Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Ze kwamen wel altijd op verschillende tijden, als je de ene dag niet thuis was dan probeerde ze het net zo lang todat je een andere dag wel thuis was
En als je dan de deur niet open deed dan deden ze gewoon wat folders door je brievenbus
Mystica schreef:Hebben jullie wel enig idee wat het doel is van langs de deuren gaan?(naast het moeten) Zij zijn er van overtuigd dat de wereld echt vergaat, en dat alleen zij overblijven. God is mooi en alles wat hij geschapen heeft ook. God heeft ook mensen geschapen, ook ongelovigen dus, en die moeten beschermd worden.
oensan schreef:goddelozen
. xKatleentjex schreef:oensan schreef:goddelozen
Bedoelen ze hier alle niet-gelovigen of alle niet-Jehova's?
Komt er iig toch een beetje op neer dat de wereld van de goddelozen zal vergaan als ze niet gered worden.
dus een ieder die niet de wil van god doet, of zij goed bezig zijn is een discussiepunt
. oensan schreef:Zij geloven dat ze de enige waarheid aanhangen en dat denkt volgens mij iedereen die een religie aanhangt..........
bij de paarden kwamen er wel 2 vrouwen langs, die alle deuren afgingen, (konden we zien omdat we buiten stonden) dus ik zei al aah nee, geen jehova's!! waren het 2 vrouwen die loten verkochten voor een goed doel
die hebben we dus ook gekocht
Stef_Winston schreef:Zit ik in dit topic te lezen, zit er onderaan ook echt een Ikzoekgod.nl banner
Zo'n reclame ding onderin. 
Niien_ schreef:Vriendin van mij is ook Jehovah, en die moet ook langs de deuren enzo. Jehovah's mogen ook niet naar verjaardagen, geen sinterklaas, geen kerst, niks voor hun 18e (sex ed). Die vriendin weet dan wel niet beter maar ik zou er nu niet voor kiezen om me te bekeren tot dat geloof
En tattoo's e.d mogen ze ook niet als ze 18 worden hoor
Na jaren proberen te respecteren dat anderen geloven loop ik zo vaak tegen muren van onbegrip aan dat ik het zelf ook niet meer kan opbrengen.