Cyntje schreef:Zo weet ik er ook nog wel eentje, helaas..Fijn om te weten toch? Dan weet ik in ieder geval zeker dat ik daarmee nooit in zee zou gaan als wij gaan trouwen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cyntje schreef:Zo weet ik er ook nog wel eentje, helaas..Fijn om te weten toch? Dan weet ik in ieder geval zeker dat ik daarmee nooit in zee zou gaan als wij gaan trouwen!
Didoo schreef:gaat dit over een fotograaf hier op bokt?
Cyntje schreef:asociaal en oplichtster.... je gooit het er nogal dik bovenop
crossmonster schreef:Cyntje schreef:asociaal en oplichtster.... je gooit het er nogal dik bovenop
Zo werd ze omschreven door TS
Ze was asociaal tegen de gasten, lag te slapen tussen de gasten , en komt aan met slechte foto's , dat noem ik oplichting
Elessar schreef:Dit is absoluut géén, maar dan ook géén oplichtster, mocht het even duidelijk zijn. De verhalen worden helaas erg aangedikt. Fotografe in kwestie heeft zelfs aangeboden om zowat alles te vergoeden zodat zij wederom als echtpaar op de foto kunnen door een professionele fotograaf.
Erg jammer dat mensen zo snel conclusies trekken als ze maar één kant van het verhaal horen. Elk verhaal heeft 2 kanten.
LADPR schreef:Zo niet heeft ze heel netjes uit zichzelf aangeboden om de kosten te vergoeden voor een bruidsboeket, locatie, visagie en kapster.
Dan zijn we al een heel eind.
Cyntje schreef:Inderdaad Wendy
Vreselijk voor TS? Denk je dat de fotograaf geen buikpijn van zoiets dergelijks heeft?