Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anoeska schreef:Ja, zal even lekker worden als de TS een heel nieuw nummer moet gaan nemen. Allemaal gedoe! De buurman moet zich gewoon even volwassen gaan gedragen. Ik twijfel tussen niet meer reageren, dan moet het toch eens ophouden. Of een laatste sms, waarin je ook aangeeft dat dit je laatste reactie is. En dan meteen aangeeft dat hij moet ophouden met dit gedrag, dat je er niet van gediend bent, en dat hij er niets mee bereikt. Klaar!
. Durven jullie niet iemand recht in de ogen te kijken en het hem persoonlijk te zeggen? Iedereen heeft het maar over SMS-sen. Ik zou mijn man, in jouw geval vriend dus, even omsturen als hij zo opdringerig blijft SMS-sen. Even duidelijk maken dat je hier niet van gedient bent. Persoonlijk contact is vaak veel dwingender dan dat onpersoonlijke SMS-sen.
, anders doe je niet zo. Isabonny schreef:Tjonge jonge, dat ge-SMS van tegenwoordig. Durven jullie niet iemand recht in de ogen te kijken en het hem persoonlijk te zeggen? Iedereen heeft het maar over SMS-sen. Ik zou mijn man, in jouw geval vriend dus, even omsturen als hij zo opdringerig blijft SMS-sen. Even duidelijk maken dat je hier niet van gedient bent. Persoonlijk contact is vaak veel dwingender dan dat onpersoonlijke SMS-sen.
Wat een jojo, dat hij je nu blijft lastig vallen met berichtjes. Hij krijgt dus echt knijp, anders doe je niet zo.
Isabonny schreef:Ik zou mijn man, in jouw geval vriend dus, even omsturen als hij zo opdringerig blijft SMS-sen.
Al die omwegen van tegenwoordig, steek gewoon de straat over
Wat een sukkel zeg....eigenlijk...
aswas schreef:Pff, wat een lastige situatie! Ik kan me voorstellen dat jij je behoorlijk genaaid voelt door die buurman. Al zo lang in dezelfde straat wonen, en dan nu pas er voor uitkomen!![]()
Wat zijn relatie betreft, ik zou me daar niet mee bemoeien. Je weet niet wat voor afspraken zij onderling hebben gemaakt. Verliefd worden kan altijd, maar mijn inziens mis je dan iets in jouw eigen relatie. Dat 'ie dit al 7 jaar kan volhouden, zonder dat iemand ooit iets heeft gemerkt.... Tja, zijn probleem.
Zelf zou ik het een beetje creepy vinden om ineens te weten te komen dat mijn buurman al 7 jaar gevoelens heeft...
Wat wil jij zelf? Gewoon vriendschappelijk contact of helemaal geen contact meer? In beide gevallen zou ik dit gewoon tegen hem vertellen, desnoods met jouw vriend erbij. Ook zou ik zelf zeggen dat ik het behoorlijk slap vind dat hij zijn vriendin niks verteld heeft, maar dat dat zijn keuze is. Mocht hij jou dan alsnog lastig blijven vallen is de stap naar zijn vriendin snel gezet.
Overigens zou ik de "ergste" smsjes nog even in de telefoon laten staan. Je weet nooit waar het goed voor is....
Sorry, maar vanwege deze zin lag ik toch echt even onder tafel bij te komen van het lachen....

Oh, wat was mijn woordkeuze weer lekker blond
Sorry! 
hij heeft een nogal groot bord voor zn kop volgens mij!
DebGizmo schreef:Haha wat een situatie zeg!
Egostrelend, maar vast o zo vervelend!
En dan zijn vriendin, wat snei voor haar...
Veel succes nog, hopelijk houd hij nou eens op, want volgensmij ben jij duidelijk zat geweest!
) lijkt me dan al sterk als dat idd zo zou zijn