Ruzie met Vodafone...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Emeraldo

Re: Ruzie met Vodafone...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 15:48

Ik heb tot nu toe geen problemen. Net even gekeken op de site. Ik kan gewoon inloggen en mijn rekeningen bekijken. Daar staat alles duidelijk en gedetailleerd beschreven. Ook wanneer je naar wie een smsje hebt gestuurd. Je kan dus zelf nakijken of het klopt als je een hoge rekening hebt.

Carin79

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 15:53

Ik heb vorige week via my vodaphone mijn abonnement verlengd en verhoogd. Blijkt dat dat helemaal niet is verwerkt, heb wel de bevestigingsbrief thuis gekregen. Maandag weer terug bellen. Heb er een hard hoofd in als ik lees dat er zoveel problemen zijn de laatste tijd.....

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-08 20:52

Ik heb mijn best gedaan om goed op de site te komen,maar het wil gewoon niet.. Alles klopt..

Hoe kun je iets bewijzen als je zelf niet eens je eigen rekening kan bekijken?
Ik krijg ook al geen facturen meer thuis,ook al bel ik daar elke maand over dat ik dat graag wil bijhouden..maar ik krijg ze gewoon niet!

Ik heb trouwens dit abbo pas sinds juni,daarvoor 2 jaar ook vodafone,en nooit geen problemen mee gehad.en sinds juni dus alleen maar...

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 23:12

Ik kan mijn rekeningen wel bekijken Ja Alleen of die kloppen vind ik altijd maar vaag...... Dan zou ik alle belseconden moeten gaan optellen en moeten kijken wanneer mijn sms'jes en belminuten samen over de grens van m'n bundel gaan. Dat is zo 123 ook niet makkelijk te zien Bloos

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 13:13

Je kan in je telefoon steeds de gesprekr- teller op nul zetten als er een nieuwe periode/ maand in gaat. Persoonlijk vergeet ik het elke keer maar het is wel de enige manier om te kunnen checken of het klopt.

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 18:56

ik werd bij vodafone ook altijd gek van dat ze altijd storingen hadden en zogenaamd bezig waren met verbeteren van hun service. Zit nu inmiddels al 5 weken te wachten op abbo van Debitel via simstunts.nl ze hebben me beloofd dat het abonnement maandag binnen komt, dat hoop ik dan maar. Dit duurt me echt veel te lang

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 19:00

je kan opvragen welke nummers je allemaal gebeld heb toch????
kmoet zeggen dat ik een tegoed had van 70 en mijn rekening ook 70 euro is.
snap er ook weinig van ... nu ik me rekeningen naa zit te kijken

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 21:09

Ik zal jullie iets supervaags vertellen.

Ik kom er net achter dat ik zowaar in mijn hele huis ineens vol bereik heb. Ik ben dus voorzichtig positief Tong uitsteken

Als echt blijktdat het is opgelost, dan blijf ik wel bij vodafone. Want hoe je het ook wend of keert, ik was op dit probleem na altijd prima tevreden Tong uitsteken

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 10:11

Ik heb vorige week een abbonoment bij Vodafone afgesloten, hoop op een beter contact dan sommige bokkers Vork.
Kan me alleen niet aanmelden voor mijn vodafone, er treedt steeds een fout op.... Heel irritant.

Kun je btw via een sms kijken hoeveel je al gebruikt hebt van je belbundel? En neem je overgebleven bel minuten mee naar de volgende maand?

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 10:13

Je kunt volgens mij wel bellen met 1200 en je tegoed opvragen Lachen

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-08 10:57

Tallie_Ho schreef:
Je kunt volgens mij wel bellen met 1200 en je tegoed opvragen Lachen

Nope.bij mij doet ie et niet!

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 10:59

Overgebleven minuten ben je volgens mij ook kwijt.

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 11:02

deedee19 schreef:
Overgebleven minuten ben je volgens mij ook kwijt.

Na twee maanden vervalt idd je over gebleven tegoed Lachen

Ik ben al een jaar een erg tevreden Vodafone gebruiker, mijn hele familie zit er al jaren bij, nooit geen problemen *afkloppen*
Kan de klantenservice altijd wel goed bereiken, laatst was mijn toestel gestolen, super vriendelijk en snel geholpen.
Hopelijk blijft het bij mij ook zo Knipoog

snowylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 11:06

Ik snap dus helemaal niets van mijn rekening Boos!
En vind het idd ook super irritant dat ik mijn verbruikskosten niet kan aflezen op vodafone.
En via 1200 lukt het me ook niet Verward
En nu staat er op vodafone dat mijn gebruikskosten buiten het tegoed 90 euro zijn?
Ik word gek geloof ik.
Laatst bijgewerkt door snowylover op 04-08-08 11:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 11:09

Ik heb net even gekeken,
de rekeningen van afgelopen twee maanden lopen idd anders als normaal, maar bij mij klopt het wel Ja als je je laatste rekekening opent kun je ook bovenaan lezen dat je deze maand twee rekeningen hebt gehad, eentje van juni nog en eentje van juli (in 1 maand dus door de storing in juni)

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 11:10

Ik bel met vodafone "Onder ons" prepaid. Tot nu toe nog geen problemen gehad. Maar dat is ook iets heel anders dan al die abo's etc.

Wat wel lastig is: Ik heb een telefoontoestel waarin vodafone kaarten niet werken. Alles doet het er verder wél in, T-Mobile, Hi, Telfort. Alle 3 geprobeerd, alle 3 werken ze, maar met een sim van Vodafone weigert hij dus te bellen.
Vodafone blijft volhouden dat het aan het toestel ligt en niet aan hun simkaarten. (2 vodafone simkaarten weigeren nl allebei)

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 11:14

Liezel, dat ligt ook vaak aan het tst, deze kunnen verschillende locks hebben, niet alleen maar 1 simlock, die zou je eraf kunnen laten halen Knipoog
Ik werk bij Tmobile en hoor dit probleem vaker, meestal is het opgelost door extra lock eraf te halen Nagelbijten / Gniffelen

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 11:21

Dan zal ik daar eens achteraan gaan.
1 van de medewerkers zei dat het wel eens kon liggen aan het feit dat de vodafone kaartjes misschien wat ouder waren en dat dit gloedjenieuwe toestel ze misschien "niet aan kon". Door een andere medewerker werd dit weer resoluut van de hand gewezen.

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 11:50

imd schreef:
__Possie__ schreef:
Maar goed Orange, Debitel, T-mobile, Telfort zijn juist van de slechtere kwaliteiten en vodafone en kpn een van de beste kwaliteiten..

Even een vraagje: waarom zijn zij van slechtere kwaliteit?
Bij ons thuis i shet Telfort & Hi, beide hebben supergoed bereik, en zijn zeer goed(koop). Altijd problemen netjes opgelost en alles. Nou, vodafone hebje hier bijna geen bereik, en zijn nog een superduur ook. Dus ik snap niet helemaal hoe je hier bij komt?

Verder: Kun je niet eens gaan noteren hoe veel/vaak je belt en sms't, en daar eens mee naar de winkel gaan?

vind ik een beetje onzin Bloos maar kan aan mij liggen
heb vroeger wel 'n Vodafone Prepaid gehad, had overal slecht bereik..
knp precies 't zelfde..
T-mobile daarin tegen ging bij mij stukken beter, ben daarna samen met me vader over gestapt op Orange (wat onder tussen T-mobile geworden is, of bezig zijn daarmee..) NOOIT problemen gehad, kan overal bellen en over de service heb ik ook niks te klagen..
met abbo's van Vodafone zelf geen ervaring, maar lijkt me 100x niks..

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 11:53

en ik heb juist allejezus veel problemen met orange gehad, wat een k*tprovider, nergens bereik en 2x zo duur als vodafone.

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 11:57

Simkaart moet geen verschil maken
tenzij de simkaart beschadigd is Knipoog

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 11:58

Caira schreef:
en ik heb juist allejezus veel problemen met orange gehad, wat een k*tprovider, nergens bereik en 2x zo duur als vodafone.

wat dan?
ik werk bij Orange/Tmobile, misschien kan ik wat voor je doen Knipoog
heb het toch rustig Vork

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 11:59

heb het na 4 jaar opgegeven hoor! Had elke maand een rekening van 100!! euro, en nergens bereik. Nu heb ik voor evenveel bellen een rekening van max. 50 euro.

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 12:06

hmm apart!
je hebt pm Clown

waar zit je nu dan?

grauwman

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 12:16

Vodafone heeft een aantal oplages gehad met slechte simkaarten. Ik had ook problemen met mijn telefoon. Bij de klantenservice kwamen ze elke keer met andere smoesjes. Pas toen ik bij een vodafone shop kwam werd ik netjes geholpen.

Moet zeggen dat het online bekijken van de rekeningen ook nog steeds een drama blijft Boos!