Platte schoenen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sheran

Re: Platte schoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 10:35

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 10:36

Ja, Sacha heeft erg mooie laarzen ertussen zitten!
Maar die jazzschoenen met hak vind ik echt afschuwelijk! Lijken heel erg op die Timberlands met hak die een paar jaar geleden enorm geflopt waren. Maar het is natuurlijk wel weer helemaal de mode, de jaren 80 komen volledig terug! Haha!
Plaatje: http://api.ning.com/files/U82xvHW4-IkkN ... &width=171
Oh nee, dit wordt toch niet de mode he? High-heel sneakers: http://www.nitrolicious.com/blog/wp-con ... eakers.jpg

Edit: hoezo laat je je schoenen door je vriendje checken? Jij moet ze toch mooi vinden! Haha! (Mijn vriendje mag er best wat over zeggen en daar luister ik ook wel naar, maar als ik ze toch echt mooi vind en hij niet, heeft ie dikke pech Nagelbijten / Gniffelen)
Laatst bijgewerkt door Dorée op 21-08-08 10:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-08 10:39

Sheran schreef:
Dit zijn mijn dansschoenen (mijne hebben en iets lagere hak): die vind ik heel chique
http://www.danseres.nl/uploads/img/t_anceta.jpg.jpg

Zal nog eens verder kijken Haha!

Voor dansschoenen vind ik ze wel heel chique hoor! Heb je ook foto in complete outfit? Jurk enzo? Haha!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-08 10:41

Dorée schreef:
Ja, Sacha heeft erg mooie laarzen ertussen zitten!
Maar die jazzschoenen met hak vind ik echt afschuwelijk! Lijken heel erg op die Timberlands met hak die een paar jaar geleden enorm geflopt waren. Maar het is natuurlijk wel weer helemaal de mode, de jaren 80 komen volledig terug! Haha!

Edit: hoezo laat je je schoenen door je vriendje checken? Jij moet ze toch mooi vinden! Haha! (Mijn vriendje mag er best wat over zeggen en daar luister ik ook wel naar, maar als ik ze toch echt mooi vind en hij niet, heeft ie dikke pech Nagelbijten / Gniffelen)

Ik weet niet. Ik vind het niet leuk om iets te dragen wat hij niet mooi vind. Nagelbijten / Gniffelen
Maar ik laat ze eerst aan me vader zien, die vind toch altijd hetzelfde als mijn vriend.
Laatst had ik de nieuwe H&M catalogus. Wil ik een lang gebreid vest, zegt me vader dat hij dat niet mooi vind. Ja hoor, vriendje vind het ook. Terwijl hij niet wist wat m'n vader vond. Vork

Ielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 10:42

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 10:42

Als jij ze mooi vindt, zul je ze met zekerheid dragen en word je er zelf nóg mooier van. Jij blij, je vriendje blij. Haha!

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 10:43

Janine1990 schreef:
Sheran schreef:
Dit zijn mijn dansschoenen (mijne hebben en iets lagere hak): die vind ik heel chique
http://www.danseres.nl/uploads/img/t_anceta.jpg.jpg

Zal nog eens verder kijken Haha!

Voor dansschoenen vind ik ze wel heel chique hoor! Heb je ook foto in complete outfit? Jurk enzo? Haha!

Ja, moet ik even opzoeken Haha!. Maar ik ga nu eerst naar de stad. daarna zet ik hem wel online.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-08 10:44

Dorée schreef:
Als jij ze mooi vindt, zul je ze met zekerheid dragen en word je er zelf nóg mooier van. Jij blij, je vriendje blij. Haha!

Dat zeker!
Maar toch, even checken he? Nagelbijten / Gniffelen

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 17:43

Maik79 schreef:
Oh ja, voor de grote voeten medemens, de winkel in Zwolle heet (nu nog) Ascona. Ze worden inderdaad overgenomen door Schuurman schoenen, die ook wel grotere maten heeft, maar doorgaans met véél minder keuze. Hopelijk blijft er bij Ascona wel een flinke collectie staan.

Dat mag ik hopen, want anders heb ik écht geen flauw idee meer waar ik mijn schoenen vandaan moet halen. Scheve mond

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 18:34

Sence schreef:
Leuke platte leren laarsjes ja, blijft altijd wel leuk toch?

Zijn ballerina's uit? Ik draag ze nog steeds Bloos

Inderdaad, word hier gelijk bepaald dat ze uit zijn? Clown

Gewoon gympen?
Je kan ook gewoon stad in in schoenenwinkels, vind je altijd wel iets.