Iedereen bedankt voor de lieve reactie's en pb's!
Ik zal proberen om even een paar vragen te beantworden.
Ja, ik blijf hier wonen met die meiden. Dit wordt gelukkig mogelijk gemaakt door mijn schoonvader en Dennis. Ondanks dat dennis hier weg gaat, gunt hij me de wereld.
We zijn gisteren aan het gochelen geweest met alle gegevens, vaste laste en inkomens en op zich moet het financieel geen enkel probleem worden.
Wel zal ik enige opofferingen moeten doen en dat is oa Blue River verkopen die momenteel in de opfok staat....
Daar heb ik het wel heel moeilijk mee, maar ik heb weinig keus waarschijnlijk.
De shetjes en Zara heb ik al aan de buurvrouw gegeven.
Ook zijn Dennis en ik gisteren wezen kijken voor een huurwoning hier in het dorp.
Het is een prachtig huis en zou heel geschikt zijn voor hem en de meiden wanneer ze er zijn.
Omdat het particulier huren is zou hij er over 2 maanden al in kunnen.
Zoals ik gisteren al schreef houdt hij niet meer van me. Tja, dan houdt het al snel op.
Dan kan hij hier wel blijven, maar daar wordt niemand niet beter van, zeker de meiden niet.
Ik ga dan op mijn tenen lopen en hij leeft hier alsof het een hotel is.
Nee, daar bedank ik voor.
Ik zelf heb me er bij neer gelegd. En dat merkt hij ook. Hij zei gisteren nog dat hij me er zo eng rustig onder vond.
Ik heb hem ook gezegt dat ik weinig keus heb. Ik heb de afgelopen maanden gejankt, gevochten, gesmeekt en gebeden. Het heeft allemaal niets uitgemaakt.
Dan valt er voor mij nu niets meer te doen dan me er bij neer te leggen en omwille van die meiden er zo goed mogelijk mee om te gaan.
Nogmaals iedereen bedankt!
Nog even gauw.
23 augustus zouden we 6 jaar getrouwd zijn.
Voorlopig gaan we nog niet scheiden. Maar dat is uit financieel oogpunt voor in de toekomt. (En te persoonlijk om verder op in te gaan.

)
Hier staan we beide achter, dus dat vormt geen probleem.