Het was snikheet en ik reed zonder laarzen en zadel.
zie ik ineens een man fietsen, helemaal in zijn nakie, maar wel met sokken en schoenen aan.
Dus ik zit nog te bedenken waarm hij in godsnaam wel hoogopgetrokken sokken aan heeft, en verder niets, en hoe een pijn dat zal doen aan zijn zakie
hij stapt af, en ik denk nog: 'oh, hij wil natuurlijk niet gezien worden door mensen' ( begin van de woonwijk)
Maar nee hoor, hij moest even rondswieren met zijn veels te kleine geslachtsdeel en té dikke buik, onder een smekend: 'kijk asjeblieft even..'
Maar ik was zo verbaasd, dat ik er alleen uitbracht: 'rot toch op, goorlap!!!'
En toen hij nog een keer smeekte werd het: 'ik zal de politie voor je bellen!'
Maar ja, hij keerde om, richting de enige in- en uitgang van dat stukje bos. Ik beetje bang natuurlijk

Ik weggalloperen, maarja, met mijn blote pootjes en zonder zadel kan je mij makkelijk van mijn pony aftrekken.
Dus ik maar 112 gebeld. Huilend
Toen reed er een meisje met een fjord langs en met haar ben ik naar stal teruggereden. Toen de politie aariveerde ging het heel snel: hoe zag hij eruit, wat zei hij etc. etc.
zij weer weg, ik dacht nog 'lekker dit, sta ik hier in mijn uppie.'
maar ze kwamen terug en hadden niks gevonden.
dan nu wat de politie zegt:
- potloodventers voldoen niet aan het profiel van in-de-bosjes-trekkers. Zij kicken op aandacht, verkrachters op macht.
- dus, het is goed om boos/scheldend/brutaal te reageren, onmdat ze graag een shock reactie zien, en niet een kwaaie dame. over het algemeen genomen

- als je zijn kleding ergens ziet liggen, vooral meenemen
).
.

wij rennen door dat kanaal naar de overkant (daar zit zwembad) en daar naar binnen geronnen en politie gebeld...politie heeft hem niet gevonden.. tot jaar later ik bij de manege ben..en me paard laat grazen staat die zelfde vent weer achter mij! en doet weer precies het zelfde..manege eigenaar opgehaald en die heeft hem weggeschopt letterlijk

Tis nog een pittig vrouwtje. Dus ze is gaan schelden op die man en vervolgens achter hem aan gefietst toen hij er vandoor rende. En ze heeft hem een goede lel gegeven
Ik denk dat die man er daarna toch wel een tweede keer over nadacht voordat hij zn jas open trok