kun je verliefd worden...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

jennifer14

Re: kun je verliefd worden...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 17:23

Ik denk dat hetgene dat de persoon uitstraalt belangrijk is. Want waar trek je de lijn, wanneer is iemand knap/lelijk?! Het gaat om wat de persoon uitstaalt en dat is voor iedereen persoonlijk. Ieder mens is uniek!

Uiteraard is het innerlijk belangrijk Knipoog..

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 17:24

Iemand die knap is, maakt mij erg onzeker Knipoog meerdere meiden zullen er dan achteraan zijn of gaan.

Ja, ik hield ook van knap, maar sinds ik de laatste keer verliefd ben geweest, is het allemaal veranderd. Hij is knap van binnen, en daardoor viel ik voor hem. Hij is niet verkeerd Tong uitsteken maar was niet m'n type Knipoog

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 17:25

Het innerlijk moet je mee leven, maar tegen de buitenkant moet je aankijken. Dat mag ook wel aangenaam zijn

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 17:37

Helemaal mee eens Qimm!

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 17:38

Ik wil ook graag iemand die knap is en veel geld heeft Haha!! Nog niet gevonden helaas... Tong uitsteken

Ik moet me wel aangetrokken tot hem voelen, en dat bepaalt het uiterlijk voor mij. Verder moet het innerlijk ook interessant zijn, daar val ik uiteindelijk op. Een combi van beide dus.. Haha!

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-08 17:49

de meeste mensen beantwoorden niet mijn vraag. tuurlijk snap ik dat iedereen een mooi uiterlijk belangrijk vind, maar knap je echt af op het uiterlijk?

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 18:23

Nee, ik knap niet af op uiterlijk, tenzij ik zijn innerlijk niet ken Knipoog

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 18:26

Ach wat is niet knap.. Iemand die ik echt totaal onaantrekkelijk vind, nee daar zal ik niet echt verliefd op worden.
Maar als iemand een karakter heeft waar ik wél verliefd op kan worden, dan maakt mij het niet zo uit dat het geen fotomodel is.. (Al val ik daar toch al niet op, maar even bij wijze van. Lachen ) Mijn exvriendje bijvoorbeeld, dat is niet het typ waar ik me op straat nog eens voor omdraai. Was geen liefde op het eerste gezicht wat uiterlijk betreft, maar vond hem later toch wel aantrekkelijk op een of andere manier... Andere jongen net zo, had 'm helemaal nog niet zien staan tot ik hem beter leerde kennen. Toen vond ik 'm opeens ook een stuk knapper.. (En dat is niet direct liefde die blind maakt. Tong uitsteken)
En zoals mijn oma altijd zegt; een mooie man heb je nooit alleen. Clown

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-08 18:33

EngeltjeS schreef:
Nee, ik knap niet af op uiterlijk, tenzij ik zijn innerlijk niet ken Knipoog

kijk, dat vind ik een super reactie! daar kan ik me in vinden!!!

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 18:34

Tja, of je iemand knap vind verschilt per persoon.

Maar als ik naar mezelf kijk zal ik niet verliefd kunnen worden op iemand die ik niet knap/aantrekkelijk vind. Het innerlijk vind ik ook belangrijk.
Ik zal het zo zeggen: ik vind innerlijk en uiterlijk belangrijk.

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 18:35

Machie schreef:
Het uiterlijk maakt dat je benieuwd bent naar het innerlijk Lachen
Tenminste, ik stap op iemand af die ik er leuk uit vind zien, want innerlijk zie je aan de buitenkant niet Haha!

uitstraling maakt uit dat je benieuwd bent naar het innerlijk vind ik.
Knap of minder knap maakt me barweinig uit eigenlijk. Ja soms zie je iemand lopen waarvan je alleen maar kunt denken; waaah Kwijl maar als het om echte liefde gaat maakt dat niks meer uit. Dan vind je iemand sowieso mooi

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 18:37

Ik val niet op uiterlijk maar op uitstraling.
Voor een mooie uitstraling hoef je helemaal niet mooi te zijn.

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 18:39

Je word verliefd op het uiterlijk en gaat houden van het inerlijk. Dat is een gezegte. Ik vind dat het wel klopt. Als een persoon iets uitstraalt kan je daarvoor vallen. En met uitstraling bedoel ik iets speciaals. Niet het uiterlijk Lachen

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-08 18:41

Spirit schreef:

helemaal mee eens, maar in dat geval stel ik mijn vraag anders: kun jij verliefd worden op iemand zonder uitstraling, maar die wel super lief aardig etc. is?

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 18:45

Tja het klinkt mischien heel slecht maar mijn toekomstige vriend moet toch echt knap zijn. En begrijp me niet verkeerd het innerlijk is ook heel belangerijk voor mij! Maar ik denk dat ik niet kan vallen op een ''lelijke'' jongen omdat me daar niet aangetrokken toe voel zegmaar! Lachen.

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 18:45

ikenindi schreef:
Spirit schreef:

helemaal mee eens, maar in dat geval stel ik mijn vraag anders: kun jij verliefd worden op iemand zonder uitstraling, maar die wel super lief aardig etc. is?

Ik denk het niet.

supertammy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 18:46

Liefde op het eerste gezicht zal vooral voorkomen bij knappe jongens. Liefde wat later pas ontstaat kan ook bij minder knappe jongens, of jongen sdie absoluut niet jouw type zijn.

paardje2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 18:46

Ja dat kan zeker..alhoewel het niet liefde op het 1e gezicht in dan.

Mijn laatste vaste vriend(3jaar) was ook niet bijster knap, en graatje mager.... maar hij was een super gesprekspartner en ook heel lief..
Hij wist van alles wel een beetje, behalve paarden dan. Maar vroeg er vaak na, en wilde er ook wel het deze en gene over weten. Zolang hij op een meter afstand mocht blijven staan. Hij heeft zelfs een keer op het paard van een vriendin gezeten, 1 rondje en vond hij het wel mooi. Op mijn paard durfde hij niet.
Ik mocht ook rustig paardensport kijken(van mijn vorige ex niet), en dan keek hij ook braaf mee.
Hij is accountant en heel goed in cijfers, dus hij onthield alle tussentijden en wist zo precies wie boven aanstond qua tijd... erg handig.
Helaas paste wij op sexueel gebiedt en het trouwzijn niet bij elkaar. En zijn wij als vrienden uit elkaar gegaan... Helaas is zijn huidige vriendin niet heel lief, en nou mogen wij nooit meer praten... vinden we beiden erg jammer... maar helaas.

Mijn ex daarvoor was bloedmooi en ook aardig intelligent... alleen lagen zijn interesses alleen bij vrouwen en muziek...

Bij beide was het niet liefde op het 1e gezicht!

Een goede uitstraling moet een jongen/man wel hebben....

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 18:50

Je valt voor het uiterlijk, maar wordt verliefd op het innerlijk. Lachen

Dat is vaak het geval.

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 18:51

ikenindi schreef:

nee omdat je daar misschien wel moeilijk mee aan de praat raakt.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 18:52

ik heb nog nooit een knappe man gehad Lachen Lachen maar wel allemaal hele krachtige karaktervolle mannen........

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 18:57

Tsja, mijn laatste relatie was met een jongen die niet bijzonder knap is en die ik (voordat ik verliefd werd Knipoog ) ook niet bijzonder interessant of aantrekkelijk vond. Maar op de een of andere manier werd ik verliefd op hem, met name door zijn innerlijk en gedrag en toen vond ik hem een stuk aantrekkelijker Haha! Hij heeft gewoon wat... En dat 'wat,' daar gaat het mij om Vork

Ik zeg eigenlijk altijd, er moet zowel een klik zijn als een vonk. Het kan onwijs goed klikken met iemand, gewoon gezellig, maar er hoeft lang niet altijd een vonk te volgen. Die vonk kan van alles zijn, hoeft echt niet alleen met uiterlijk te maken hebben maar die persoon moet dat 'wat' hebben wat ik hierboven zei waardoor ik hem aantrekkelijk vind. Zonder klik & vonk word ik niet verliefd Tong uitsteken

superlise

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 19:02

Ik zou niet verliefd worden op iemand die ik niets vind hebben. Als ik iemand al niet leuk/vriendelijk over vind komen dan begin ik daar meestal al geen gesprek mee dus waarscheinlijk leer ik diegene dan ook niet echt kennen. Als ik wel met iemand een klik heb dan is er ook altijd wel wat waar ik op val zeg maar dus dan is er altijd wel wat wat ik leuk vind aan die persoon, maar hij hoefd zeker niet perfect te zijn.

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 19:05

Ik ben verliefd geweest op iemand die je wel lelijk kunt noemen zeg maar.

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 19:05

Ik viel altijd wel op een bepaald type ja, een beetje foute figeuren (achteraf), donker haar, breed gebouwd, zeker groter dan ik (dat is best lastig met mijn 1.83m).

Toen ik Sander leerde kennen (mijn man inmiddels), kon ik het direct goed met hem vinden, maar ik vond hem niet meteen enorm woest aantrekkelijk, hij is dan ook helemaal niet het type waar ik normaal op viel.
Een week later ben ik bij Sander ingetrokken, een jaar later waren we getrouwd en inmiddels zijn we (nog geen 2 jaar na de eerste kennismaking) papa en mama.

Dus ja, ik ben écht wel waanzinnig verliefd geworden op Sander, ondanks dat hij dus niet mijn type van "knappe jongen" was.

En nu, als hij lacht of met ons zoontje aan het spelen is, ja dan is hij voor mij de leukste vent die er is!