Citaat:
*meldt zich*
Ik presteer het om met mijn zadel in mijn armen mijn zadel kwijt te zijn, rekenmachine's te vergeten op statistiek proefwerken, complete delen van de dag vergeten (waardoor ik 5 keer hetzelfde vraag). Ik ben geen professor, maar ik gedraag me precies als een professor. Ik vergeet vanalles, gelukkig zit mijn hoofd vast, anders zou ik zelfs deze regelmatig vergeten. Ik ben altijd spullen kwijt, vergeet afspraken, sta soms met mijn tandenborstel in mijn hand op het dakterras (me afvragende hoe dit tandenborstel toch in mijn hand komt...) en presteer het zelfs om de schoenen van mijn vriend bij de tramhalte te laten staan na een bezoekje aan het ziekenhuis voor zijn verrekte enkel...
Aaargh, dit topic is echt herkenbaar. Kan ik ook mijn vergeetachtige hart even luchten
Vooral dat gedeelte van spullen vergeten en kwijtraken. Vooral als mijn gedachten er niet bij zijn ben ik een ramp. Verder gaat het steeds beter, door m'n spullen 'bewust' op te ruimen en alles op een vaste plek te leggen. Afspraken vergeet ik gelukkig niet vaak...
- Ben een week geleden twee weken met een vriendin naar België geweest. Mijn moeder zei tegen me voor ik vertrok: 'Misschien moet je je rijbewijs uit je portemonnee halen, die heb je niet nodig en kan je alleen maar kwijtraken.' Goed idee, dacht ik. Alleen had ik in plaats van mijn rijbewijs, mijn ID eruit gehaald en thuis laten liggen. Gelukkig heb ik die nog net op kunnen halen voor we vertrokken.
- Vlak voor ik slaagde heb ik extreem belangrijk eindexamenmateriaal op mijn stage laten liggen. Daar kwam ik achter in de junivakantie, toen kon ik het thuis nergens vinden. Ben toen meteen naar de (chaotische) stageplaats gegeweest en gelukkig lag het er nog.
- Ik vergeet regelmatig de huissleutel als ik 's avonds weg ga. Dus moet ik mijn broer of ouders wakker te bellen om de deur open te doen.
- Ik heb pasgeleden ergens een onderdeel van het slot van mijn brommer laten liggen toen ik hem van het slot had afgehaald. Moet je een nieuw onderdeel voor bijna 30 euro kopen
-Op ongelukkige momenten mijn portemonnee vergeten, waar naast geld ook mijn rijbewijs en OV kaart in zaten...
- Op school liet ik een tijdje geleden plotseling steeds mijn jas slingeren (in lokalen of de kantine), dus kwam ik er halverwege de dag achter dat ik die kwijt was en moest ik er weer eens achteraan.
Af en toe word ik helemaal gek van mezelf, maar ik probeer het vergeten te beperken door briefjes te maken en op tijd de spulletjes in mijn tas te doen (ook al hoeft er meestal niet zoveel in). Helaas heb ik nog niet gemerkt dat het minder is geworden naarmate ik volwassener ben 
Edit: typfouten