Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Blue_Eyes schreef:Dat klopt. Maar het is dan ook als minderjarige van 14 ook strafbaar om seks te hebben met een andere 14-jarige.
hetzelfde artikel schreef:Voor de goede orde: de leeftijdsgrens van 16 jaar geldt dus ook voor jongeren onderling. Jongeren beneden de 16 jaar mogen dus op grond van de wet geen gemeenschap met elkaar hebben (al gaat de rechter er niet altijd van uit, getuige het hier voorgaande, dat de gemeenschap ook als ontuchtig is aan te merken). Ook hier geldt echter dat vervolging alleen kan plaatsvinden als er een klacht is ingediend indien het gaat om gemeenschap tussen twee personen beneden de 16 jaar.
Suzanne F. schreef:Blue_Eyes schreef:Dat klopt. Maar het is dan ook als minderjarige van 14 ook strafbaar om seks te hebben met een andere 14-jarige.
Echt?
Jee dan zijn er heeeeeeeel veel mensen strafbaar. Tegenwoordig wordt er wat afgen**kt op die leeftijd.
ikenindi schreef:femmefatale1 schreef:Voel je niks van
een 11 jarig meisje voelt vast wat van een 16 jarige jongen...
Blue_Eyes schreef:Dat klopt. Maar het is dan ook als minderjarige van 14 ook strafbaar om seks te hebben met een andere 14-jarige.

Anthea schreef:Blue_Eyes schreef:Dat klopt. Maar het is dan ook als minderjarige van 14 ook strafbaar om seks te hebben met een andere 14-jarige.
Echt? Wow, wat voel ik me nu evil.
Overigens, waarom s*x ipv sex.
Blue_Eyes schreef:Pfff... nou, we weten toch waar het over gaat? Een 'e' of een * .... je spreekt het hetzelfde uit.
September schreef:En een vrouw van 43 met een jongen van 28? Wat vinden julie daar dan van?
xDramaQueen schreef:September schreef:En een vrouw van 43 met een jongen van 28? Wat vinden julie daar dan van?
mijn moeder van 50 red het prima met der ventje van 31
xDramaQueen schreef:September schreef:En een vrouw van 43 met een jongen van 28? Wat vinden julie daar dan van?
Suzanne F. schreef:Blue_Eyes schreef:Dat klopt. Maar het is dan ook als minderjarige van 14 ook strafbaar om seks te hebben met een andere 14-jarige.
Echt?
Jee dan zijn er heeeeeeeel veel mensen strafbaar. Tegenwoordig wordt er wat afgen**kt op die leeftijd.

_Charlotte schreef:Idd, je hoort er tegenwoordig niet meer bij als je dan nog maagd bent
Marjo_x schreef:batsen
GamblersCup schreef:Marjo_x schreef:batsen