Citaat:maar jullie hebben dus 4 maanden, waarom issie er dan niet eerder over begonnen?
Hij vond het nooit zo'n probleem (behalve dat ze bleven slapen), maar sinds donderdag doet ie er ineens onwijs moeilijk over.
Ik ga op donderdag altijd in de stad eten en uit met een van mijn vrienden; vriendje zou bij mij slapen en was eerder bij mij thuis dan ik.
Toen ik thuis kwam was ie dus over de zeik over het feit dat hij op mij zat te wachten terwijl ik uit was met een andere jongen die mij daarna thuis afzette. Dat vond ie een klöte gevoel.
En sindsdien is het dus een probleem dat ik 1 op 1 met ze uitga.
En nu staat ie dus ook meteen heel erg op zijn strepen.
Adil; ik zie ze al een heel stuk minder en het is er ook niet 1 met wie ik echt zo super close ben zoals bij jouw vriend, maar gewoon een stel waarmee ik wel heel goed omga.
Dus het in niet 1 zware bedreiging ofzo, maar gewoon goede contacten met verschillende jongens die ik al echt heel lang ken.
Dat ze niet meer nogen blijven slapen heb ik al geaccepteerd, dat ik niet met een van hun op vakantie mag heb ik al toegegeven, maar dat ik niet 1 op 1 wat met ze mag doen gaat me echt te ver.
).

)