Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
bulck schreef:amai echt belachelijk. was er eens iemand die gedreven en met kennis kon spreken heb je dit weer. noemen jullie het raden van een paswoord hacken? uiteindelijk kan ze zo een nieuwe account aanmaken. dus vind de santie zeker op internet weining effect hebben. noemt ze zich toch gewoon KR en dan aan jullie om te bepalen of zij het wel of niet is. RK hopelijk tot horens
Craignethan schreef:Allemaal de groetjes van RK, ze is niet dood (haar letterlijke woorden), maar waardeert het topic wel!
Craignethan schreef:Allemaal de groetjes van RK, ze is niet dood (haar letterlijke woorden), maar waardeert het topic wel!
Citaat:We laten dit topic open. Het is nu eenmaal zo dat wij sancties tegen een bokker niet met anderen bespreken. Het zou dus niet fair tegenover RK zijn om de situatie van haar wel met jullie te delen.
Dus zolang het een afscheidstopic blijft, is het geen probleem. Op het moment dat het over het hoe en het waarom van de sanctie gaat, zullen we het topic moeten sluiten
nickyu schreef:zou voor haar misschien wel opheldering kunenn geven
buiten wat er gemeld is ..
moeshie schreef:Ik vind Bokt een beetje te streng eigenlijk... Ik begrijp best het standpunt, maar Runningkwa is al sinds jaar en dag bekend bij bokt, dus het is zeker geen freak ofzo. Ik vind een ban zeker terecht, maar een BOT
En nog iets: Bokt heeft voor mij een beetje zijn 'fling' verloren. Alles wat je typt, moet overwogen en dubbelchecked worden. En als je fout zit, dan krijg je direct een half peloton aan respons.
Onassa schreef:Jeetje zeg...hier valt me toch wel effe mijn bek van open.
Ik zag RK overal wel.
Als je aan bokt denkt en dan een persoon moest noemen zou RK snel in je opkomen, althans bij mij wel.
Gedreven en met passie kon ze schrijven en discussieeren....
Ik kan me persoonlijk dan ook niet voorstellen dat dit werkelijk zo is.
Ik hoop dat het blijkt een groot misverstand te zijn en dat we RK weer snel terug zien hier want hier hoort ze!
ik weet soms niet meer zo goed wat ik hier nu wel of niet mag tikken, iehhhh, beetje eng