Uiteraard is het innerlijk belangrijk
.. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
..
meerdere meiden zullen er dan achteraan zijn of gaan.
maar was niet m'n type
! Nog niet gevonden helaas... 

) Mijn exvriendje bijvoorbeeld, dat is niet het typ waar ik me op straat nog eens voor omdraai. Was geen liefde op het eerste gezicht wat uiterlijk betreft, maar vond hem later toch wel aantrekkelijk op een of andere manier... Andere jongen net zo, had 'm helemaal nog niet zien staan tot ik hem beter leerde kennen. Toen vond ik 'm opeens ook een stuk knapper.. (En dat is niet direct liefde die blind maakt.
)

EngeltjeS schreef:Nee, ik knap niet af op uiterlijk, tenzij ik zijn innerlijk niet ken
Machie schreef:Het uiterlijk maakt dat je benieuwd bent naar het innerlijk
Tenminste, ik stap op iemand af die ik er leuk uit vind zien, want innerlijk zie je aan de buitenkant niet
maar als het om echte liefde gaat maakt dat niks meer uit. Dan vind je iemand sowieso mooi

Spirit schreef:Ik val niet op uiterlijk maar op uitstraling.
Voor een mooie uitstraling hoef je helemaal niet mooi te zijn.
. ikenindi schreef:Spirit schreef:Ik val niet op uiterlijk maar op uitstraling.
Voor een mooie uitstraling hoef je helemaal niet mooi te zijn.
helemaal mee eens, maar in dat geval stel ik mijn vraag anders: kun jij verliefd worden op iemand zonder uitstraling, maar die wel super lief aardig etc. is?

ikenindi schreef:helemaal mee eens, maar in dat geval stel ik mijn vraag anders: kun jij verliefd worden op iemand zonder uitstraling, maar die wel super lief aardig etc. is?
maar wel allemaal hele krachtige karaktervolle mannen........
) ook niet bijzonder interessant of aantrekkelijk vond. Maar op de een of andere manier werd ik verliefd op hem, met name door zijn innerlijk en gedrag en toen vond ik hem een stuk aantrekkelijker
Hij heeft gewoon wat... En dat 'wat,' daar gaat het mij om