ik zal je volgend jaar nog even pb-en dan wat het moet gaan kosten enz./!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

nikita_benno schreef:mischien is het leuk om met een heel bokt team te gaan lopen dat iedereen appart traint maar dat we samen op een punt in nijmegen afspreken om de vierdaagse samen te gaan lopen. tenminste voor de mensen die willen lopen en het leuk vinden
Jolliegirl schreef:nikita_benno schreef:mischien is het leuk om met een heel bokt team te gaan lopen dat iedereen appart traint maar dat we samen op een punt in nijmegen afspreken om de vierdaagse samen te gaan lopen. tenminste voor de mensen die willen lopen en het leuk vinden
vind het een strak plan, hoe denken we daar over een jaar over?
allemaal met een t-shirt met BOKT erop ?
Jolliegirl schreef:Nou mag ik me dan aanbieden
ik zal je volgend jaar nog even pb-en dan wat het moet gaan kosten enz./!
4 x 50km
)Citaat:Dispensatie
De Vierdaagse is een wandelprestatietocht, waarbij de door de deelnemer te leveren prestatie hem of haar dwingt zich door training voldoende op het evenement voor te bereiden. In enkele bijzondere situaties kunnen mensen met een verstandelijke en/of lichamelijke beperking een beroep doen op de dispensatieregeling van de Vierdaagse om dagelijks minder te lopen dan de geldende reglementaire afstand. Deze bijzondere situaties sluiten aan op de internationaal erkende normen in de sport voor mensen met een beperking. Deze regeling is niet van toepassing op deelnemers die vanwege medische omstandigheden (ziekte) niet de reglementaire afstand kunnen lopen.
flyfly schreef:Ik ben van de partij en er zullen er vast nog wel meer zijn die gaan.
Heb je wel snel gelopen Anjakos want gemiddeld wordt er 5 km per uur gelopen.
Annemiek80 schreef:pff, 50 had ik echt niet volgehouden vorig jaar hoor.
Als volwassen vrouw moet je tegenwoordig 40 lopen, er is geen keuze meer voor 30 (vroeger was dat een diploma-afstand), als volwassen man moet je 50 lopen, onder de 16 (dacht ik) mag je 30 lopen en boven de 60 ook.
Als volwassen vrouw mag je dus wel 50 lopen maar geen 30!

deedee19 schreef:Je mag toch wel minder lopen, maar dan krijg je geen kruisje toch? (en loop je dus eigenlijk voor jan piep)
foutje, heb het even nagelezen, waar 60 staat moet 50 staan...