Niet bij elkaar mogen slapen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

o0Michelle0o

Re: Niet bij elkaar mogen slapen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 23:13

oh oke, ik dacht dus dat je ouders niets meer over je te zeggen hadden als je 18 was...

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 23:18

@ michelle Als je 18 bent dan mag je zelf medische beslissingen nemen en gaan stemmen enzo. Maar zolang je bij je ouders woont dan moet je je wel aan hun regels houden natuurlijk. Dat moet jij toch ook zeker?

koetjeboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 23:21

Ik mocht het ook niet gelijk. Me vader had er moeite mee. Hij mocht wel op de logeer kamer daar ben ik toen mee accoord gegaan. Zo konden ze ook aan het idee wennen. Wel liepen we nachts wel een naar elkaar toe. Na een tijdje mocht hij bij mij op de kamer.

o0Michelle0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 23:23

MandyR schreef:
@ michelle Als je 18 bent dan mag je zelf medische beslissingen nemen en gaan stemmen enzo. Maar zolang je bij je ouders woont dan moet je je wel aan hun regels houden natuurlijk. Dat moet jij toch ook zeker?

ja, maar ik ben 16 Clown
maar als bijvoorbeeld op je 18e bij je vriend wil gaan intrekken, mag dat dan ook niet?

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 23:26

Clown Blijven slapen.... Tja, wij kwamen op een morgen gewoon met z'n tweeën de trap af voor het ontbijt.
Niet dat er van sex sprake was geweest; allebei te diep in het glaasje gekeken de avond ervoor. Erg fijn sliep het ook niet in een eenpersoonsbed.

De eerste keer dat ik bij hem bleef slapen was dat wel bekend bij beide ouders.... En 's nachts ook bij de halve buurt. Donderde met wasrekje en al van de trap en de halve buurt werd wakker van het kabaal wat dat gaf. Nagelbijten / Gniffelen
Ik lag tussen alle schone was van mijn inmiddels schoonmoeder in m'n shirtje en string te kermen van de pijn. Bloos
Heeft de relatie met mijn schoonmoeder geen goed gedaan. Clown

Kyle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 23:28

Toen ik in het begin met mijn vriend was (op mijn 16), mocht ik wel bij hem blijven slapen, maar "op een andere kamer". Heb altijd braafjes "jaja" gezegd, terwijl er bij hun boven eigenlijk maar 2 kamers waren: de slaapkamer van de vader, en die van mijn vriend. En ik ging écht niet bij mijn schoonvader in de kamer slapen!!! Maar daar zijn mijn ouders dan ook maar véél later achtergekomen Bloos
Toen we uiteindelijk bijna een jaar samenwaren, kwam mijn moeder tot het geniale idee dat ik misschien eens naar de dokter moest gaan vragen om de pil(daar was ik al van in het begin van de relatie mee begonnen, haha). Maar voor de rest zijn mijn ouders niet zo ouderwets, zolang het maar niet over hun eigen kinderen gaat Vork

Edit: Anne_GTI: geniaal gewoon! Ben toch blij dat ik niet in je schoenen... (of was het string) sta!

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 23:33

o0Michelle0o schreef:
ja, maar ik ben 16 Clown
maar als bijvoorbeeld op je 18e bij je vriend wil gaan intrekken, mag dat dan ook niet?

Jawel, dat is ook iets dat jezelf mag beslissen. Maar, in dit geval woont de vriend van de TS ook nog thuis dus dat gaat niet. En het is lang niet voor iedereen financieel haalbaar om op je 18e al het huis uit te gaan en/of te gaan samen wonen.

o0Michelle0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 23:33

Oei Anne.dat is niet best Clown
Ik zie die situatie al helemaal voor me Nagelbijten / Gniffelen

o0Michelle0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 23:35

MandyR schreef:
o0Michelle0o schreef:
ja, maar ik ben 16 Clown

Jawel, dat is ook iets dat jezelf mag beslissen. Maar, in dit geval woont de vriend van de TS ook nog thuis dus dat gaat niet. En het is lang niet voor iedereen financieel haalbaar om op je 18e al het huis uit te gaan en/of te gaan samen wonen.

Nee, dat is waar, dat kost natuurlijk heel veel geld.
Maar ik had dus toch wel een beetje gelijk, ik dacht al dat ik dom was Gestoord

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 23:41

Ok, een beetje dan Haha!

Aardpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 23:41

Hmm, m'n vriend en ik sliepen al heel snel bij elkaar... Nagelbijten / Gniffelen Denk net pas na 1 of 2 weken? 1e keer stiekem gedaan, durfde het niet te vragen haha Clown

En 2e keer heb ik het gewoon gevraagd, en het antwoord was heel nuchter: Jah is goed, waarom niet? Huilen van het lachen (t is trouwens m'n eerste "echte" vriend, en ben 16 (over een weekje 17) en denk dat we nu ong. 1 a 2 maand samen lope enzo?)

Overigens hebben de ouders van een vriendin van mij precies het tegen over gestelde, ze zijn in de vakantie met 2 apparte groepen (maar uiteindelijk ware ze daar dus wel samen) naar zo'n jeugdcamping geweest.. en toen hadden ze 2 maand.. daarvoor mochten ze echt neit bij elkaar slapen en daarna nog niet.. Dat vind ik dan ook weer "dom" eigenlijk...

Halina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 23:50

Toen ik op mijn 16e mijn eerste echte vriendje had mocht hij na 2 weken al blijven slapen.

Was overigens wel verbaasd toen mijn moeder meteen instemde haha (mijn vader wist niet wat ie er van moest denken en liet het aan mn moeder over).
Met uitgaan e.d. deed ze in het begin erg moeilijk maar toen ik een vriendje kreeg mocht ik vrijwel alles.

Ze zei wel: wel in je eigen bed slapen he. Ja hoor mamma Clown
Natuurlijk deden we dat niet maar goed...

Aardpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 23:59

Jah dat ken ik, ik mocht ook pas uitgaan en drinken toen ik 16 was.. en ze was daar heel huiverig in (kreeg altijd hele preken over hoe je verstandig om moet gaan met drank en alles Clown )
Maar toen ik vroeg over het slapen, was het direct ja.. Vooral van m'n vader, m'n moeder had wel zo iets van hmm jah laat je vader maar beslissen haha Tong uitsteken

"Zolang je het maar veilig doet" kreeg ik nog te horen haha Tong uitsteken

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 00:02

mijn moeder wil dat 'geflikflooi' daarboven niet hebben.. zij was trouwens getrouwd met m'n vader en toen waren ze een keer bij háar ouders thuis en bleven ze logeren daar.. mochten ze zelfs tóen niet bij elkaar Huilen van het lachen een vriendin van me mocht 't trouwens pas na 1 of 2 jaar..maar mag hij helemaal niet blijven slapen of alelen niet bij jou op de kamer?

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 00:02

Van mijn ex dachten m'n ouders dat het een 'gewone' vriendin was, dus uiteraard mocht zij gewoon blijven slapen. Huilen van het lachen En toen ik het uiteindelijk had verteld en vroeg of ze nog steeds mocht blijven slapen kreeg ik als reactie van m'n moeder: "Ja, maar dat het een meisje is in plaats van een jongen wil nog niet zeggen dat je nu wél seks mag hebben!"

En toen was ik net 16. Vork

Te laat, mam.

KylaLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 00:05

mijn ouders hebben er totaal geen problemen mee. Vinden dat ik oud en wijs genoeg ben om zelf aan te geven wat wel en niet goed is voor mij. Slik ook de pil, dus kans op zwanger is zeer klein.

Ouders van mn vriend hebben er meer problemen mee, vooral zn ma. Voordat je getrouwd bent slaap je niet bij elkaar. In mei hadden we ongeveer 10 maanden, zijn toen samen op vakantie geweest wat daar een heel groot probleem was. Sindsdien zijn ze wel wat makkelijker, omdat ze ook gezien hebben dat we ons wel redden saampjes. Hebben nu ondertussen een jaar. Nog hebben ze het liever niet, maar de krijgen ook door dat ze het mn vriend niet meer kunnen verbieden nu hij vlgende week 20 wordt (en ik 19 volgende week)

Orange_peach

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 00:20

Mijn ma weet nog niet dat ik al met een jongen heb geslapen dus kon er ook niet moeilijk over doen ... mijn moeder was toen op vakantie, ik was alleen thuis met mijn broer (=6 jaar ouder) deed er helemaal niet moeilijk over ... mijn broer heeft de eerste keer het eigenlijk zelf voorgesteld (het regende en was al voorbij 1u, hij moest de volgende dag heeeel vroeg beginnen werken en moest nog minstens 1u fietsen voordat hij thuis was).
Naast het slapen is er niets gebeurd ....

Ik hoop dat je ouders toch snel bijdraaien ... wat vinden ze ervan als hij in een aparte kamer slaapt? Zodat ze inderdaad al aan het idee kunnen wennen??

succes
x

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 00:31

Mijn ouders zijn gescheiden dus mijn vader weet van niks... Mijn moeder heeft het altijd gelijk goed gekeurt...Ze heeft altijd gezegt: Het gebeurd toch wel, of ik het er nu mee eens ben of niet. Ik heb liever dat je het in huis doet en veilig, dan ergens onder een brug.

Gelukkig denken de ouders van mijn vriend er het zelfde over. Hij mocht dus gelijk al blijven slapen, zonder een discussie...

Je kunt natuurlijk ook vragen of hij mag blijven slapen maar dan in een andere kamer.... Als je dat een paar keer herhaald mag het van zelf Knipoog

En daarbij, Ze gaat er toch niet snachts tussen liggen om jullie te controleren.

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 00:34

KiWiKo schreef:
Ach, dan zeg je gewoon dat je vriend een auto heeft gekocht en dat het vast ook prima in de auto op een onverlichte parkeerplaats kan...........

Ik snap dat niet van ouders.......... ik ben zelf ook mamma, en als mijn kind uiteindelijk een keer sex gaat hebben..... dan liever gewoon thuis, in haar eigen kamer op haar eigen vertrouwde honk.......... waar ik een "oogje" in het zeil kan houden (zonder me ermee te bemoeien overigens Haha! Haha! )

hier ben ik het wel mee eens

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 00:35

wow juul, 9 maanden alweer Bloos! de tijd vliegt Nagelbijten / Gniffelen
nu heb ik er nog geen ervaring mee, wat vriendjes blijven slapen betreft, maar volgens mij zijn mijn ouders daar zo gemakkelijke in.
en waarom niet? jullie zijn beide volwassen, doen geen domme dingen en het gaat gewoon goed tussen jullie.

ik zou ook gewoon stap voor stap gaan, om je moeder aan het idee te laten wennen Knipoog zoals bv malih ook zegt, eerst slapen in een andere kamer, dan kan je moeder langzaam wennen aan het idee

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 13:02

Dat wilt ze dus ook niet hebben Lotte... Nagelbijten / Gniffelen En ja time flies. *LOL*

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 14:15

bij mijn ouders ging t eigenlijk heel makkelijk..
of nouja...bij mn vader ging t heel makkelijk...mn moeder deed even moeilijk..

ik wilde mijn vriend (toen nog niet mn vriend maar wel 'soort van /bijna vriend') uitnodigen op mn verjaardag...
maar hij woont een eindje reizen bij mij vandaan..dus OF hij moest al op tijd naar huis en kon dus daarna niet mee uit..
of hij moest blijven slapen..
nou, dat hij 'moest' blijven slapen omdat ie anders niet mee uit kon daar kon ik mn moeder makkelijk mee overhalen.
al heb ik er nog een flinke klus aan gehad om haar ervan te overtuigen dat hij toch echt bij mij in bed zou slapen en dat we echt niet de bedbank op hoefde te maken, en nee! hij hoefde ook helemaal niet in een andere kamer te slapen, en neehee! die bedbank hoeft niet! waarom dan niet ? ja uuuuuhh *rood hoofd*

bij ons was t sowieso 'makkelijker' ..
omdat we zo ver uit elkaar wonen is t ook geen doen om heen en weer te reizen op 1 dag.
denk dat als we 2 straten uit elkaar hadden gewoond dat mn moeder dan een stuk moeilijker had gedaan.

edit : toen mijn vriend voor t eerst hier bleef slapen (eerste keer dat we bij elkaar bleven slapen) was ik net 19 geworden, hij was ook 19.