Detail: ik hoef altijd maar zo'n 7 min die 80km weg te rijden dus bij mij is de schade altijd te overzien

Maar alle andere momenten wil ik gewoon 85 rijden!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BraveSpots schreef:En ik erger me aan al de mensen die te snel rijden...wat zijn jullie onverdraagzaam zijn zeg, je gaat er echt niet van dood om twee minutjes later op je bestemming te zijn hoor, integendeel, je bespaart er jezelf een hoop stress mee.
ardo_iggy schreef:Wat ik ook zeer irritant vind als je van die slakken voor je hebt en je kunt inhalen bij een stoplicht dat ze flink gas geven om je voor te blijven en dan weer langszamer gaan rijden![]()
Laat ze ons dan passeren hebben ze ook geen last van bumperkleven meer.
Maanling schreef:maar waar ik me dan weer aan erger is als ik ergens 78 rij waar je 70 mag en dan meent zo'n plemper mij hoogst geirriteerd in te halen.
Gisteren nog zo'n patser in een porsche. Kun je wel he, tegen een micra'tje. losers.
Goof schreef:Weet je waar ik me ook gruwelijk aan stoor... vrachtwagens....
De A15 is 3 banen breed en op de rechtse twee rijden altijd vrachtwagens waarvan de linkse net 2 km/h harder rijdt en zijn voorganger in wil halen, waardoor alle overige verkeer op de linkse baan MOET rijden, zowel de "ik rijd veilig, ik rijd 95" als "ik heb haast, ik rijd 160"...... dat is pas een drama....
Maanling schreef:ppfffttt ik moet over 2 weken met een vrachtwagentje met 2 paarden de weg op. ben nu al zenuwachtig voor grote boze 'echte' inhalende vrachtwagens....
bromfiets schreef:Maanling schreef:ppfffttt ik moet over 2 weken met een vrachtwagentje met 2 paarden de weg op. ben nu al zenuwachtig voor grote boze 'echte' inhalende vrachtwagens....
als je 90 gaat rijden heb je daar geen last van... alleen even oppassen voor flitsers, de bekeuring zijn een stukje duurder voor vw's