Help! Aanbidder.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoeska

Re: Help! Aanbidder.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 14:50

Ja, zal even lekker worden als de TS een heel nieuw nummer moet gaan nemen. Allemaal gedoe! De buurman moet zich gewoon even volwassen gaan gedragen. Ik twijfel tussen niet meer reageren, dan moet het toch eens ophouden. Of een laatste sms, waarin je ook aangeeft dat dit je laatste reactie is. En dan meteen aangeeft dat hij moet ophouden met dit gedrag, dat je er niet van gediend bent, en dat hij er niets mee bereikt. Klaar!

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 14:54

Anoeska schreef:
Ja, zal even lekker worden als de TS een heel nieuw nummer moet gaan nemen. Allemaal gedoe! De buurman moet zich gewoon even volwassen gaan gedragen. Ik twijfel tussen niet meer reageren, dan moet het toch eens ophouden. Of een laatste sms, waarin je ook aangeeft dat dit je laatste reactie is. En dan meteen aangeeft dat hij moet ophouden met dit gedrag, dat je er niet van gediend bent, en dat hij er niets mee bereikt. Klaar!

Het was meer een idee voor als "meneer" haar nog de hele week lastig blijft vallen met sms-jes. Ze noemde zelf als "stalking". Maar zijn nummer blokkeren had ik trouwens niet aan gedacht.

Dat ie zich volwassen moet gaan gedragen, hahahaha! Helemaal mee eens. Vork

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 20:38

Tjonge jonge, dat ge-SMS van tegenwoordig Gestoord . Durven jullie niet iemand recht in de ogen te kijken en het hem persoonlijk te zeggen? Iedereen heeft het maar over SMS-sen. Ik zou mijn man, in jouw geval vriend dus, even omsturen als hij zo opdringerig blijft SMS-sen. Even duidelijk maken dat je hier niet van gedient bent. Persoonlijk contact is vaak veel dwingender dan dat onpersoonlijke SMS-sen.

Wat een jojo, dat hij je nu blijft lastig vallen met berichtjes. Hij krijgt dus echt knijp Koe , anders doe je niet zo.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 10:39

Wat een nare situatie wordt het ondertussen he... Ik vind ook niet dat het aan jou is telkens een net sms-je te sturen hoor, die dingen kosten ook geld en volgens mij blijft hij zo ook maar bezig...

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 11:19

Isabonny schreef:
Tjonge jonge, dat ge-SMS van tegenwoordig Gestoord . Durven jullie niet iemand recht in de ogen te kijken en het hem persoonlijk te zeggen? Iedereen heeft het maar over SMS-sen. Ik zou mijn man, in jouw geval vriend dus, even omsturen als hij zo opdringerig blijft SMS-sen. Even duidelijk maken dat je hier niet van gedient bent. Persoonlijk contact is vaak veel dwingender dan dat onpersoonlijke SMS-sen.

Wat een jojo, dat hij je nu blijft lastig vallen met berichtjes. Hij krijgt dus echt knijp Koe , anders doe je niet zo.

sorry, maar je schrijft hier toch wel een serieuze paradox Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 11:27

En TS? Al een laatste sms gestuurd? Nog iets vernomen? Hoop dat ie snel kapt! Ja

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 11:28

Isabonny schreef:
Ik zou mijn man, in jouw geval vriend dus, even omsturen als hij zo opdringerig blijft SMS-sen.

Als je hem om stuurt komt hij er niet hoor Al die omwegen van tegenwoordig, steek gewoon de straat over Tong uitsteken

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-08 11:35

Hey allemaal,

Het is momenteel nog rustig. Ik heb gisteren helemaal geen sms meer verstuurd. Mijn vriend vond het onderhand een beetje belachelijk worden, het kost mij namelijk klauwen vol geld (heb maar een prepaid).
Wel kan ik goed merken dat ie hem knijpt en echt bang is dat ik iets tegen zijn vriendin zal vertellen. Hij heeft nog wel 3 keer gevraagd om mijn vriend er iets van weet. Volgens mij is hij een beetje dom geweest door dit zo te vertellen.
Verder vind ik ook wel dat wanneer je claimt dat je al 7 jaren gek bent op iemand, dat het melden via een sms wel erg lam is.
En nu snel terugkrabbelen.
Jammer (voor hem) is wel dat hij heel erg in mijn achting is gedaald. Ik had zo’n actie nou echt niet verwacht.
Mijn vriend vond ook al dat ie eerst wat meer vooronderzoek had moeten doen alvorens zo’n sms te sturen. Dan had hij waarschijnlijk al sneller de deksel op de neus gekregen en er nog niet aan gedacht om zoiets te zeggen.
Wij vinden het beide jammer dat het zo is gelopen want het waren in onze ogen wel mensen waarmee wij graag eens een avondje gaat eten of stappen. Ik denk er nu nog niet meer aan.
Ik ga dus ook echt geen sms meer versturen. Hij krijgt van mij geen antwoord meer op zijn vragen. Ik ben er klaar mee.
Mocht hij echter doorgaan, dan kan ik beter langsgaan en dan ben ik echt benieuwd of het dan nog zo’n ‘stoere’ kerel is. En dan kan het me echt geen reet schelen of zijn vriendin erbij staat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 11:38

Fijn dat ie gestopt lijkt te zijn! Gelijk heb je dat je nu niets meer laat horen! Ja Wat een sukkel zeg....eigenlijk... Haha!

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 11:38

Haha goed zo! Dalijk denktie nog dat je hard-to-get speelt Nagelbijten / Gniffelen

aswas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 11:46

Pff, wat een lastige situatie! Ik kan me voorstellen dat jij je behoorlijk genaaid voelt door die buurman. Al zo lang in dezelfde straat wonen, en dan nu pas er voor uitkomen! Rolleyes
Wat zijn relatie betreft, ik zou me daar niet mee bemoeien. Je weet niet wat voor afspraken zij onderling hebben gemaakt. Verliefd worden kan altijd, maar mijn inziens mis je dan iets in jouw eigen relatie. Dat 'ie dit al 7 jaar kan volhouden, zonder dat iemand ooit iets heeft gemerkt.... Tja, zijn probleem.
Zelf zou ik het een beetje creepy vinden om ineens te weten te komen dat mijn buurman al 7 jaar gevoelens heeft...

Wat wil jij zelf? Gewoon vriendschappelijk contact of helemaal geen contact meer? In beide gevallen zou ik dit gewoon tegen hem vertellen, desnoods met jouw vriend erbij. Ook zou ik zelf zeggen dat ik het behoorlijk slap vind dat hij zijn vriendin niks verteld heeft, maar dat dat zijn keuze is. Mocht hij jou dan alsnog lastig blijven vallen is de stap naar zijn vriendin snel gezet.

Overigens zou ik de "ergste" smsjes nog even in de telefoon laten staan. Je weet nooit waar het goed voor is....

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 11:57

aswas schreef:
Pff, wat een lastige situatie! Ik kan me voorstellen dat jij je behoorlijk genaaid voelt door die buurman. Al zo lang in dezelfde straat wonen, en dan nu pas er voor uitkomen! Rolleyes
Wat zijn relatie betreft, ik zou me daar niet mee bemoeien. Je weet niet wat voor afspraken zij onderling hebben gemaakt. Verliefd worden kan altijd, maar mijn inziens mis je dan iets in jouw eigen relatie. Dat 'ie dit al 7 jaar kan volhouden, zonder dat iemand ooit iets heeft gemerkt.... Tja, zijn probleem.
Zelf zou ik het een beetje creepy vinden om ineens te weten te komen dat mijn buurman al 7 jaar gevoelens heeft...

Wat wil jij zelf? Gewoon vriendschappelijk contact of helemaal geen contact meer? In beide gevallen zou ik dit gewoon tegen hem vertellen, desnoods met jouw vriend erbij. Ook zou ik zelf zeggen dat ik het behoorlijk slap vind dat hij zijn vriendin niks verteld heeft, maar dat dat zijn keuze is. Mocht hij jou dan alsnog lastig blijven vallen is de stap naar zijn vriendin snel gezet.

Overigens zou ik de "ergste" smsjes nog even in de telefoon laten staan. Je weet nooit waar het goed voor is....

ROFL ROFL ROFL ROFL ROFL Sorry, maar vanwege deze zin lag ik toch echt even onder tafel bij te komen van het lachen.... Clown

Ik weet zeker dat die buurman wel wil Duivel Vork

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-08 12:27

Hahaha, moest ik ook wel even om lachen.
Zowel mijn vriend als ik zelf weten eigenlijk niet zo goed hoe we nu met hem om moeten gaan als we hem weer tegenkomen. We zijn allebei eigenlijk wel teleurgesteld in zijn acties, we hadden hem toch hoger ingeschat. Voor mij hoeft dat vriendschappelijke contact eigenlijk ook niet meer.
Wij gaan er overigens gewoon vanuit dat hij zijn vriendin niets heeft verteld, even uitgaande van de laatste 3-4 sms-en waarin hij blijft vragen of mijn vriend iets weet of mijn sms leest.
Ik laat die sms-jes voorlopig dus ook even staan, je weet nooit waar het nog voor kan dienen.
Ik blijf toch nog steeds een beetje met de vraag zitten waarom iemand op deze manier en na zo'n lange tijd zijn gevoelens uit. Als je eigen relatie je lief is, dan doe zoiets niet. Ik mag er dus wel vanuit gaan dat hij hier een affaire uit had willen halen. En dat maakt dat hij echt ongelofelijk heeft afgedaan voor mij, ook als 'fijne buurman'.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 12:29

Ik begrijp je helemaal Zwelgje! Ik zou ook zó teleurgesteld zijn in zo iemand! Ja
Misschien een tip: weet niet of je je mobiel aan je pc kunt koppelen, wellicht kun je de smsjes ook ff kopieren naar je pc. Knipoog

aswas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 14:19

Bloos Bloos Bloos Oh, wat was mijn woordkeuze weer lekker blond Bloos Bloos Bloos Sorry!

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-08 15:22

Gisteren kwam ik hem voor het eerst deze week weer eens tegen, hij was aan het gras maaien toen ik vanuit de bak naar huis stapte... . Ik had geen zin in een gesprek en al helemaal niet onder het mom van 'er is helemaal niets gebeurt'.
Ik gaf hem dus eigenlijk geen blik waardig en volgens mij zei hij wel wat maar ik ben gewoon rechtuit gestapt en heb niet eens omgekeken. Ja, dan kan ik ook een echte bitch zijn.
Maar blijkbaar zit het die jongen toch allemaal wat hoog Knipoog

Kreeg ik net weer een sms: 'Toen je gisteren passeerde met je paard leek je geirriteerd, kwam dat door mij of je paard?'.
HAHAHA! Ik lach me kapot. Wat denkt ie nou zelf?!
Ik blijf echter volhouden in mijn stilzwijgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 15:23

ROFL hij heeft een nogal groot bord voor zn kop volgens mij! Knipoog

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-08 15:32

Ik weet het onderhand wel zeker Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 15:41

Haha! Knipoog

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 15:43

Eigenlijk best wel zielig...
Die man heeft zichzelf in een héle lastige positie gebracht en nu zweet hij peentjes!!!

Tal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 15:50

Of zou hij zo blonT zijn dat hij niet eens in de gaten heeft wat hij allemaal gedaan heeft?? Slapen

DebGizmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 15:58

Haha wat een situatie zeg!
Egostrelend, maar vast o zo vervelend!
En dan zijn vriendin, wat snei voor haar...

Veel succes nog, hopelijk houd hij nou eens op, want volgensmij ben jij duidelijk zat geweest!

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 15:59

DebGizmo schreef:
Haha wat een situatie zeg!
Egostrelend, maar vast o zo vervelend!
En dan zijn vriendin, wat snei voor haar...

Veel succes nog, hopelijk houd hij nou eens op, want volgensmij ben jij duidelijk zat geweest!

Dat vind ik inderdaad nog het meest vervelende in het verhaal, het feit dat zijn vriendin nergens vanaf weet...
Ik weet niet of ik dat persoonlijk voor me zou kunnen houden.

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 18:02

misschien gek, maar heb je wel eens aan de optie gedacht dat de vriendin dit heeft ge smst met zijn telefoon?
ofzoiets?

ik bedoel, het lijkt ja net alsof hij niet snapt wat er ineens aan de hand is?
of issie echt zo vaag Tong uitsteken

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 19:02

hmm pff heb hele verhaal vanmiddag ff gelezen maar 'wat 'n Ei Zij zijn groot en ik is klein!
snapt ie 't nou niet of wil hij 't nie snappen, of zou idd wat Marigold alzei, z'n vriendin er achter zitten? kweet niet, maar dan deed zei toch ook wel anders of zou ze idd zo zijn om haar 'vriend' 'n oor aan te naaien (haha sorry ff voor m'n woordkeuze Tong uitsteken) lijkt me dan al sterk als dat idd zo zou zijn