Wat een K*t paard ..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Wat een K*t paard ..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 08:06

niemand heeft het er over dat ze hem niet mogen omdat hij in het verkeerde lichaam zit...maar puur omdat hij zich zo enorm aanstelt... aanstellen heeft niets te maken met Genderidentiteitsstoornis Lachen

En de een vindt dat aanstellen grappig en de ander vind het belachelijk...ik vind het dus niet grappig, maar heel flauw en zo enorm overdreven...
Als elk ander zo zou doen zou ik er net zo min om lachen...

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 08:11

daar gaat het mij niet om, ja hij is ontzettend storend maar heb het over het feit dat er geschreeuwd word : weetje wat, het is een HET! Huilen van het lachen etc. daar ging het mij om

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 08:15

dat staat er als ik me goed herinner 1x? Lachen
Dus dat valt wel mee...
Als hij zich nu gewoon als vrouw zou gedragen, gewoon normaal probeerde te doen, dan komen er ook niet zo snel van die opmerkingen.
Stel jeje zo aan dan vraag je er eigenlijk ook wel om... maar geloof dat het hem daar nu net om gaat...allemaal extra aandacht. Positief, negatief, maakt hem geloof ik weinig uit..als hij maar met zijn kop op youtube kan Haha!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 08:29

Kelly van BB vind ik anders dan nog een tikje erger met der gegiechel en der webcamseks langs de snelweg...

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 13:11

dat jullie het allemaal zo serieus nemen Tong uitsteken
ik bedoel...dit KUN je toch niet serieus nemen ?
als zo iemand mijn paard (als ik die zou hebben) zou proberen te vangen met dit commentaar en zo'n hoofd erbij zou je me kunnen oprapen van de grond...wat een grap!
dat persoon is gewoon zielig dus ik kan er wel om lachen.

als mijn eigen (normale:P) vriendje tegen mn paard(als ik die dus zou hebben:P) zou zeggen (en het menen ook) dat ze er maar worst van moeten maken dan zou ik wel boos worden ja..
maar bij zo'n iemand..die kan ik alleen maar keihard uitlachen

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 19:04

Waarom is iedereen hier zo aangebrand door? Clown
Ik vind het wel grappig. Vooral dat commentaar en dat stemmetje. ROFL Die paarden hebben er ook echt geen last van dat er iemand achter ze aanloopt stoepbeest te zeggen enzo hoor. Boeie. Lache toch juist als zo'n tiep erbij staat met zulk commentaar. Haha! *LOL*

xMariellee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 19:39

En ik moest er ook om lachen Huilen van het lachen Kan het niet helpen Clown

nodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 22:09

hahahaha als keals een vrouw willen worden waarom moeten ze zich dan zo aanstellen Huilen van het lachen

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 16:19

Mensen kom op hey..
Somminge opmerkingen (ja ik als homo) Vind ik absoluut nie kunnen en uitermate kwetsend. (niet voor mezelf) Maar wel voor de mensen waar ik mee om ga, Van dta is toch gewoon vies, het is een het en ga zo maar door. Nou een ding weet ik wel, die mensen weten absoluut niet waar ze over praten. Ik heb twee goede vrienden die ook genderdistrofie hadden, die gaan nu door het leven als vrouw, super veel respect voor die twee. En als ik daar mee op straat loop en hoor het is een het, ohh dat is zo vies. Geloof me dat je gaat rennen. kom op hey.. Verstand van een vistick zeker, Laat die mensen leven, respecteer mensen zoals ze zijn.

Mensen vergeten daarbij ook dat lowieke ook verschillende optredens doet, kijk bijvoorbeeld naar roze maandag etc.. lowieke kan je zien als kelly, maar dan nog niet volledig omgebouwt en gewoon aandachtsgeil (wie uit de media is dat niet?) zij ziet gewoon youtube het opstapje om beroemd te worden en dat lukt al aardig, want wie kent lowieke hier nu niet?

Dit gescheld enzo is gewoon onwetendheid, Zo vang je een paard niet, en de reactie van het paard is uitermate grappig. Gewoon wegrennen, ik zou ook vluchten als ik een paard was.. En ja da die zo gefrustreerd raakt is ook gewoon grappig haha. Ik zou me ood lachen als die bij mij in de wei zou staan met zon reactie.

Meissie17

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 22:29

Wat een rare vent!

Daphna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 19:20

Up_to_Date schreef:
Die kerel, of wijf, wat het ook is, moeten ze een rotschop tussen z'n benen geven zodat ie een week niet kan pissen. Wat een hufter zeg...

helemaal mee eens!

nodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 20:19

Hufter? Ze doet het paard toch geen pijn of zo?

Daphna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 20:38

nodi schreef:

nee geen pijn, maar wat een tala gebruik, t*ring, focking, gvd... dat is hufterig taalgebruik, een hufter dus!

nodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 20:44

Ja dat is wel zo, maar het paard verstaat het toch niet en ik denk dat ze het meer zegt om bekendheid te krijgen en grappig te zijn dan dat ze het echt meent

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 20:55

Daphnezz schreef:
nodi schreef:

nee geen pijn, maar wat een tala gebruik, t*ring, focking, gvd... dat is hufterig taalgebruik, een hufter dus!

En is het serieus bedoeld? Nee. En je kwetst er verder niemand mee lijkt mij dus boeie. Als je niet eens meer grapjes kan maken omdat er een paar mensen zijn die alles zo nodig serieus moeten nemen. Rolleyes

arian_wolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 13:36

HAHAHAHAHA SOMMIGE REACTIE'S HIER.. ÉCHT TE GRAPPIG.

Die man doet dat allemaal voor de grap hoor. Hij doet dat paardje toch geen kwaad of pijn.
Nee, ik denk niet dat het paardje s'nachts wakker ligt van wat er is ''gebeurd'' Koe Clown