Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
paardje2005 schreef:Anoeska schreef:Nee, maar die meneer van de Hornback moet wel aan de buitenkant kunnen zien wat voor type auto jij hebt, en hoeveel zo'n auto kan hebben.
Jij zegt nu zelf dat je lukraak hebt ingeladen. Tja, da's ook gewoon dom. Kan je niemand anders dan jezelf de schuld van geven.
staat er toch echt met koeienletters op hoor...
[/quote]Jacimatho schreef:Echt...als jij die brief schrijft met je klacht ben je de grap van het koffierondje..
Die mannen lachen zich helemaal blauw en maken zich geen enkele zorgen.
Jacimatho schreef:Echt...als jij die brief schrijft met je klacht ben je de grap van het koffierondje..
paardje2005 schreef:Dat zeg ik toch niet... jij zegt dat hij niet kan weten wat voor type het is.. daarop zeg ik dat het er met koeienletters op staat.. daarmee zeg ik niet dat hij MOET weten wat er wel en niet in kan.
Liezel1 schreef:paardje2005 schreef:tuurlijk is laden op eigen risico, maar ik kan dat toch allemaal niet weten hoe en wat... zo intelligent zie ik er niet uit hoor.
En hij kan je er toch op wijzen....ik laad maar lu.lkraak in hoor..
Dus heb jij er zelf ook niet bij nagedacht....
Hij ook niet, maar daar wil je hem nu wél op afrekenen....
'Beetje krom...
Beiden dezelfde fout gemaakt, maar het is zíjn schuld en niet de jouwe....

Frannie schreef:Dat denk jij.. Klachtenbrieven worden heel serieus genomen hoor

paardje2005 schreef:Die man ziet toch dagelijks veel auto's... dan kan hij toch wel inschatten wat wel en niet kan?
Sonja schreef:Frannie schreef:Dat denk jij.. Klachtenbrieven worden heel serieus genomen hoor
Als ze ergens over gaan wel
TS: de term lukraak ken ik. Betekent willekeurig, of in het wilde weg.
Maar l*lkraak? Een piemel die krak zegt denk ik?
'k Zou de term in je brief gebruiken. Wordt 'ie nóg beter van!

Jacimatho schreef:Echt...als jij die brief schrijft met je klacht ben je de grap van het koffierondje..
Ylana schreef:paardje2005 schreef:Die man ziet toch dagelijks veel auto's... dan kan hij toch wel inschatten wat wel en niet kan?
Dat is zíjn taak toch niet!?!
Jullie gaan grind halen. Dan moeten jullie toch op zijn minst weten of het gewicht gaat of niet!?!?
Wanneer ik hier bij mijn dierengroothandel 25 zakken paardenvoer haal, gaan die mij echt niet vragen hoeveel gewicht mijn autotje kan hebben hoor. Dat is iets wat ik zelf hoor te weten.
Frannie schreef:paardje2005 schreef:Die man ziet toch dagelijks veel auto's... dan kan hij toch wel inschatten wat wel en niet kan?
Dat is zíjn taak toch niet!?!
Jullie gaan grind halen. Dan moeten jullie toch op zijn minst weten of het gewicht gaat of niet!?!?
Wanneer ik hier bij mijn dierengroothandel 25 zakken paardenvoer haal, gaan die mij echt niet vragen hoeveel gewicht mijn autotje kan hebben hoor. Dat is iets wat ik zelf hoor te weten.
Citaat:Als ze het vraagt kan ie toch op z'n minst zeggen 'ik zou het niet weten'
_Skess_ schreef:Jacimatho schreef:Echt...als jij die brief schrijft met je klacht ben je de grap van het koffierondje..
Dat bedoel ik maar te zeggen jacimatho!
!

Ik moet hier toch wel om lachen
Na al dat verhuizen en zware werk dat het polootje gedaan heeft, waren die zakken wellicht de laatste druppel.
Sonja schreef:Die meneer werkt bij de Hornbach omdat 'ie verstand van het vakgebied van Hornbach heeft. Anders had 'ie wel in een garage gewerkt.
Beetje te makkelijk om hem de schuld in de schoenen te schuiven, terwijl jullie zelf met een halfgare auto aan komen zetten.
275 kilo, dat zijn drie volwassen mensen. Die kunnen makkelijk achterin hoor als je het gewicht een beetje normaal verdeelt.
Zelf nadenken is niet verboden in dit land...

Lizz schreef:Zet dan ook gelijk in de brief dat je 11 zakken gekregen hebt ipv 10 zakken waar je voor betaald hebt
En ook al ziet de auto er nog tip top uit, niet alles is met het blote oog te zien en dit was de druppel die de emmer deed overlopen.
Dat hij niet vriendelijk was, tja dat is een ander geval. Maar als ik een brief moet schrijven naar elke winkel waar ik niet aardig en naar mijn zin ben behandeld, dan heb ik er een nieuwe baan bij en als iedereen dit moest doen, dan waren er geen bomen meer.
behalve de ts nartuurlijk
en als ik dat ook nog eens in een rap tempo zou moeten doen kan het zijn dat hij je niet hoort.