee, maar die meneer van de Hornback moet wel aan de buitenkant kunnen zien wat voor type auto jij hebt, en hoeveel zo'n auto kan hebben.

Jij zegt nu zelf dat je lukraak hebt ingeladen. Tja, da's ook gewoon dom. Kan je niemand anders dan jezelf de schuld van geven.

staat er toch echt met koeienletters op hoor...

Nou ga je het helemaal bont maken! Omdat er met koeienletters POLO op de kont van je karretje staat moet er bij die medewerker een belletje gaan rinkelen? Wauw Koe[/quote]

Dat zeg ik toch niet... jij zegt dat hij niet kan weten wat voor type het is.. daarop zeg ik dat het er met koeienletters op staat.. daarmee zeg ik niet dat hij MOET weten wat er wel en niet in kan.

paardje2005

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-08 15:07

Jacimatho schreef:
Echt...als jij die brief schrijft met je klacht ben je de grap van het koffierondje..

Die man zal echt wel op zijn gedrag aangesproken worden... en bekende van mij werkt op de planten afdeling.... en je moet niet vergeten dat het een duits bedrijf is...

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 15:09

Jacimatho schreef:

Dat denk jij.. Klachtenbrieven worden heel serieus genomen hoor Lachen

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 15:10

paardje2005 schreef:
Dat zeg ik toch niet... jij zegt dat hij niet kan weten wat voor type het is.. daarop zeg ik dat het er met koeienletters op staat.. daarmee zeg ik niet dat hij MOET weten wat er wel en niet in kan.

Dus hij hoeft helemaal niet te weten wat er in welk type auto kan. Hoe kan hij dan inschatten of het wel of niet gaat lukken met die zakken in jouw auto Gestoord

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 15:10

Liezel1 schreef:
paardje2005 schreef:
tuurlijk is laden op eigen risico, maar ik kan dat toch allemaal niet weten hoe en wat... zo intelligent zie ik er niet uit hoor.

En hij kan je er toch op wijzen....ik laad maar lu.lkraak in hoor..

Dus heb jij er zelf ook niet bij nagedacht....
Hij ook niet, maar daar wil je hem nu wél op afrekenen....
'Beetje krom...
Beiden dezelfde fout gemaakt, maar het is zíjn schuld en niet de jouwe....

Dat is precies wat ik dacht.... Hij helpt je met laden, omdat jij het niet kan en dan krijgt ie nog de schuld ook Verward
Dat ie geen antwoord gaf is niet zo netjes, maar waarschijnlijk had ie dan als antwoord 'ik weet het niet' gegeven, en dan had je dus alsnog doorgeladen....
Jullie wilden zoveel grind, jullie dachten dat het wel kon, jullie hadden het dus mis. Die meneer heeft je alleen maar geholpen.
Je kunt in mijn ogen alleen een klacht indienen wegens gebrek aan klantvriendelijkheid, verder heb je denk ik geen poot om op te staan....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 15:11

Frannie schreef:

Als ze ergens over gaan wel Ja

TS: de term lukraak ken ik. Betekent willekeurig, of in het wilde weg.
Maar l*lkraak? Een piemel die krak zegt denk ik?
'k Zou de term in je brief gebruiken. Wordt 'ie nóg beter van! Tong uitsteken

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 15:12

paardje2005 schreef:
Die man ziet toch dagelijks veel auto's... dan kan hij toch wel inschatten wat wel en niet kan?

Dat is zíjn taak toch niet!?!
Jullie gaan grind halen. Dan moeten jullie toch op zijn minst weten of het gewicht gaat of niet!?!?
Wanneer ik hier bij mijn dierengroothandel 25 zakken paardenvoer haal, gaan die mij echt niet vragen hoeveel gewicht mijn autotje kan hebben hoor. Dat is iets wat ik zelf hoor te weten.

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 15:13

Nu ja...dus als een dame een brief schrijft dat haar auto stuk is omdat ze er 11 zakken grind in heeft gestopt en nu boos is dat de medewerker niets heeft gezegd en ze nu dus de schade wilt verhalen?...
Zal misschien de omgeving zijn maar hier gaan ze dan gestrekt onder de tafel. Huilen van het lachen

Ok, hij was dus niet het klassevoorbeeld van de vriendelijke winkelmeneer die een gezellig babbeltje houdt en en passant even een voorlichting geeft "Klussen met vrouwen.."
Denk echt dat je niet ver komt, maar wie niet waagt.... Knipoog

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 15:13

Sonja schreef:
Frannie schreef:

Als ze ergens over gaan wel Ja

TS: de term lukraak ken ik. Betekent willekeurig, of in het wilde weg.
Maar l*lkraak? Een piemel die krak zegt denk ik?
'k Zou de term in je brief gebruiken. Wordt 'ie nóg beter van! Tong uitsteken

Oja en dat is dan weer intressante informatie Huilen van het lachen
Talking 'bout muggenzifterij

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 15:14

Jacimatho schreef:

Dat bedoel ik maar te zeggen jacimatho! Knipoog

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 15:14

Ylana schreef:
paardje2005 schreef:
Die man ziet toch dagelijks veel auto's... dan kan hij toch wel inschatten wat wel en niet kan?

Jullie gaan grind halen. Dan moeten jullie toch op zijn minst weten of het gewicht gaat of niet!?!?
Wanneer ik hier bij mijn dierengroothandel 25 zakken paardenvoer haal, gaan die mij echt niet vragen hoeveel gewicht mijn autotje kan hebben hoor. Dat is iets wat ik zelf hoor te weten.

Als ze het vraagt kan ie toch op z'n minst zeggen 'ik zou het niet weten' Rolleyes

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 15:16

dat had ie wel kunnen zeggen ja, maar waarschijnlijk had ze dan dus alsnog de auto volgeladen en was het alsnog de schuld van de meneer??

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 15:16

En wat als die meneer de hele vraag nou niet gehoord heeft?!?
Wij horen alleen maar de kant van de TS. Wie zegt dat zij dat eigenlijk wel gevraagt heeft, en niet nu alleen maar zegt omdat het toch eigenlijk wel te dom voor worden is.

paardje2005

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-08 15:17

Frannie schreef:
paardje2005 schreef:

Citaat:
Als ze het vraagt kan ie toch op z'n minst zeggen 'ik zou het niet weten' Rolleyes

Nou inderdaad!

Goed mensen, gaan jullie nog even lekker door! Ik ga even in de tuin bezig... het regent en heb nog wat spullen buiten die niet tegen water kunnen...

Voorlopig kom ik ook niet weer... reageren mag nog best.. maar tegen de tijd dat ik het lees is de boel waarschijnlijk al op slot gegooit!

Nou mensen veel plezier met de discussie en tot de volgende keer!

Olle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 15:18

_Skess_ schreef:
Jacimatho schreef:

Dat bedoel ik maar te zeggen jacimatho! Knipoog

En dit gebeurt echt!!
Misschien zal je een brief terugkrijgen met excuses en iets van een bon ofzo! Maar die mensen zullen er geen moment van wakker liggen en idd misschien nog wel in een scheur liggen ook.

Heb ik ook wel eens gehad hoor met klachten die waren binnengekomen van klanten. Zeker als ze niet normaal Nederlands kunnen schrijven en dus dubbelzinnige dingen erin zetten ROFL !

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 15:19

Er is geen discussie hoor...
*Ziet zich een onderschrift voor zich dat er alleen een discussie mogelijk is wanneer de ander ook wel eens gelijk kan hebben.*
En dat is hier gewoon niet het geval. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 15:20

Joh die man stond 225 kilo grind in zo kort mogelijke tijd weg te sjouwen, die heeft het misschien wel helemaal niet gehoord.

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 15:21

Misschien was die man wel hardhorend Tong uitsteken Ik moet hier toch wel om lachen *LOL* Na al dat verhuizen en zware werk dat het polootje gedaan heeft, waren die zakken wellicht de laatste druppel.

Ik heb gewerkt bij de Praxis en ik kan je vertellen dat ondanks dat je bij ons een boedelbak kunt huren of dingen kunt laten bezorgen... mensen rustig tuinschermen op het dak van hun autootje binden, of zelfs een hele keuken!!! Die keuken viel er dus in de eerste bocht af. Was een voorbeeld keuken en dus compleet in elkaar, daarna dus kaduuk, ook niet de schuld van de Praxis. Maar ja, ze hadden wel 20 euro bezorgkosten bespaard Tong uitsteken

Net zo min kun je verwachten van winkelpersoneel verstand te hebben van het laadvermogen van jouw auto omdat je dat zelf niet hebt. Je was goedkoper uit geweest met het bevestigen van een trekhaak onder je auto en een boedelbak huren.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 15:21

Sonja schreef:
Die meneer werkt bij de Hornbach omdat 'ie verstand van het vakgebied van Hornbach heeft. Anders had 'ie wel in een garage gewerkt.
Beetje te makkelijk om hem de schuld in de schoenen te schuiven, terwijl jullie zelf met een halfgare auto aan komen zetten.
275 kilo, dat zijn drie volwassen mensen. Die kunnen makkelijk achterin hoor als je het gewicht een beetje normaal verdeelt.

Zelf nadenken is niet verboden in dit land...

amen, je zei het precies zoals ik het bedoelde, hij werkt bij de hornbach niet bij een garage, jij wilde die zakken erin, hij tilt ze voor je. dat is zijn baan niet bepalen hoeveel gewicht jou autotje kan hebben, kom op zeg.

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 15:25

Zet dan ook gelijk in de brief dat je 11 zakken gekregen hebt ipv 10 zakken waar je voor betaald hebt Lachen

En ook al ziet de auto er nog tip top uit, niet alles is met het blote oog te zien en dit was de druppel die de emmer deed overlopen.

Dat hij niet vriendelijk was, tja dat is een ander geval. Maar als ik een brief moet schrijven naar elke winkel waar ik niet aardig en naar mijn zin ben behandeld, dan heb ik er een nieuwe baan bij en als iedereen dit moest doen, dan waren er geen bomen meer.

Mexxuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 15:28

Ik heb een polo uit 1996, een 1.6 liter.. maar méér dan 3 zakken paardenbrokken á 25kg durf ik echt niet te laden hoor!
Dan merk ik al dat hij zwaar is, laat staan 10 zakken!
Eigenlijk zou ik het zoiezo niet doen met een auto die tot de kleine of middenklas categorie hoort... zoveel zakken zand of wat dan ook horen op een aanhanger vind ik..

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 15:31

Lizz schreef:
Zet dan ook gelijk in de brief dat je 11 zakken gekregen hebt ipv 10 zakken waar je voor betaald hebt Lachen

En ook al ziet de auto er nog tip top uit, niet alles is met het blote oog te zien en dit was de druppel die de emmer deed overlopen.

Dat hij niet vriendelijk was, tja dat is een ander geval. Maar als ik een brief moet schrijven naar elke winkel waar ik niet aardig en naar mijn zin ben behandeld, dan heb ik er een nieuwe baan bij en als iedereen dit moest doen, dan waren er geen bomen meer.

Mjah als ik 11 zakken van 25 kilo in een auto moet tillen zal ik ook wel niet zo vrolijk kijken, wij allemaal niet denk ik Haha! behalve de ts nartuurlijk Gestoord en als ik dat ook nog eens in een rap tempo zou moeten doen kan het zijn dat hij je niet hoort.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 15:34

Wat een verstand....Een kofferbak vol laden met 275 kilo aan grit.
Je hoeft imo niet eens veel verstand te hebben van auto's, je had
ook even naar je wielen kunnen kijken, wss geen ruimte meer tussen
de kassen en de wielen.
Logisch dat dit niet goedgaat, jog je had een tijdje geleden je koppakking laten vervangen?
Goed voor je motor hoor die extra belasting, ik denk dat je veer gebroken is
als hij niet finaal door de bodem gezakt is.

Levensgevaarlijk, stel dat je een aanrijding had gehad?
En dan mag je wel heel leuk aankomen zetten dat hij beladen mag zijn tot 400 kilo,
maar dan wél verdeelt over de assen!

Als ik jou was zou ik de ogen uit mn hoofd schamen en die brief heel snel
weggooien, deze medeweker van Hornbach treft geen enkele blaam, jij wel.

Moge het een wijze les voor je zijn, en veel verstand voor auto's heb je hier niet voor nodig, wel een
nuchter verstand!

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 15:41

Krijg je een zak grind gratis is het nog niet goed... Knipoog

Nee zonder dollen, ik snap eigenlijk niet hoe je kan denken dat een klein oud autootje zoveel kan hebben aan gewicht..
Ik zou dat nog niet eens in een grote station laden.