Ik let wel op prijs en koop meestal geen gekke dingen, maar ga zeker voor drinken toch voor de A- merken. Voor de normale dingen meestal naar de hoogvliet en dan voor sommige dingen naar de AH. Hangt er ook vanaf bij welke supermarkt we in de buurt zijn
) en heel soms bij de SdB als die leuke aanbiedingen heeft (zit weer 5 minuten verderop).
Plus dat ik postbezorger ben en dus immens grote fietstassen heb waar makkelijk voor een week boodschappen in past.
.
), 1 x in de week iets van stamppot met een karbonade en 1 x spaghetti... Dat zijn dan 5 dagen dat we fatsoenlijk maar wel zeer low budget kunnen eten
. Naar dit idee ga ik eerdaags dus winkelen en ik weet (uit eerdere ervaring toen we van mijn inkomen alleen alle rekeningen moesten betalen en 2 mensen en 2 paarden moesten onderhouden/voeren) nou al dat we dan aanzienlijk minder geld uit gaan geven aan boodschappen. In ons krappe tijden gaf ik denk ik max. Euro 50 uit per week incl. wasmiddel, shampoo, toiletpapier etc. ... nu we meer inkomen hebben geef ik (helaas) makkelijk ruim het dubbele uit
. 

Mijn katten zitten niet bijgerekend in mijn bedrag. Die eten RC (60 euro voor 10 kilo) en hebben vulling van pura (15 euro voor 20 kilo).