Cyntje schreef:Zo weet ik er ook nog wel eentje, helaas..Fijn om te weten toch? Dan weet ik in ieder geval zeker dat ik daarmee nooit in zee zou gaan als wij gaan trouwen!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cyntje schreef:Zo weet ik er ook nog wel eentje, helaas..Fijn om te weten toch? Dan weet ik in ieder geval zeker dat ik daarmee nooit in zee zou gaan als wij gaan trouwen!

Didoo schreef:gaat dit over een fotograaf hier op bokt?
te waarschuwen voor deze oplichtster..
Cyntje schreef:asociaal en oplichtster.... je gooit het er nogal dik bovenop

crossmonster schreef:Cyntje schreef:asociaal en oplichtster.... je gooit het er nogal dik bovenop
Zo werd ze omschreven door TS
Ze was asociaal tegen de gasten, lag te slapen tussen de gasten , en komt aan met slechte foto's , dat noem ik oplichting
Elessar schreef:Dit is absoluut géén, maar dan ook géén oplichtster, mocht het even duidelijk zijn. De verhalen worden helaas erg aangedikt. Fotografe in kwestie heeft zelfs aangeboden om zowat alles te vergoeden zodat zij wederom als echtpaar op de foto kunnen door een professionele fotograaf.
Erg jammer dat mensen zo snel conclusies trekken als ze maar één kant van het verhaal horen. Elk verhaal heeft 2 kanten.
LADPR schreef:Zo niet heeft ze heel netjes uit zichzelf aangeboden om de kosten te vergoeden voor een bruidsboeket, locatie, visagie en kapster.
Dan zijn we al een heel eind.

en voor zo'n belangrijke dag wil je natuurlijk alles perfect. en al wijkt het nét van het perfecte af, dan is het vaak al een heel groot drama, terwijl het stiekem eigenlijk wel meevalt
Cyntje schreef:Inderdaad Wendy
Vreselijk voor TS? Denk je dat de fotograaf geen buikpijn van zoiets dergelijks heeft?
Ik ken de fotograaf toevallig persoonlijk en wéét dat ze alle foto's zelf heeft gemaakt en ook heel netjes te werk gaat. Natuurlijk kan het niet klikken tussen bruid en fotograaf, maar dan nog is dit wel een heel overdreven reactie. Daarbij heb ik al een aantal foto's gezien en moet zeggen dat ik vind dat er érg overdreven wordt
Fotograve in kwestie wil ook graag met de TS om de tafel gaan om hier samen uit te komen, maar daar wordt alleen maar negatief op gereageerd. Dus ik vind het persoonlijk absoluut niét redelijk dat de TS alles bij de fotograve legt

En ook fijn dat mensen nu zélf over de foto's kunnen oordelen en beide kanten van het verhaal kunnen lezen voor ze hun oordeel vormen