Mensen die veel bokken hebben geen echte leven?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Mensen die veel bokken hebben geen echte leven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 23:45

Ik denk dat het ook kan vertekenen omdat ik denk dat heel veel bokkers 'eventjes' online zijn. Even een momentje spieken of er al een bericht in hun kletstopic of informatie-topic staat. En als je maar geregeld de tijd hebt voor die 'eventjes' online zijn. Dan lijkt het alsof iemand veel online is Lachen

Persoonlijk is Bokt wel een redelijk deel van m'n leven. Maar ik heb andere zaken die meer prioriteit hebben. Werk, paarden, sociaal leven. Kan ook rustig wat dagen zonder Bokt. Maar : als ik me verveel / of geen zin heb om iets te gaan doen, dan is Bokt wel een dankbaar middel om even te kijken of wat te doen of lezen Lachen

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 00:07

Bokt is af en toe een welkome afwisseling. Ik heb een lange periode van veel pijn gehad en dan was het wel fijn om je zinnen even te verzetten. Ja

Waarom speciaal chronisch zieken veel moeten bokken begrijp ik niet. Wat deden chronische zieken dan toen bokt er niet was? Haha!

Ik ben er iig nooit afhankelijk van bokt geweest en zal het nooit worden. Real life is toch belangrijker Ja en dat hoort voor iedereen zo te zijn toch?

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 00:15

Ik zit momenteel in de ziektewet dus bokt staat bijna de hele dag aan. Als ik straks weer fulltime (60 uur per week) aan het werk ben dan zal het echt niet meer als een uur per dag zijn.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 08:52

slimmerik schreef:
Waarom speciaal chronisch zieken veel moeten bokken begrijp ik niet. Wat deden chronische zieken dan toen bokt er niet was? Haha!

Ik denk dat ze toen niks hadden Lachen vind het maar een rare opmerking..

haan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 08:58

Ik ben chronisch bokt verslaafd, heb geen sociaal leven, eet alleen maar diepvries pizza's achter mijn laptop en kom nooit buiten, mijn leven bestaat alleen uit bokt, bokt en nog eens bokt.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 08:58

het vervelende van "even bokten" is dat dat even zomaar opeens veel langer blijkt te zijn dan de bedoeling was......

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 09:40

texelse schreef:
het vervelende van "even bokten" is dat dat even zomaar opeens veel langer blijkt te zijn dan de bedoeling was......

Haha! Haha! Haha!
Maar ik moet zeggen dat sinds ik in de ziektewet zit er geen dag zonder bokken meer voorbijgaat Bloos

aliealie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 09:47

ik kan me voorstellen dat je dat wel eens zou kunnen denken, dat zeggen ze bijvoorbeeld ook over mensen die altijd op hyves zitten, dat die geen "echt"sociaal leven zouden hebben?
ik hou me daar niet zo mee bezig.
Persoonlijk vind ik het heerlijk om tussen het huishouden, uitmesten, werken e.d. door af en toe heel eventjes te onthaasten met bijvoorbeeld Bokt!

Borg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 10:37

Hmm, even spijbelen tussen het nakijkwerk of de huishoudelijke klusjes...

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 10:46

Ik bok vrij veel, maar natuurlijk verlies ik het echte leven niet uit het oog! Vriendje, pup van 12 weken, de was, avondeten, school, bijbaan, alles gaat gewoon door, ook zonder Bokt! Ik heb wel leuke mensen leren kennen via Bokt, en ik hecht er wel waarde aan om bij te lezen in 'mijn' HK-topics om zo op de hoogte te blijven van hen.

Maar even to the point: Ik ben het oneens met de stelling.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 11:21

MoonChloe schreef:
slimmerik schreef:

Ik denk dat ze toen niks hadden Lachen vind het maar een rare opmerking..

Wie heeft dit gezegd dan? Daar ben ik wel even nieuwsgierig naar Haha!

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 11:54

Ik bok op mijn werk echt ontzéttend veel, heb daar nl. bijna niets te doen.. Thuis als ik een uurtje vrij heb kan ik die ook zo op bokt doorbrengen, maar ik heb gewoon een leven. Sociaal, werk, paarden enzovoorts. Lachen

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 11:57

Jahoor best een leven (voor 8.30 en na 17.00 uur) en in die tijd heb ik echt geen zin/tijd in bokt. Wel betere dingen te doen.

Maar tussen 8.30 en 17.00 uur... tja... soms niet veel te doen op het werk en dan is bokken wel leuk!

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 11:59

Ligt erg aan de situatie denk ik. Maar wanneer je niks te doen hebt en je zit dan een paar uur te bokken bv. in de vakantie. Ja, niks mis mee.. Ik vind het vaak interessanter als tv-kijken.
Maarja, om nou sociale activiteiten te laten omdat je liever blijft bokken vind ik toch wel een beetje ver gaan.
Bij mijzelf wisselt het heel sterk. De ene dag een paar uur de andere dag niet. Nu ik full-time werk zit ik wat vaker op bokt. Vooral de pauze's breng ik veel op bokt door Knipoog
En als ik even iets anders moet doen. (Ik doe vrij eentonig werk, dus het is belangrijk af en toe pauze te nemen) Dan klik ik de bokt pagina ook vaak even aan.