Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_ulivi_ schreef:allereerst hoop ik dat iedereen die hier opmerkingen als 'eigen schuld', en 'hopelijk leren jongeren hiervan' is heel hard bij zichzelf na gaat denken hoeveel pijn ze anderen kunnen doen met dit soort opmerkingen.
marlous is jarenlang mijn buurmeisje en vriendinnetje geweest, en t is een hardstikke lieve meid die vorige week door de telefoon nog vertelde aan mn broer hoe goed de auditie voor de rock academie was gegaan.. een mooi, jong meisje dat wat van dr leven aant maken was, die even een sigaretje ging roken op het balkon en er absoluut niet vanaf is gesprongen, of van balkon tot balkon is gesprongen, ze heeft waarschijnlijk haar evenwicht verloren en is gevallen.. vreselijk, helemaal voor haar ouders en zeker ook voor haar broer, waarmee ze ook op vakantie was en die er dus bij was!
marielleaartsen schreef:Jemig zeg wat erg ...
Heb zelf in Spanje eens van balkon naar balkon geklommen, omdat de ouders van me vriendin de sleutels meehad genomen en wij moesten naar binnen, ook 3 hoog dacht ik.
Was trouwens geen springen, maar goed wel link zo hoog aan een balkonnetje hangen...
Ook wil ik de nabestaande heel veel sterkte wensen...
Jolandaa_ schreef:_ulivi_ schreef:allereerst hoop ik dat iedereen die hier opmerkingen als 'eigen schuld', en 'hopelijk leren jongeren hiervan' is heel hard bij zichzelf na gaat denken hoeveel pijn ze anderen kunnen doen met dit soort opmerkingen.
marlous is jarenlang mijn buurmeisje en vriendinnetje geweest, en t is een hardstikke lieve meid die vorige week door de telefoon nog vertelde aan mn broer hoe goed de auditie voor de rock academie was gegaan.. een mooi, jong meisje dat wat van dr leven aant maken was, die even een sigaretje ging roken op het balkon en er absoluut niet vanaf is gesprongen, of van balkon tot balkon is gesprongen, ze heeft waarschijnlijk haar evenwicht verloren en is gevallen.. vreselijk, helemaal voor haar ouders en zeker ook voor haar broer, waarmee ze ook op vakantie was en die er dus bij was!
als dit is wat er gebeurd is, kan ik nog geen medelijden met het meisje zelf hebben. dat wil niet zeggen dat ik geen medelijden voor de familie kan hebben. dit is zoals ik het zie. ze is zelf zo dom geweest om of te springen, of op de rand te gaan zitten. daar heb je stoelen voor. zeker als je aantal verdiepingen hoog zit.
natuurlijk is het niet leuk wat er gebeurd is, maar voor het meisje kan ik niet wakker liggen. als ze een beetje nagedacht had, had het een hoop moeite gescheeld.
( btw. dat ik 18 ben wil niet zeggen dat ik dommer ben als iemand die ouder zou zijn. zelf ben ik van de jeugd die nog wel 'normaal' kan doen en nog wel respect heeft. dat zie je tegenwoordig weinig.)
en nee, ik kan geen respect op brengen door iets wat gemakkelijk voorkomen had kunnen worden.
familie en vrienden sterkte met het verlies!
Blue_Eyes schreef:JEETJE! Wat ben JIJ onrespectvol!
Blue_Eyes schreef:Ik zie hier anders vrij weinig mensen die op die manier reageren, dus wat heet een gemiddelde burger?
xDramaQueen schreef:dan vind ik jou goed stom! zoiets doe je toch niet, is het zo moeilijk om je ergens anders mee te vermaken? als ik een hotel zou hebben en ik zag dit gebeuren had ik je aan je haren naar beneden getrokken.
Chiqa schreef:Blue_Eyes schreef:JEETJE! Wat ben JIJ onrespectvol!
Respectloos, mag dat ook?Kijk Blue_eyes en de rest jullie kunnen
wel heel intelectueel discussieren, maar Jolanda en de anderen hebben
wel gelijk.....Heb dit verhaal dit weekend nu in verschillende 'wandelgangen'
voorbij zien komen maar dr was niemand die echt berouw toonde...
Wil jij meedoen met een gevaalrijke rage...sja dan moet je ook maar op de blaren zitten.
En het zijn mijn woorden niet maar wel die van een gemiddelde burger.
Allegra schreef:Ik heb de preciese details niet durven vragen als je het niet erg vind.
Chiqa schreef:Blue_Eyes schreef:JEETJE! Wat ben JIJ onrespectvol!
Respectloos, mag dat ook?Kijk Blue_eyes en de rest jullie kunnen
wel heel intelectueel discussieren, maar Jolanda en de anderen hebben
wel gelijk.....Heb dit verhaal dit weekend nu in verschillende 'wandelgangen'
voorbij zien komen maar dr was niemand die echt berouw toonde...
Wil jij meedoen met een gevaalrijke rage...sja dan moet je ook maar op de blaren zitten.
En het zijn mijn woorden niet maar wel die van een gemiddelde burger.