Studenten diergeneeskunde of dierwetenschappen gezocht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sorla

Re: Studenten diergeneeskunde of dierwetenschappen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 12:24

hoi, ik ga dierwetenschappen studeren strakjes.. en ik vroeg me ook al af hoe dat zit met die boeken.. wanneer krijg je te horen welke boeken enzo je moet aanschaffen?

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 18:59

@ sorla...
Ga je de AID volgen? Ik zou het doen, ondanks eerdere berichten in dit topic, ik vond de AID echt super leuk, je leert de stad er super leuk van kennen. Je moet altijd beetje geluk hebben met je groepje, maar vaak loopt dat wel los, op 10 mensen is er vast wel iemand waar je goed mee overweg kunt! Meestal proberen ze wel minstens 2 mensen van 1 studie bij elkaar in een groepje te doen. Ik word AID mama dit jaar, wordt vast super leuk!

Als je niet naar de AID gaat wil ik je wel ECHT aanraden de maandag naar de studiemiddag te komen. Hiervoor hoef je geen AID te lopen, iedereen die de studie gaat doen mag hierheen. Dit is wel echt nuttig want je krijgt hier meer praktische zaken te horen krijgt een leuk beeld van de studievereniging (wat de leukste en gezelligste studievereniging van wageningen is). Hier kun je alle vragen stellen die je stellen wilt! Zeker hiernaartoe komen dus!

De AID is ook ideaal om dit soort vragen te stellen. Waar moet ik mijn pasje halen, waar boeken, waar dit waar dat.

Voor de boeken kun je je het beste iig inschrijven bij de studievereniging. Het inschrijfgeld verdien je met de kortingen op boeken alweer terug. Dan ga je vervolgens naar de WUR shop in het forum gebouw en noem je gewoon de twee vakken die je volgt (Inleiding dierwetenschappen en Chemie voor levenswetenschappen 1) en dan pakken zij de juiste spullen die je nodig hebt. Niet vergeten te vragen naar een bril en een labjas, die krijg je in je eerste jaar eentje gratis. (ben verstandig, en ga een week later nog een keertje een halen, ze registreren niks en je hebt er echt wel meer dan 1 nodig)

vanRijnwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 18:31

Ingeloten van dit jaar:

Kregen jullie ook 1 dag voordat de uitslag door Ib-groep bekend werd gemaakt een brief van de UU met inloggegevens etcetera?
Ik wist toen nog niet wat ik er van moest verwachten, maar ik gok erop dat het niet zo bedoeld was...

_nina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 19:08

Ik ga komend jaar dierwetenschappen studeren, en ik doe ook mee aan de AID.
Sinds 15 juli heb ik ook een kamer dus mensen die nog voor Wageningen AID een slaapplaats nodig hebben kunnen ook bij mij terecht.

Maar je hoeft dus nog niets voor boeken en andere dingen te regelen voor de AID dat krijg je allemaal te horen tijdens de AID?

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 20:21

Tartaarsaus Ik ben niet dit jaar ingeloot maar ik had hetzelfde, ook eerst de brief met inloggegevens van de uu en daarna pas van de IB groep dat ik ingeloot was.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-08 20:48

Ik had dat ook ja!

Ik had alleen een vraag, dat inschrijfformulier voor het eerstejaarsweekend, waar moet ik dat heensturen? En moet ik dat meteen betalen als ik het opstuur?

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 21:27

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 21:40

Met DGK hebben we ook een topic:
[HK] Diergeneeskunde

en er loopt in HK volgens mij ook nog een ander veterinairen topic.

joycie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 11:29

vanRijnwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 21:07

Zo, boeken zijn gekocht!
Nog 2 weekjes en dan gaat het hele feest beginnen!

Kan eigenlijk niet wachten... alhoewel de vakantie nu ook wel heel erg snel voorbij is Ach gut