Potloodventer....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

milo

Re: Potloodventer....

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 11:38

Ik heb het gehad tijdesn een buitenrit.
Het was snikheet en ik reed zonder laarzen en zadel.

zie ik ineens een man fietsen, helemaal in zijn nakie, maar wel met sokken en schoenen aan.
Dus ik zit nog te bedenken waarm hij in godsnaam wel hoogopgetrokken sokken aan heeft, en verder niets, en hoe een pijn dat zal doen aan zijn zakie Clown
hij stapt af, en ik denk nog: 'oh, hij wil natuurlijk niet gezien worden door mensen' ( begin van de woonwijk)

Maar nee hoor, hij moest even rondswieren met zijn veels te kleine geslachtsdeel en té dikke buik, onder een smekend: 'kijk asjeblieft even..'
Maar ik was zo verbaasd, dat ik er alleen uitbracht: 'rot toch op, goorlap!!!'
En toen hij nog een keer smeekte werd het: 'ik zal de politie voor je bellen!'

Maar ja, hij keerde om, richting de enige in- en uitgang van dat stukje bos. Ik beetje bang natuurlijk Lachen
Ik weggalloperen, maarja, met mijn blote pootjes en zonder zadel kan je mij makkelijk van mijn pony aftrekken.
Dus ik maar 112 gebeld. Huilend Bloos
Toen reed er een meisje met een fjord langs en met haar ben ik naar stal teruggereden. Toen de politie aariveerde ging het heel snel: hoe zag hij eruit, wat zei hij etc. etc.
zij weer weg, ik dacht nog 'lekker dit, sta ik hier in mijn uppie.'
maar ze kwamen terug en hadden niks gevonden.

dan nu wat de politie zegt:
- potloodventers voldoen niet aan het profiel van in-de-bosjes-trekkers. Zij kicken op aandacht, verkrachters op macht.
- dus, het is goed om boos/scheldend/brutaal te reageren, onmdat ze graag een shock reactie zien, en niet een kwaaie dame. over het algemeen genomen Lachen
- als je zijn kleding ergens ziet liggen, vooral meenemen Haha!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 12:51

Ze vragen idd aandacht, het maakt niet uit welke aandacht (geshockeerd, boos, bang, ...), dus het beste is negeren. Indien je je bedreigd voelt of hij dichtbij komt, is een grote bek vaak wél de oplossing, omdat het meestal niet om gevaarlijke profielen gaat enz e nog vrij snel geïntimideerd zijn (zoals die keer toen ik een mechelaar bijhad en die meneer zijn 'zaakje' waarmee hij zo stond te pronken wel even grommend wou inspecteren Huilen van het lachen ).

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 12:59

ecyoj schreef:
Vind dat je eerste reactie knap was. Bijdehand terug doen. Ik zou niks hebben kunnen uitbrengen hoor.
Ja misschien ff bij de boswachter melden misschien zijn er meerdere mensen die hem hebben gezien.

Idd, ik zou eerder gaan huilen ofzo, bang dat ie mee meeneemt Nagelbijten / Gniffelen .
Dus ik vind jouw reactie dapper Haha!

Ragebol1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 13:43

Wat heb je gezegd poes "kijk eens, een worstje"?

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 13:46

Hond even lekker vooruit laten springen en weer lekker door gewandeld Haha!
Ik reageer er echt zo weinig mogelijk op... Heb er ondertussen ook al zoveel gezien in het park hier dat ik er echt niet meer van opkijk Huilen van het lachen

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 13:49

Jak, wat een vieze ventjes. Nagelbijten / Gniffelen
En hoevelen er dit blijkbaar al hebben meegemaakt! Ik nog nooit en hopelijk gebeurt het ook niet. Bah. Rolleyes

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 13:50

Hoe zou zo iemand reageren als je erachter aan galoppeert? Vork

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 13:51

Vast net zo enthousiast als toen die mechelaar achter het worstje aan ging Huilen van het lachen

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 14:04

Ik zal het uitproberen ROFL
Nee maar serieus, als ik me ook maar een beetje bedreigd voel ga ik er hoogst waarschijnlijk achteraan. 't zal 'm leren. Daarbij kan zo iemand toch niet op tegen mijn oversexte hengst. Clown

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 14:08

Sja ik ben het moment zelf meestal vrij stoer of nuchter, maar blijf het altijd vervelend vinden.

Zoals die ene keer toen mijn vriendinnen in het park op het gras lagen te studeren en er een man in de struiken achter hen nogal vieze dingen zat te doen Misselijk

Citadelpark in Gent is echt te erg soms.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 14:13

Gatfer. Hoe aso kan een man zijn.

lies10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 08:48

milo schreef:
Ik heb het gehad tijdesn een buitenrit.
Het was snikheet en ik reed zonder laarzen en zadel.

zie ik ineens een man fietsen, helemaal in zijn nakie, maar wel met sokken en schoenen aan.
Dus ik zit nog te bedenken waarm hij in godsnaam wel hoogopgetrokken sokken aan heeft, en verder niets, en hoe een pijn dat zal doen aan zijn zakie Clown
hij stapt af, en ik denk nog: 'oh, hij wil natuurlijk niet gezien worden door mensen' ( begin van de woonwijk)

Maar nee hoor, hij moest even rondswieren met zijn veels te kleine geslachtsdeel en té dikke buik, onder een smekend: 'kijk asjeblieft even..'
Maar ik was zo verbaasd, dat ik er alleen uitbracht: 'rot toch op, goorlap!!!'
En toen hij nog een keer smeekte werd het: 'ik zal de politie voor je bellen!'

Maar ja, hij keerde om, richting de enige in- en uitgang van dat stukje bos. Ik beetje bang natuurlijk Lachen
Ik weggalloperen, maarja, met mijn blote pootjes en zonder zadel kan je mij makkelijk van mijn pony aftrekken.
Dus ik maar 112 gebeld. Huilend Bloos
Toen reed er een meisje met een fjord langs en met haar ben ik naar stal teruggereden. Toen de politie aariveerde ging het heel snel: hoe zag hij eruit, wat zei hij etc. etc.
zij weer weg, ik dacht nog 'lekker dit, sta ik hier in mijn uppie.'
maar ze kwamen terug en hadden niks gevonden.

dan nu wat de politie zegt:
- potloodventers voldoen niet aan het profiel van in-de-bosjes-trekkers. Zij kicken op aandacht, verkrachters op macht.
- dus, het is goed om boos/scheldend/brutaal te reageren, onmdat ze graag een shock reactie zien, en niet een kwaaie dame. over het algemeen genomen Lachen
- als je zijn kleding ergens ziet liggen, vooral meenemen Haha!

Je hoort dat nog dat zo iemand volledig naakt op de fiets zit. Ik stel me dan altijd wel de vraag waar die mannen dan hun kleren uittrekken en waar ze die dan verstoppen. En wat als iemand die kleren vindt en meeneemt?

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 08:53

Dan kan hij thuis iets aan zijn vrouw uitleggen.

Kleding vooral naar de politie brengen, misschien kunnen ze er iets mee, of er zit een portomonnee in de broekzak en kunnen ze hem opsporen.

En idd, verder moet je zo iemand echt proberen te negeren, hoe harder je gaat roepen dat hij een kleine/lelijke/vieze piemel heeft en/of dat hij een smerig mannetje is, hoe heeeerlijker hij het vind en hoe opgewonder hij word.

rakkertjuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 09:57

ik heb dit ook keer gehad... (2 keer zelfs) 1ste keer was ik een jaar of 7/8 en liep met me nicht in delft door het bos beetje te lopen met de honden... en komt er ook een keer een kerel aan en liet hem zien.. wij keihard jankend naar huis geronnen en haar moeder opgehaald..en ja hoor daar kwam hij weer.. en zij lachte hem keihard uit hoe klein hij wel niet was! en hij was gelijk weg en nooit weer gezien...
paar jaar later was toen jaar of 14/15 zat ik in pagedal met een vriendin (is soort bos met strand enz) en wij zaten bij een kanaaltje kikkervisjes en salamanders te vangen:P, staa ineens een kerel achter ons en liet hem ook zien en vroeg of ik er aan wou zitten???? Sigaar wij rennen door dat kanaal naar de overkant (daar zit zwembad) en daar naar binnen geronnen en politie gebeld...politie heeft hem niet gevonden.. tot jaar later ik bij de manege ben..en me paard laat grazen staat die zelfde vent weer achter mij! en doet weer precies het zelfde..manege eigenaar opgehaald en die heeft hem weggeschopt letterlijk Vork en nu 2 jaar terug ongeveer heeft de politie hem zelf ineens gevonden,en hij zat onder de sperma en zijn hele auto net zo..blehhh over een smerig mannetje gesproken Clown

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 10:09

ik heb het 3 keer meegemaakt, alleen dan helemaal naakt.
op de camping in frankrijk zit naast het strand een rivier wat grenst aan een natuurgebied..
dus ik wil doodrelaxt dat hagedisje terugzetten, sta ik oog in oog met een naakte vent!
ik lag bekant op de grond van het lachen! Haha!
toen ie mij zag ging ie rennen! Tong uitsteken

en als je er wandeld in het bos zie je ze ook, dan wandel je in de rivier en zitten ze op het droge op hun handoekie in hun niksie.. zeggen ze je nog vriendelijk gedag ook! Vork
oppeens kwamen er later drie naakte ventjes met rugzakken op uit het bos aan alle kanten.. toen kreeg ik het effe benauwd.... Bloos

verder heeft mijn vader er een gezien in NL, en daar heeft hij onze bouvier op afgestuurd! Haha!
die vent rennen man! raapte zijn hoopje kleren op en dwars door de baggersloten! Tong uitsteken

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 10:59

moonfish: dat klinkt meer als nudisten en niet als potloodventers toch?

Wiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 11:50

er zijn ook mensen die er hun leefwijze van hebben gemaakt om bloot te zijn. zgn nudisten (en naturisten ook ??? ).
Niet iedereen direct voor vies goor mannetje uitmaken, er zijn er ook die gewoon onschuldig hun ding doen en zich dat fijn bij voelen, zonder andere mensen daar mee lastig te vallen.

on topic, nooit iemand gezien die zulke acties uithaalde Haha!

mickydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 12:03

Dit heb ik bij ons in het recreatie gebied ook een keer gehad. Mijn reactie was : "kom maar terug als ie gegroeit is , hier ben ik niet van onder de indruk. "en lag vervolgens helemaal in een deuk . Was blijkbaar niet de reactie die hij wou want hij was zo weer vertrokken Lachen .

Wel heb ik meteen de politie gebeld, moet er niet aan denken dat z'n idioot voor kleine kids gaat staan.

lies10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 18:12

Storm76 schreef:
Dan kan hij thuis iets aan zijn vrouw uitleggen.

Kleding vooral naar de politie brengen, misschien kunnen ze er iets mee, of er zit een portomonnee in de broekzak en kunnen ze hem opsporen.

En idd, verder moet je zo iemand echt proberen te negeren, hoe harder je gaat roepen dat hij een kleine/lelijke/vieze piemel heeft en/of dat hij een smerig mannetje is, hoe heeeerlijker hij het vind en hoe opgewonder hij word.

Ik zie het al gebeuren, dan moet die helemaal in z'n blootje met de fiets door de stad. Dat zal nogal wat geven.

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 18:14

Haha gatverdamme zeg , gelukkig nog nooit meegemaakt.

En sterkte met het sterfgeval. Ach gut

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 19:02

HAHAHAHHAH prachtig, jou reactie Clown
hier in de buurt zijn ook altijd potloodventers op de weg terug naar huis fietsen,
altijd leuk, kuch Huilen van het lachen
tja, ieder zn eigen hobby

Esther91

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 19:10

Ja vervelend is dat he!

Ik heb het nu al 4x meegemaakt.
1x zat ik met een vriendin op een bankje toen we van school naar huis aan het fietsen waren en stond er een mand aan de overkant van de straat achter een struik.
Hij was allemaal vieze dingen aan het roepen en zichzelf aan het trekken.

Tweede keer was met dezelfde vriendin ook op weg van school naar huis maar dan op een andere plek. Meneer zat op een bankje achter een bocht, hij lachte gewoon vriendelijk naar ons en toen we naar beneden keken zagen we dat hij met tweede handen zijn piemel vast had.

3e keer was toen ik van huis naar stal aan het fietsen was. Dan moet ik een lange berg af en halverwege stond een busje geparkeerd. Aan de achterkant (de kant waar ik vandaag kwam) stond een man naar mij te kijken en zich te trekken.
Aangezien ik recht erop af fietste moest ik er wel naar kijken.

De laatste keer was toen ik in de bak aan het rijden was. Een man met belgisch kenteken parkeerde zijn auto tegen onze bak aan en bleef een hele tijd staan. Op een gegeven moment wilde ik weten wat ie aan het doen was en reed dus aan zijn kant langs de bak. Hij zei vriendelijk hoi, dus ik heb terug gegroet daarna zag ik pas dat ook hij zich aan het trekken was.
Toen wilde ik de politie bellen maar had ik belgisch netwerk. Toen hij eenmal zag dat ik probeerde te bellen is ie ervandoor gegaan.

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 19:27

Ik heb het wel eens gehad als ik naar stal fietste in de bosjes toen schok ik me ook de piepppp.
Ik was een jaar of 12 had nog nooit van me leven een piemel gezien Scheve mond
IEL Scheve mond

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 19:37

ik heb het ook een keertje meegemaakt toen ik 15 was.
kwam terug van me vakantiebaantje, stond er ook eentje met de broek naar beneden.
( ik was op me brommertje)op het fietspad.
ik zei: oh, ben je aan het bevallen, ik zie het, het wordt een olifantje, slurfje hangt er al uit.
pakte de telefoon en zei: ik zal de ambulance bellen, en ben hard weggereden Boos!

Nienke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 20:19

Mijn oma is er vroeger ook een keer één tegen gekomen, arme vrouw schrok zich dood!

Maar mijn oudtante is er ook een keer één tegen gekomen. En dan tref je het als potloodventer niet... Knipoog Tis nog een pittig vrouwtje. Dus ze is gaan schelden op die man en vervolgens achter hem aan gefietst toen hij er vandoor rende. En ze heeft hem een goede lel gegeven Bloos! Ik denk dat die man er daarna toch wel een tweede keer over nadacht voordat hij zn jas open trok ROFL