Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

MandyR schreef:@ michelle Als je 18 bent dan mag je zelf medische beslissingen nemen en gaan stemmen enzo. Maar zolang je bij je ouders woont dan moet je je wel aan hun regels houden natuurlijk. Dat moet jij toch ook zeker?

Blijven slapen.... Tja, wij kwamen op een morgen gewoon met z'n tweeën de trap af voor het ontbijt.

o0Michelle0o schreef:ja, maar ik ben 16![]()
maar als bijvoorbeeld op je 18e bij je vriend wil gaan intrekken, mag dat dan ook niet?

MandyR schreef:o0Michelle0o schreef:ja, maar ik ben 16![]()
maar als bijvoorbeeld op je 18e bij je vriend wil gaan intrekken, mag dat dan ook niet?
Jawel, dat is ook iets dat jezelf mag beslissen. Maar, in dit geval woont de vriend van de TS ook nog thuis dus dat gaat niet. En het is lang niet voor iedereen financieel haalbaar om op je 18e al het huis uit te gaan en/of te gaan samen wonen.

Denk net pas na 1 of 2 weken? 1e keer stiekem gedaan, durfde het niet te vragen haha 
(t is trouwens m'n eerste "echte" vriend, en ben 16 (over een weekje 17) en denk dat we nu ong. 1 a 2 maand samen lope enzo?)
) 
een vriendin van me mocht 't trouwens pas na 1 of 2 jaar..maar mag hij helemaal niet blijven slapen of alelen niet bij jou op de kamer?
En toen ik het uiteindelijk had verteld en vroeg of ze nog steeds mocht blijven slapen kreeg ik als reactie van m'n moeder: "Ja, maar dat het een meisje is in plaats van een jongen wil nog niet zeggen dat je nu wél seks mag hebben!"

KiWiKo schreef:Ach, dan zeg je gewoon dat je vriend een auto heeft gekocht en dat het vast ook prima in de auto op een onverlichte parkeerplaats kan...........
Ik snap dat niet van ouders.......... ik ben zelf ook mamma, en als mijn kind uiteindelijk een keer sex gaat hebben..... dan liever gewoon thuis, in haar eigen kamer op haar eigen vertrouwde honk.......... waar ik een "oogje" in het zeil kan houden (zonder me ermee te bemoeien overigens![]()
)
de tijd vliegt 
zoals bv malih ook zegt, eerst slapen in een andere kamer, dan kan je moeder langzaam wennen aan het idee
En ja time flies.