dode overgroot opa gezien?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JustMeDJ

Re: dode overgroot opa gezien?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-08 00:23

Miracle_ schreef:
Ik geloof er ook in hoor.. Ik heb zovaak van die vreemde dingen meegemaakt.. (ik heb nog nooit uemand gezien hoor..)

Voorbeeldje: Ik en mijn moeder zaten in de auto, en toen zat er een casettebandje half in de radio.
Opeens ging het bandje er helemaal in, en begon de muziek te spelen. Mijn moeder en ik keken elkaar aan, en zagen allebei dat we het bandje er niet zelf in deden.. Dit is 3 keer gebeurd, en gebeurde alleen als ik er bij was..

Nog zo'n voorbeeld: We zaten met een paar mensen aan tafel te kaarten.. En iedereen praatte door elkaar.. Toen zei ik opeens: STIL IS! Maar iedereen praatte door, toen zei ik dus nog een keer: STIL NOU!!.. Iedereen was stil en keek mij raar aan, toen viel in een keer alle stroom uit.. Verward Het vreemde was, dat ik geen idee had waar ik dat zei..

Toeval lijkt me sterk..

das raar .. wrm zei je dan STIL NOU!!? Of weet j dat zelf ook niet?

Maar ken dus wel iets of iemand zijn die beetje spelletje speelt, Vingers aflikken

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 11:06

het kan dus wel. Vorig jaar is de oom van m'n moeder overleden.
Een paar maanden later heeft z'n vrouw m 's nachts ook een aantal keren bij d'r bed gehad. En ook bij 1 van z'n kleinkinderen is ie langs geweest.
Toevallig begonnen ze er allebei over. En hij is alleen bij hun 2-en langs geweest.
Het is iets onwerkelijks, maar ik denk dat het wel degelijk kan

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 11:11

Ik geloof hier echt helemaal niet in.
Er kunnen 1000en iets logischere verklaringen zijn. Als je slaapt ben je altijd een beetje slaapdronken. Verbeelding!

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 11:23

@Ireneee: Haha ik weet juist niet waarom ik het zei.. Knipoog
En ik denk niet dat iemand een spelletje speelt hoor.. Tong uitsteken

_Evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 11:34

Wat een enge verhalen allemaal zeg!
Ik zelf geloof er wel in, maar zou het absoluut niet mee willen maken, dat lijkt me echt zo eng.

biesbas

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 11:45

Alexx schreef:
Er kunnen 1000en iets logischere verklaringen zijn. Als je slaapt ben je altijd een beetje slaapdronken. Verbeelding!

nee, ik geloof niet dat het verbeelding is en trouwens je hoefd het niet alleen s'nachts te zien...

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 11:46

Mijn dochter heeft het jaren mee gemaakt, nooit wisten wij hoe erg het was helaas.Altijd huilend naar bed,en dan ging ik weg en dan riep ze mama mama niet weg gaan.De druppel was toen die vrouw snachts aan haar dekbed trok en zei moest terug trekken.Die vrouw joeg haar ook altijd haar kamer uit,ze zei dan ik woon hier.Toen ze werd achterna gezeten heb ik hulp in geschakeld het ging echt niet meer.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 11:47

Toen die hulp kwam lag die vrouw bij mijn dochter in bed.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 11:49

Gatver das wel eng zeg!

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 11:49

Op zich vind ik het niet zo eng,maar ze heeft jaren samen met mijn dochter in 1 bed gelegen.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 11:50

Als je gaat verbouwen komen ze los zeg maar, en wij hebben een verdieping op het huis laten bouwen en dat zat vol met entiteiten.

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 12:13

Zooo Irene, heftig zeg! Als mij dat zou overkomen slaap ik meteen nooit meer gok ik...

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 13:15

marleen_usar schreef:
Op zich vind ik het niet zo eng,maar ze heeft jaren samen met mijn dochter in 1 bed gelegen.

Bah, alleen het idee al...

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 18:00

bah ja, vooral zo'n (klein) kind realiseerd zich dat niet echt.. ziet die dingen wel enz.. maar legt er geen verband mee zeg mar..

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 18:08

marleen_usar schreef:

hoe moet ik dit voor me zien precies? Ziet je dochter die overleden vrouw en ziet haar dus ook naast zich liggen in het bed?
Zo'n hardnekkige "geest" (geen idee hoe ik het moet noemen) lijkt me eng, maar toch ook erg interessant.

Zelf heb ik er tot voor kort nooit veel interesse in gehad om meer te weten over de doden etc, en dus ook weinig op met het zien van geesten. Ik had gelukkig nog geen overleden dierbare van wie ik graag zou willen dat die op bezoek kwam, maar nu mijn oma is overleden hoop ik eerlijk gezegd dat ze zoiets bij me flikt, dat zou ik super vinden. Nagelbijten / Gniffelen

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 18:10

mijn moeder is voor 3 jaar geleden overleden, heb best wel over haar gedroomt enz.. (was haar teken, om mij te laten weten dat ze er nog voor me is enz Lachen ) maar om haar echt in me kamer te zien staan lijkt me op een manier wel eng...

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 18:14

biesbas schreef:
Alexx schreef:

nee, ik geloof niet dat het verbeelding is en trouwens je hoefd het niet alleen s'nachts te zien...

Helemaal mee eens.

Mijn overleden vader heeft op klaarlichte dag aan de bakrand gestaan, net na zijn overlijden.
Ik zag hem niet, maar voelde dat hij er was. Mijn paard reageerde er best heftig op.
Er was helemaal niets en ze bleef maar naar 1 plek naast de bak kijken.

Ook heeft mijn pa meerdere tekens gegeven.

Mijn moeder heeft hem nog wel eens horen praten.

Ik geloof er dus wel degelijk in.
Soms zijn er gewoon dingen die anders niet te verklaren zijn.

piewie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 18:41

Soms zijn er gewoon dingen die anders niet te verklaren zijn.[/quote]

PRECIES IK GELOOF ER HEILIG IN, DIT OOK DOORDAT HETNIET ZO HEEL VAAK GEBEURD, MAAR MET EEN SPECIALE BETEKENIS EN PERSOON.

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 20:19

piewie schreef:
Soms zijn er gewoon dingen die anders niet te verklaren zijn.

PRECIES IK GELOOF ER HEILIG IN, DIT OOK DOORDAT HETNIET ZO HEEL VAAK GEBEURD, MAAR MET EEN SPECIALE BETEKENIS EN PERSOON.[/quote]
Toen ik het telefoontje kreeg dat ik moest komen, omdat het zover was, stapte ik naar buiten naar de auto. 1 harde onweersklap en direct zei iets in me dat het mijn pa was overleden.

Mijn vader zou een teken geven als hij bij mijn overleden tante en oma was.
Op de dag na zijn overleiden, precies op het moment dat we allemaal om zijn kist stonden, klapte het onweer. 1x, heel hard, daarna niet meer.
Zo raar.
Mijn moeder werd opeens heel stil en even later zei ze dat dat het afgesproken teken was.

Mijn pa wist hoe bang ik was van onweer. Sinds zijn dood, een jaar geleden, tot afgelopen vrijdagnacht, ben ik nooit meer wakker geworden van de onweer. Sterker nog, ik heb niets gehoord. Vaak genoeg werd er aan mij gevraagd of ik het 's nachts tekeer had horen gaan. Zelfs door een logé.
Vrijdagnacht ben ik er overigens ook niet wakker van geworden, ik was wakker omdat ik moest plassen.

Misschien allemaal toeval, maar het is wel heel raar allemaal.

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 08:56

marleen_usar schreef:
Als je gaat verbouwen komen ze los zeg maar, en wij hebben een verdieping op het huis laten bouwen en dat zat vol met entiteiten.

Stom is dat he?
Mijn schoonouders hebben een kleder laten graven en sindsdien zitten er daar ook 2. (of meer maar dat merk ik dan niet)

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 11:25

Hmm.. Wij waren plan een sérre aan te bouwen, maar als ik dit zo lees..... Tong uitsteken

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 19:05

Ik geloof dat ik maar een nieuwbouwhuis koop later Clown
Straks heb ik een eengezinswoning vol met ehh andere gezinnen Nagelbijten / Gniffelen

JustMeDJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-08 18:26

marleen_usar schreef:
Mijn dochter heeft het jaren mee gemaakt, nooit wisten wij hoe erg het was helaas.Altijd huilend naar bed,en dan ging ik weg en dan riep ze mama mama niet weg gaan.De druppel was toen die vrouw snachts aan haar dekbed trok en zei moest terug trekken.Die vrouw joeg haar ook altijd haar kamer uit,ze zei dan ik woon hier.Toen ze werd achterna gezeten heb ik hulp in geschakeld het ging echt niet meer.

Ohw jemig! niet zoo leuke ervaring voor je dochter, lijkt me wel eng dat die vrouw jaren in haar bed heeft gelegen.
heeft ze het er nog wel eens over?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 18:33

Welshcobfan schreef:
Ik geloof dat ik maar een nieuwbouwhuis koop later Clown
Straks heb ik een eengezinswoning vol met ehh andere gezinnen Nagelbijten / Gniffelen

ROFL Hahaha. Idd. *LOL* Moet er niet aan denken, dan is het huis te klein hoor.....

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 18:37

Ik geloof er wel in Ja

Er is echt wel meer tussen hemel en aarde Ja