xDramaQueen schreef:Hij laat mn huistelefoon de hele tijd rinkelen, nog geen 1x gestopt, ben net in tranen uitgebarst bij me zusje, die zit nu me moeder te bellen..
Houd vol wijffie!!!!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

xDramaQueen schreef:Hij laat mn huistelefoon de hele tijd rinkelen, nog geen 1x gestopt, ben net in tranen uitgebarst bij me zusje, die zit nu me moeder te bellen..
Laat niets van je horen, niet bellen naar 'm, niets sms'en, niet roepen!Rock schreef:Van bokt kan echt niemand je helpen hoor! Politie bellen dan. Vind het erg vervelend voor je, maar ik ga dan toch echt niet naar Utrecht komen en me ermee bemoeien, daar is de politie voor.

Breghje schreef:Voor je de stekker eruit trekt, politie bellen!!!
Tamara_H schreef:vivalaviada : het is inderdaad niet meer goed zo,, het moet echt stoppen, het is niet normaal dat ze zo bang is,, politie moet gewoon maar komen

)
maar idd, politie bellen!! En zorgen dat er iemand als de donder thuiskomt 
Tallie_Ho schreef:Hij had van mij 1 waarschuwing gehad dat hij op moest hoepelen. Vergissen jullie je niet dat hij geen enkel idee heeft wat er aan de hand is he? Hij denkt misschien dat ze in de war is, dan vind ik het wat cru om meteen de politie op zijn dak te sturen.
Eerlijk is eerlijk, de jongen is niet oke, maar hij heeft geen idee wat er zich binnen in het huis afspeelt..
Tallie_Ho schreef:Hij had van mij 1 waarschuwing gehad dat hij op moest hoepelen. Vergissen jullie je niet dat hij geen enkel idee heeft wat er aan de hand is he? Hij denkt misschien dat ze in de war is, dan vind ik het wat cru om meteen de politie op zijn dak te sturen.
Eerlijk is eerlijk, de jongen is niet oke, maar hij heeft geen idee wat er zich binnen in het huis afspeelt..
VivaLaVida schreef:Tamara_H schreef:vivalaviada : het is inderdaad niet meer goed zo,, het moet echt stoppen, het is niet normaal dat ze zo bang is,, politie moet gewoon maar komen
daarom!! de politie komt al als je een potloodventer gezien heb naar je huis!!! die hebben toch niks te doen de hele dag joh, zijn blij met n beetje actie!!
(ben er weleens geweest en heb kwartier zitten wachten... en waarom?? kon door de glazen deuren zien dat ze GTST zaten te kijken met zn allen)
. Dit is natuurlijk niet het eerste smsje dat hij heeft gekregen