Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Lekker veel rijden, snel vertrouwd raken in de auto en niet dat gemiep dat je over een jaar nóg niet je rijbewijs hebt omdat je maar 1 uurtje per week lest. Als je de tijd in september hebt, zou ik het gewoon doen! En je dan alleen op dát concentreren, moet je verder geen verplichtingen hebben! Main schreef:Bedankt voor alle reacties!
Myn ouders zijn eigelijk van mening dat 1x per week voldoende is, maar ik doe mn best ze over te halenWant heb zelf namelijk t gevoel dat je een week later weer eerst t gevoel van de week dr voor moet krijgen..?
Watch_Me schreef:Als je elke dag rijdt, dan blijft het veel beter zitten als een keer in de week zegt hij en zijn instructeurs.

) maar is het dan niet zoiets als woordjes die je 1 dag van te voren leert voor een proefwerk en dat je ze voor het proefwerk wel weet maar voor daarna niet meer? dat je door zo'n spoedcursus het meer in je korte termijn geheugen zit?
1x 1 uur is denk ik niet voldoende (dat wil ik ook echt niet meer als ik weer begin met lessen!) JumpingQueen schreef:ik ga het zo doen ben nu (stiekem) bezig met rijlessen van mn mama en vriend zodat ik al beetje weet hoe het schakelen enzo gaat en spiegels kijken enzo heuvel test heb ik ook al geoefend en ik ga daarna als ik dat eeen beetje onder de knie heb me inschrijven voor een spoedcursus van 1 week maar ik hoor dat ok vaker dat mensen het afraden maar als je gewoon vaak met een scooter hbet gereden en met een tractor en veel vooraf oefend dan moet het geen probleem zijn ... hoop ik voor je en mezelf
er zijn zóoooveel mensen/jongeren die dat doen.. believe me!
) 
Talisa schreef:Iedereen heeft wel es stiekem met mams of paps gereden toch voordat je je rijbewijs hebt...
Talisa schreef:Iedereen heeft wel es stiekem met mams of paps gereden toch voordat je je rijbewijs hebt...