Mensen worden steeds dommer..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Serafina80

Re: Mensen worden steeds dommer..

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 22:41

Daar heb heb je gelijk in vind ik! 6 uur is 6 uur! En als de laatste klant om 5 a 10 over 6 WEG gaat vind ik het ook nog wel prima dan lach ik nog lief Knipoog Maar als deze klant nog aan het winkelen is om die tijd vind ik het lichtelijk asociaal!

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 22:49

mja,ik ken dat ja...
bij de winkel waar ik een tijdje gewerkt heb kon je contant of met de pin betalen,een gewone bon of een btw bon krijgen EN je kon op rekening kopen.
de vraag van de klant:kan het op rekening?
ik: ja natuurlijk,wat is uw adres?
klant geeft adres,niet bekend.
postcode dan,ook niet bekend.
klant sjagerijnig,ik nerveus.
op een gegeven moment vond de klant het wel leuk geweest,en wil met de pin betalen.
prima,zo gezegd zo gedaan.
ik: wilt u een gewone bon of btw bon?
klant: btw bon,dat zei ik aan het begin al...

uh nee,meneer,u zei op rekening.pfff,heeft wel 10 minuten geduurd en ik ben echt huilend weggelopen.die man was zo neerbuigend over blondjes en een kassa terwijl hij zelf de fout maakte.
en tja,allerlei dingen zijn wel bekend,vragen om voorwerpen die voor hun neus liggen,vragen of producten op zijn(terwijl er een bordje hing: tijdelijk niet leverbaar)
pfff,dat soort winkels is echt niets voor mij.(supermarkten etc)

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 22:56

@timilon: ik ken het Ach gut ik heb het ook al gehad in de winkel ik had als enige een kassa open en vrij veel volk begon er een dame mij uit te maken en zegt ze zo jah ik zeg het voor heel de rij hoor dat iedereen het weet!! maar toen is er een meneer tussengekomen die die dame eens op haar plek heeft gezet en nog mensen die vonden dat het niet kon Knipoog

ik zat aan de kassa in een supermarkt als vakantiewerk aan elke kassa hing een heel groot papier met in grote vette letters erop was een dag een feestdag weet niet meer zijn we open van 08.30 - 12.30

dus krijg je mensen: Ja is de winkel dan ook open?
de ene na de andere grr Boos! Clown

roosbananas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 23:07

Persoonlijk vind ik dat klanten met de dag onvriendelijker worden en doodgewoon geen respect meer hebben. Zo neerbuigend dat sommigen kunnen doen. Niet normaal meer.
Natuurlijk geldt dat niet voor alle klanten. Gelukkig maar. Haha!
Wij blijven open zolang er volkblijft aanschuiven, maar zodra er geen volk meer is sluiten wij. Soms blijft de poort nog naar boven omdat de toog nog proper gemaakt moet worden en dan worden we nog wel eens aangesproken of het nog mogelijk is iets te krijgen.
Vriendelijk antwoord, maar je krijgt bijna altijd iets lelijks naar je hoofd geslingerd. Nou sorry hoor. Wij zijn geopent van 10 uur 's morgens tot '20.00' (wordt meestal kwart na) en vrijdag zelfs tot 21.00. Lang genoeg lijkt mij wel.

Wat ik me ook afvraag of de mensen tegenwoordig nog 'alsjeblieft' en 'dankuwel' in hun woordenboek hebben staan.
Goh goh, maar jij moest het maar eens vergeten.
Wordt je meteen vies bekeken.

Sommige klanten kunnen echt het bloed van onder m'n nagels halen. Nagelbijten / Gniffelen
Maargoed we blijven lachen Haha! Clown

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 23:08

Graag ontopic blijven reageren, bedankt voor de medewerking Lachen

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 23:15

Inoterry schreef:
Ik maak zelf ook echt wel foutjes, maar geef het dan zelf toe. Maar ik vind mensen die eerst niet verder kijken dan hun neus lang is en als het niet klopt vervolgens de fout op een ander willen steken, of mensen die je iets heel simpels uitlegt, soms zelfs meerdere keren (en dan heb ik het echt over mensen die gewoon nederlands praten) en het dan nog niet begrijpen gewoon niet slim nee.

Dus jij gaat er voor het gemak maar vanuit dat wanneer voor jou iets simpel is het voor iedereen maar simpel moet zijn, en als ze het niet begrijpen best de stempel dom mogen krijgen Verdrietig

roosbananas schreef:
Persoonlijk vind ik dat klanten met de dag onvriendelijker worden en doodgewoon geen respect meer hebben. Zo neerbuigend dat sommigen kunnen doen. Niet normaal meer.
Natuurlijk geldt dat niet voor alle klanten. Gelukkig maar. Haha!
En het personeel is wel altijd even vriendelijk? Vaak zat dat wanneer ik naar iets vraag een snauw krijg, terwijl ik altijd netjes en beleefd ben.
Wij blijven open zolang er volkblijft aanschuiven, maar zodra er geen volk meer is sluiten wij. Soms blijft de poort nog naar boven omdat de toog nog proper gemaakt moet worden en dan worden we nog wel eens aangesproken of het nog mogelijk is iets te krijgen.
Vriendelijk antwoord, maar je krijgt bijna altijd iets lelijks naar je hoofd geslingerd. Nou sorry hoor. Wij zijn geopent van 10 uur 's morgens tot '20.00' (wordt meestal kwart na) en vrijdag zelfs tot 21.00. Lang genoeg lijkt mij wel.
En hoe vaak maak je dit mee? Ik kan me niet indenken dat dit dagelijkse kost is.

Wat ik me ook afvraag of de mensen tegenwoordig nog 'alsjeblieft' en 'dankuwel' in hun woordenboek hebben staan.
Goh goh, maar jij moest het maar eens vergeten.
Wordt je meteen vies bekeken.

Sommige klanten kunnen echt het bloed van onder m'n nagels halen. Nagelbijten / Gniffelen
Maargoed we blijven lachen Haha! Clown

En wat betreft vragen terwijl het voor de neus van de klant ligt, dat is voor mij o zo herkenbaar Haha!
Gisteren nog vraag ik doodleuk of er geen sultana is, jawel daar sta je voor krijg ik te horen.
Heb sorry gezegt en vervolgens kreeg ik lach terug met daarbij dat het geen probleem was.
Ben ik dan nu dom dat ik ergens over heen kijk? Haha!

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 23:21

@Nijn: als ik werk in de winkel ben ik wel altijd vriendelijk dan mogen er nog mensen zijn die mij als GPS systeem gebruiken door de winkel (heel overdreven mensen die gewoon bezig blijven waar is dat waar is dat Slapen) en dan blijf ik nog aub zeggen en noem maar op Nagelbijten / Gniffelen (strenge baas Knipoog)

en nee het is niet dom dat je ergens over heen kijkt gebeurt zo vaak dat ze aan mij vragen juffrouw waar kan ik dat vinden en dat het dan vlak voor hun neus ligt Haha! Nagelbijten / Gniffelen als ze zich dan excuseren zeg ik altijd geen probleem nu hebt u iig uw product gevonden met een glimlach erbij Clown

roosbananas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 23:23

Ik heb het vandaag en vorige week vrijdag nog meegemaakt nog meegemaakt. Daartussen heb ik geen sluit meer gehad, maar ik hoor dat wel van m'n collega's Knipoog
Daarnet kreeg ik zelfs het voorstel om het maar even gratis te geven. Dan lac je daar mee en krijg je een vrieze blik omdat ze het echt menen.
Hoeveel keer dat mensen met kinderen zijn langsgekomen, 2m verder lopen om vervolgens terug te komen met kinderen die aan het wenen zijn om te hopen zo nog iets te krijgen.
Je wil niet weten wat wij allemaal al hebben aangehoord.
In het begin van de maand was het zelfs zo erg dat we naar de baas moesten bellen omdat die klanten hem percé wilden spreken. Het was toen al 20 over 8. Kassa's werden al geteld.
Sorry hoor, maar dat gaat er toch over?

Over dat persoon ook niet altijd vriendelijk is, geef ik je volledig gelijk. Maak ik genoeg mee als ik op een ander ga.

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 23:23

Nijn schreef:
Inoterry schreef:
Ik maak zelf ook echt wel foutjes, maar geef het dan zelf toe. Maar ik vind mensen die eerst niet verder kijken dan hun neus lang is en als het niet klopt vervolgens de fout op een ander willen steken, of mensen die je iets heel simpels uitlegt, soms zelfs meerdere keren (en dan heb ik het echt over mensen die gewoon nederlands praten) en het dan nog niet begrijpen gewoon niet slim nee.

Dus jij gaat er voor het gemak maar vanuit dat wanneer voor jou iets simpel is het voor iedereen maar simpel moet zijn, en als ze het niet begrijpen best de stempel dom mogen krijgen Verdrietig

Tsja, niet meer instappen mevrouw, meneer want deze trein gaat niet verder moet je natuurlijk hoogbegaafd voor zijn om dat te begrijpen. Vooral als je het op 9 verschillende manieren hebt uitgelegd Slapen .
Of het simpele verzoek: zou u even bij de volgende deur in willen stappen, hiet is het erg vol, daar heb je ook al een universitaire graad voor nodig.
Mensen die dit soort dingen na meerdere keren uitleggen nog niet bergrijpen vind ik inderdaad niet slim nee.

MaaikeMo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 23:48

nou ik heb ook niet altijd de slimste acties, vragen waar iets staat, terwijl het voor me staat.. kan een keer gebeuren als je ergens over heen kijkt..

maar acties van sommige mensen!!

FleurBscht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 00:02

Sja..
Ik werk in een klein sieradenwinkeltje. We hebben altijd rekken met sjaals en riemen buiten hangen. Met sluitingstijd (half 6) haal ik die rekken allemaal naar binnen en schuif ik de deuren dicht. Het is me al vaak voorgekomen dat er het laatste half uur niemand in de winkel was, en dat er net iemand komt als jij de deuren al dicht aan het doen bent.
Vaak vraag ik dan of ze precies weten wat ze willen hebben. Zoniet, het vriendelijke verzoek om morgen weer terug te komen. Als ze het wel precies weten, ga ik ook niet moeilijk lopen doen, en help ik die klant gewoon met het maken van hun keuze. Klant blij, baas blij en mij maken die 5 minuten ook niet uit.

En klanten die vragen waar iets staat terwijl het voor hun neus ligt.. Ach.. dat kan je niet echt dom noemen. Ze kijken er gewoon overheen. Vaak moeten mensen lachen als ik zeg dat het voor hun neus ligt, en dan lach ik gewoon mee Tong uitsteken.

Ik vind het trouwens belachelijk dat je boze gezichten krijgt als je 10 minuten voor sluitingstijd nog even snel wat komt halen. Dat de mensen achter de kassa dan een kwartiertje later klaar zijn en dat niet betaald krijgen, is niet de schuld van de klant, maar van jullie baas Lachen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 00:28

Ach, ik vind veel mensen niet erg slim Lachen
Eenb actie: 3 halen, 2 betalen, blijkt echt onbegrijpelijk. Echt.
Of een sale-periode. Ook al zo moeilijk. Terwijl de nieuwe prijzen er in oranje stickers gewoon opstaan, hoor Lachen

Ik kan me er idd aan ergeren als iemand 5 minuten voor tijd nog binnen komt lopen.... Al vind ik dat je de kas gewoon na sluitingstijd hoort af te sluiten, dat doe je niet onder openinstijden
Als je voor die extra 10 minuten niet betaald krijgt, is dat iets om met je baas over te hebben, maar daar hoort je klant niet de dupe van te worden.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 08:02

als iedereen zich wat minder aan elkaar zou ergeren, en de "domme" foutjes van de mens, van ons allemaal respecteren was het allemaal veel makkelijker geweest. Ik word een beetje zat van al dat gezeur, gezeik op iedereen. Als je zelf positief blijft, dan kom je al een heel eind:) Ookal doet die klant nog zoo dom ( het ging immers over domme mensen..) ik vind dat je ook die mensen moet respecteren

Lindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 08:26

Ik geloof dat ik liever omga met domme mensen, dan met mensen die zichzelf beter voelen dan een ander.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 08:27

nou idd:)

( zowiso om die mensen DOM te noemen, die je nieteens kent, maar die 1 x iets "doms" in jouwn ogen hebben gezegd.. )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 08:36

wij laten de klanten ook tot 6 uur binnen Ja we zijn tot 6 uur geopend, dus dan mogen ze naar binnen, maar ik kan me er wel aan ergeren dat klanten bewust voor de deur gaan staan wachten, tot er iemand naar buiten komt, om dan door de deur te glippen om kwart over 6, en dan nog rustig met een kar boodschappen willen/gaan doen.. dat vind ik niet kunnen, je ziet toch dat het kwart over 6 is, en de deur alleen nog open gaat als er iemand naar buiten gaat? waarom dan toch naar binnen? wij tellen de kassa's wel onder werktijd, om half 6 beginnen we, we laten er 1 kassa in, dus als de kassa van de slijterij er uit is, mogen ze dat bij de kassa afrekenen die er nog in zit, om 6 uur gaat het rolluik van servicepoint naar beneden, dan vraag ik aan de klanten die bij de kassa staan, of ze nog wat van het service point nodig hebben, zo niet, dan doe ik het luik naar beneden..
klant is koning, zeker weten, maar wel tot een bepaalde hoogte, als er een klant tegen me begint te schreeuwen als ik aan kom lopen, dan heb ik al zoiets, uhm? wat is er aan de hand? en dan probeer ik zo lang mogelijk vriendelijk te blijven, maar als ze blijven schreeuwen, en neerbuigend blijven doen, dan ben ik ook wel eens niet zo vriendelijk meer.. ik hoef niet alles te pikken vind ik Lachen als er bijv. iets van de reclame niet meer is, dan kunnen ze bij ons een tegoed bon krijgen, dan kunnen ze het product de volgende week, voor de reclameprijs krijgen, soms is dat niet genoeg, maar ik kan het product helaas ook niet in de schappen toveren..
een product over het hoofd zien kan gebeuren, tuurlijk, maar er zijn ook mensen die vragen waar iets staat, je loopt mee, en laat het zien, dan vragen ze waar het volgende product staat, weer loop je mee, en laat het zien, dan komt het volgende product, en zo gaan ze het hele boodschappenlijstje af.. sorry, maar ik heb genoeg te doen.. en die mensen willen dus niet kijken..
ik noem de mensen niet dom, maar het is wel ontzettend vervelend als klanten geen begrip of respect voor je (willen) hebben..

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 08:50

Ik denk dat het bij sommige mensen te wijten is aan gebrek aan eigen inzicht...

Doorgaans wordt veel in onze maatschappij voorgekauwd om de burger netjes in het stramien te houden. Vooral niet zelf nadenken dat doen wij wel, lijkt de overheid te zeggen.

Metafoortje;
Mensen zijn gek op patronen, alles zoals het altijd is. Melk links en brood rechts (om als voorbeeld een winkel te nemen) Haha! . Ineens is dat verwisselt. Paniek, snel iemand vragen die vervolgens netjes laat zien dat het verwisseld is. ...En dan komt de mens (in dit geval de typische Nederlander) uit de mouw; KLAGEN! "Ja maar, de melk stond altijd daar! Waar sláát dit op!!!"

Het mensje is eigenlijk een beetje boos opzichzelf; "jeetje, ik had m,n ogen ook verder open kunnen doen". Zal die nooit laten merken (de meeste mensen niet in elk geval), dus gaan ze over op afreageren van de eigen 'boosheid': "Waarom wordt dit zomaar veranderd??"

Maar goed, het lijkt ineens of mensen vooral 'dom' zijn in winkels? Haha!

Wat anders: Kunnen de mensen die in winkels werken zich indenken dat mensen vaak op de automatische piloot boodschappen doen? Ik ben zo iemand en vraag me menig keer af of ik nu echt zo kippig ben als ik iets niet zie staan wat normaal wel daar stond. Vervolgens vraag ik het dan en blijkt het vijf 'straatjes' verder te staan. Is goed voor het flexibele denken van mijzelf maar ik denk ook wel eens; Is dit klantje pesten? Haha!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 09:01

Mensen zijn inderdaad niet altijd even slim en denken soms echt dat ze heel de wereld aan hun kont hebben hangen om iets gedaan te kunnen krijgen..

Vorig jaar gingen wij verbouwen in de winkel.. Dus we gingen een uur eerder dicht dan normaal, om alles leeg te halen ect.
Netjes een gróót plakkaat op de deur geplakt met 'Wegens verbouwing gesloten'.
We waren net bezig met leeghalen toen er ineens knoerhard op de deur werd gebonkt.. Een vrouwtje met een kind, wij reageerden in de eerste instantie niet, ze zal toch niet zomaar over het plakkaat gekeken hebben aangezien deze toch wel behoorlijk opvalt.
Collega van mij ging later toch maar naar de deur en wees haar op het plakkaat.. Zij leest het en zegt dan, ik moet nu pokemonkaarten hebben.. Laat me dr in, jullie zijn officieel nog open.. Weer wijst mijn collega haar op t plakkaat en ze leest t nog eens.. Kijkt mijn collega aan en zegt dan, oh.. Gaan jullie verbouwen.. Dat wist ik niet, dus ik kan niks kopen nu?

We zijn dan nog 3 dagen dichtgeweest omdat alles zo tegenzat, en echt steeds zulke mensen aan de winkel die er niks van snapten.. Er zei er zelfs eentje van doe dat dan maar 's nachts, dan kan je ons overdag gewoon helpen..

Huilen van het lachen

We hebben ook vaak dagaanbiedingen..
Dagaanbiedingen voor de vrijdag.. Komen ze er de Woensdag om.. Clown
Ja, dat werkt natuurlijk ook niet helemaal..

En inderdaad, als er iets verzet is lopen ze als een kip zonder kop rond te mopperen waar dit in godsnaam voor nodig is, het stond immers prima zo..

Wij zijn ook tot 6 uur geopend, en de klanten mogen ook tot 6 uur binnen.. Maar, niet meer om 2 minuten over 6 als je de deur op slot draait.. Ik denk altijd maar, zeker met toeristen, je hebt de hele dag en dan nog om 2 minuten over 6 binnen willen komen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 09:12

Equinecoach schreef:
Is dit klantje pesten? Haha!

zo hadden wij een klant, die bloedserieus vroeg of wij stroom op de schappen hadden Huilen van het lachen staan! ja ik krijg een schok, jullie hebben stroom op de schappen staan! Boos! ehm nee mevrouw, misschien bent u statisch?? hebben jullie er stroom op staan??!! nee mevrouw, maar het kan zijn dat u statisch bent, en daardoor een schokje door het ijzer krijgt.. ROFL ja hoor, wij hebben stroom op de schappen staan, we zetten de stroom erop om half 6 zodat we niet meer zoveel hoeven te spiegelen nou goed? dat vond ik toch wel een beetje dom..

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 09:52

Equinecoach schreef:
Ik denk dat het bij sommige mensen te wijten is aan gebrek aan eigen inzicht...

Dat idee heb ik ook vaak. Ik had het hier ook over met een collega van me toen we in Den Bosch bijna 6 militairen verder meenamen dan de bedoeling voor ze was. We waren ruim op tijd in Den Bosch en besloten van achter naar voren te controleren. Komen we bij de achterste deur, doen die open, komen er 6 zenuwachtige militairen uit. Die waren blij dat wij er aan kwamen want ze konden de trein niet uit. Bij navraag bleek dat ze allemaal een keer op de blauwe knop hadden gedrukt en er niemand de deurhendel had gezien. Ook was er niemand op het idee gekomen om naar een andere deur te lopen. We stonden op het moment dat wij de deur openden 4 minuten stil, dat lijkt mij toch tijd zat voor een groep van 6 mensen om naar een andere oplossing te zoeken om de trein uit te komen, maar om een of andere reden hadden ze daar geen van allen aan gedacht.
Mijn collega, wiens zoon beroeps is geweest, vertelde toen dat militairen eerst alleen leren om bevelen op te volgen en vooral niet zelfstandig te denken. Wat daarvan waar is weet ik niet, maar het heeft me wel te denken gezet.

En wat is dom. Een jongeman komt in Nijmegen bij mijn trein naar Zwolle, eerste stop Elst, naar me toe komt met de volgende vragen: Is dit de trein naar Zwolle?
Stopt deze trein in Elst?
Hoe lang doet hij er over om in Elst te komen?
Hoe laat zijn we er dan?
Hoe weet ik dat ik de trein uit kan en hoe moet ik de trein uit?
Hoeveel tijd heb ik om uit de trein te komen?
Is dit kaartje goed voor deze trein?
Mag ik met dit kaartje vandaag reizen, ik heb hem net gekocht?
Mag ik met dit kaartje overal in de trein zitten?
Hoe kom ik in Elst aangekomen het perron af?
Ik vond dit echt geen domme jongen, integendeel. Hij wilde gewoon zeker weten dat alles goed ging. Ik heb al zijn vragen beantwoord en heb er in Elst op gelet dat het hem ook lukte om de trein uit te komen.
Wat ik wel dom vind is: ruim voor vertrek aan komen lopen, bij mij stoppenen me van top tot teen en weer terug bekijken. Me 3 minuten lang als een havik in de gaten houden na het instappen(ik werd bijna zenuwachtig van die man), en vervolgens als alle deuren op 1 na ( de deur waar hij ook stond) gesloten zijn, naar me toe komen of ik zijn kaartje no even wil stempelen want daar had hij geen tijd voor Verward . En vervolgens op mijn vraag waarom hij dat niet eerder had gevraagd beweren dat hij me niet had gezien Frusty . En het dan vreemd vinden dat je bij mij een nieuw kaartje moet kopen.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 10:03

Ik werk in een slagerij, en er kwam een vrouw naar me toe: "Die spare ribs, zijn die gewogen zonder bot?"
Tuurlijk, ik heb eerst de botten eruit zitten peuteren, het vlees gewogen en vervolgens de boel weer terug gestopt...

"Kan dit op de barbeque?" En dan staat er met koeieletters op de verpakking: BARBEQUE WORST.... Zucht...

"Varkenshaas, is dat rundvlees?"

Nee, ik denk niet dat de mensen dommer worden, ze letten gewoon minder goed op denk ik...

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 10:06

Inoterry schreef:
En wat is dom. Een jongeman komt in Nijmegen bij mijn trein naar Zwolle, eerste stop Elst, naar me toe komt met de volgende vragen: Is dit de trein naar Zwolle?
Stopt deze trein in Elst?
Hoe lang doet hij er over om in Elst te komen?
Hoe laat zijn we er dan?
Hoe weet ik dat ik de trein uit kan en hoe moet ik de trein uit?
Hoeveel tijd heb ik om uit de trein te komen?
Is dit kaartje goed voor deze trein?
Mag ik met dit kaartje vandaag reizen, ik heb hem net gekocht?
Mag ik met dit kaartje overal in de trein zitten?
Hoe kom ik in Elst aangekomen het perron af?
Ik vond dit echt geen domme jongen, integendeel. Hij wilde gewoon zeker weten dat alles goed ging. Ik heb al zijn vragen beantwoord en heb er in Elst op gelet dat het hem ook lukte om de trein uit te komen.
Wat ik wel dom vind is: ruim voor vertrek aan komen lopen, bij mij stoppenen me van top tot teen en weer terug bekijken. Me 3 minuten lang als een havik in de gaten houden na het instappen(ik werd bijna zenuwachtig van die man), en vervolgens als alle deuren op 1 na ( de deur waar hij ook stond) gesloten zijn, naar me toe komen of ik zijn kaartje no even wil stempelen want daar had hij geen tijd voor Verward . En vervolgens op mijn vraag waarom hij dat niet eerder had gevraagd beweren dat hij me niet had gezien Frusty . En het dan vreemd vinden dat je bij mij een nieuw kaartje moet kopen.

Hahahaha! Die eerste jongen lijkt mij een gigantische controlefreak, en die laatste man was misschien helemaal van de kaart van jou (op slag verliefd)?? Haha! Pling

neres

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 10:08

Wel makkelijk gesteld dat mensen steeds dommer worden. In een wereld die steeds sneller en ingewikkelder wordt....

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 10:11

Dommer denk ik niet...
nonchalanter, brutaler wel.... geen eigen verantwoordeiljkheid willen nemen ook...

_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 10:13

Mensen doen vaak dom, maar nog erger vind ik dan iedereen steeds bijdehanter word.
Ik vind dat je tegenwoordig nog maar erg weinig kan zeggen zonder van iemand een bijdehante opmerking te krijgen..