Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
(16 jaar)
Je kan begrijpen dat zulke mensen al met een flinke achterstand het gesprek met me ingaan.......

)
Ik word hooguit 16 geschat, want ze vragen in de winkel nooit naar m'n id als ik drank koop (wat ik zelden doe, maartoch).

Broccoli schreef:Heel herkenbaar!
Ik ben 22 en wordt nog altijd 15-16 geschat.
Zucht...
Nou misschien wel een voordeel voor 'later'?

! En dat vond ie nog wel een compilment ook! Hmmm, ik weet niet hoor die heeft zijn ogen egt in zijn broekzak zitten..
dan vind ik het oke..

M'n vriendin wordt ind ecember 17, ik in augustus. Vriendin is iets kleiner, maar verder lijken we (volgens andere) veel op mekaar
En beiden worden we dan ook jonger geschat, ik vaak nog iets jonger (daarom ook tweeling of zusjes) en dan schieten we altijd keihard in de lag, kijken mensen je raar aan en zeg je; "We zijn 16, en gewoon vriendinnen"
Kijken ze je nog raarder aan,, owh sorry!
Op mijn stage vergat m'n collega ook steeds dat ik 20 was (maar dat lag misschien ook een beetje aan haar). Ik vind het soms erg irritant, maar zoals meer vrouwen zeggen: op mijn dertigste of veertigste ben ik er vast blij mee
Het zit wel in de familie geloof ik, want mijn moeder en oma zien er ook jong uit.
Goeie mascara, jurkjes en hoge pumps vind ik ook wel helpen
Alleen zijn die laatste meestal niet echt handig voor stage of werk...

Toen was ik 24, netjes getrouwd (een relatie van 7 jaar, waarvan 5 samenwonend) *zucht*
Dan zeg ik altijd; "Sorry, maar daarvoor moet u m'n moeder hebben denk ik" en dan krijg je meestal antwoorden (na een stilte); "Ow sorry, maar mag ik je moeder dan even?"