Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toen mijn vriend mij de eerste keer zag, nu, sindsdien heeft ie me niet meer met rust gelaten
2 jaar heeft hij elke dag aan mijn deur gestaan, gebeld, gesmst... En toen heb ik maar toegegeven en zijn we ondertussen 4 jaar samen en een verloving verder 
chipieke schreef:Nou ik welToen mijn vriend mij de eerste keer zag, nu, sindsdien heeft ie me niet meer met rust gelaten
2 jaar heeft hij elke dag aan mijn deur gestaan, gebeld, gesmst... En toen heb ik maar toegegeven en zijn we ondertussen 4 jaar samen en een verloving verder
Dus ja, ik geloof er in! En anders een hele sterke aantrekkingskracht maar heb nog steeds niets gevonden wat heel aantrekkelijk zou zijn aan mij
).madelief88 schreef:Hahaha wat een schatje hoor, maar komt me niet bekend voor helaas
Weet je eigenlijk al op welke afdeling hij werkt, ga ik voor hem uitkijken
We hebben gister een mailadres
Maar nu hebben we
BounceBabe schreef:Ja ik geloof er wel in! Het overkwam mij tijdens een festival. Hij kwam onder mijn poncho schuilen, tja het was snel raak haha!
Ze vond het ook wel een
En nog vorderingen gemaakt???

Nog steeds weinig vorderingen. Niemand op het hoofdkantoor lijkt te weten wie het is
Maandag is er weer iemand op kantoor die het meisje kent dat op dezelfde foto staat (de foto in het topic is nog niet de hele foto). Misschien dat we via hem en dan via haar aan zijn naam kunnen komen... Inmiddels lijkt het er steeds meer op dat iedereen op het kantoor het al weet, alleen dat het 'nieuws' hem niet bereikt
We wachten geduldig af... 
Ik heb het idd ook een tijdje gehad toen ik al een vriend had, maar ben er niet op in gegaan en toen ging het vanzelf weer over. Maar nu ben ik vrijgezel, dus kan heus wel ff kijken of deze meneer vrijgezel is
stom! hopen dat ie morgen reageert!
Dat is echt liefde op het eerste gezicht
ben heel benieuwd hoe het afloopt hoor! Je hebt in ieder geval een goede smaak. 
Helaas merkte hij mij pas later op haha, maar het is toch goedgekomen.